0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قراردادهای مقدس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب قراردادهای مقدس

چگونه توان بالقوه ی الهی تان را بیدار کنید
نویسنده:
کارولین میس
درباره قراردادهای مقدس
قراردادهای مقدس کتابی دو طرفه است؛ یعنی شما فقط آن را نمی‌خوانید، بلکه به داستان‌ها و آموزه‌های آن پاسخ می‌دهید و به این ترتیب یاد می‌گیرید که ماهیت و مقصود قرارداد زندگی‌تان و نقشی را که کهن‌الگوهای شخصی‌تان ایفا کرده‌اند، درک کنید. پس لطفاً دفترچه‌ی یادداشتی بردارید و افکار و بینش‌هایی را که طی خواندن فصول این کتاب به ذهن‌تان خطور می‌کند، بنویسید. از شما می‌خواهم افکار شهودی و تلنگرهایی را که طی خواندن کتاب احساس می‌کنید، بنویسید. از فصل پنجم کتاب به بعد باید پاسخ‌هایتان به پرسش‌های مطرح‌شده را یادداشت کنید و برداشت‌هایتان از بررسی الگوهای کهن‌الگویی زندگی‌تان را هم بنویسید. در صورت امکان دفترچه‌ی مجزایی را به کار با این کتاب اختصاص دهید. با ایجاد تصویر و زبان نمادین کهن‌الگویی زندگی‌تان می‌توانید کل زندگی‌تان را با وضوح تازه‌ای درک کنید که می‌تواند زخم‌های عاطفی و روحی شما را شفا ببخشد و شما را مالامال از این درک شگفت معنوی کند که زندگی‌تان برای هرکسی که با او ملاقات می‌کنید، بسیار مهم است. اکنون می‌توانید اعتماد کنید که هر چیزی در زمان مناسب در اختیارتان قرار خواهد گرفت و در لحظه‌ی مناسب با افراد مناسب دیدار خواهید کرد. شما در خواهید یافت که هدایت الهی برای همیشه در روح شما جاری است و طور دیگری هم نمی‌تواند باشد: ما قرارداد را می‌بندیم؛ اما خدا مراقب وجه مقدس آن است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۲۷ مگابایت
تعداد صفحات
344 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۲۸:۰۰
نویسندهکارولین میس
مترجمسیمین موحد
ناشرنشر هیرمند
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Sacred contracts awakening your divine potential,
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۱۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
60,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۲۷ مگابایت
۳۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا گوگل بوک خیلی از شما بیشتر برای خوانندگانش جون میزاره، فهرست کل کتاب رو با یک فصل کتاب رو همیشه برای نمونه داره. از چی میترسین؟؟؟ بعضی نمونه های صوتی رو حتی پخش ام نمیکنه؟!!!

5

از روی جلد کتاب و توضیحات شما که ما نمی تونیم ببینیم کتاب مورد علاقه ی ما هست یا نه حداقل یک فصل از کتاب رو قرار بدین...نگران نباشید با یک فصل کتاب خوانده نمی شود.

4.5
(4)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قراردادهای مقدس
٪50
قراردادهای مقدس
چگونه توان بالقوه ی الهی تان را بیدار کنید
نشر هیرمند
4.5
(4)
30,000
٪50
15,000
تومان