0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مادریار
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مادریار

نویسنده:
سمیه آذرسا
درباره مادریار
مادربودن یک موهبت است. لطفی است که پرودگار که خودش سرچشمه همه مهربانی‌ها ومحبت‌هاست درنهاد زن به ودیعه گذاشته است. پرودگار نعمت بچه دار شدن را به مادرها هدیه می‌کند و مادرها که امانت دار این لطف پروردگار مهربان هستند تمام هم وغم خود را برای پرورش وبه ثمررساندن این هدیه الهی به کار می‌گیرند. دغدغه همه مادرها به خوبی انجام دادن وظیفه مادری وخوب پرورش دادن فرزندان عزیزشان می‌باشد. اولین گام هم در تحقق این پرورش تغذیه مناسب و سلامت کودکان دلبند می باشد. فصل اول (راهنمای تغذیه با شیر مادر و شیرخشک) شامل این مطالب است: بتوانند با آگاهی کامل نحوه شیردهی از بدو تولد تا دوسالگی و اتمام شیردهی در مسیری که در پیش رو دارند به نحو احسن این وظیفه خطیر را به انجام رسانند.. این راهنما شامل مراقبت ازمادر بعد از زایمان، مراقبت جهت تولید شیر و شیر افزایی، نحوه صحیح شیردهی، معرفی بیماری‌های شایع نوزادی که با شیردهی مناسب کنترل و درمان می‌شوند، انواع شیرخشک، شیردهی با شیر مادر و خشک بر حسب تعداد نوبت شیردهی به ترتیب از ماه اول تا ماه ۲۴ به صورت ماه به ماه و در نهایت نحوه از شیرگرفتن و قطع شیردهی می‌باشد. فصل دوم راهنمای تغذیه با غذای کمکی مادران تلاش می‌کنند در امر تغذیه و انتخاب مواد غذایی مفید مطالعه کرده و انتخاب مناسب داشته باشند تا شاهد رشد وزنی و قدی مناسب دلبندشان باشند. از آنجا که دغدغه همه مادران بعد از شیردهی تغذیه صحیح کودک با غذای کمکی از سن شروع کمکی تا دوسالگی می‌باشد در این جلد نیز سعی شده که به این دغدغه پاسخ مناسب داده شود و مطالبی در مورد دستور تهیه غذاهای کمکی مورد نیاز هر ماه، به اضافه برنامه غذایی ماه به ماه کودکان عزیز به صورت کامل و جامع بیان شده است. فصل سوم راهنمای مراقبت عمومی بالینی کودک مراقبت‌هایی که در این فصل کتاب به تفسیر توضیح داده شده شامل مراقبت بهداشتی مانند آموزش نحوه نظافت، حمام کردن، مراقبت هنگام بی‌قراری درد لثه و دندان درآوردن، ختنه، مسواک زدن وغیره است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
270.۱۸ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۳۳:۲۹
نویسندهسمیه آذرسا
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۱/۳۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۷۰.۱۸ مگابایت
۰۶:۳۳:۲۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب با بیانی بسیار شیوا و کامل و البته ساده و روان نگارش شده که برای من که کودک ۱۱ماهه دارم مانند یک همراه همیشگی ست. ضمن تشکر از نویسنده کتاب توصیه میکنم اگر به دنبال کتابی واقعا خوب در زمینه کودکیاری و بارداری و دوران شیردهی میگردید حتما آن را تهیه کنید.

5

با سلام کتاب خیلی خوب و کاربردی هست مناسب برای مادرای در دست اقدام و باردار و شیرده است تا کنون کتابی انقدر روان و جامع در خصوص مراقبت از شیرخوار ندیدم از نویسنده و گوینده سپاسگذارم و ارزوی موفقیت برایشان دارم.

5

خیلی خیلی تشکر میکنم از نویسنده کتاب. کلی مشکل و سوال داشتم که با راهنمای های عالی و ساده و کاربردی این کتاب برطرف شد. به همه مادران پیشنهاد میکنم تهیه کنن

5

کتاب فوق العاده کاملی است گام به گام از بدو تولد تا دوسالگی کودک تغذیه و مراقبت توضیح داده شده است.

1

نمونه رو گوش دادم، کتاب دیگه ای هم ازین راوی گوش داده بودم، لحن و آهنگ بیان گوینده خیلی اعصاب خرد کنه

5

کتاب و خوب و جامعی هست توصیه مبکنم به همه مادران

4.4
(7)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مادریار
٪50
مادریار
سمیه آذرسا
نشر آذرسا
4.4
(7)
40,000
٪50
20,000
تومان