0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ده درصد شادتر
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب ده درصد شادتر

نویسنده:
دن هریس
درباره ده درصد شادتر
کتاب های متعددی در زمینه‌ی مدیتیشن و چگونگی آشنایی با مفهوم آموزه های بودا وجود دارند که همگی با فرآیندی پیچیده و بر اساس آنچه که در ذهن فردِ مدیتیشن کار می گذرد بیان می شوند؛ توضیحاتی که اغلب در کنار تمام صحت و اعتبارشان و در کنار تمام مزایایی که دارند، به واسطه‌ی پر زرق و برق بودن و کلام اغراق آمیزشان حتی گاهی به دفع خواننده منتهی می شوند. دن هریس در اولین اثر خود که ده درصد شادتر نام دارد، سعی کرده تا به زبانی ساده و عادی، مفاهیم پیچیده و گاهی غیر قابل درک بودا و هر آنچه که در مورد تمرین مدیتیشن وجود دارد را در قالب زندگی و تجربیات شخصی خود و به زبانی ساده بیان کند. تمام آنچه که در این کتاب به چشم می خورد، حاصل دوره ای چند ساله از سختی ها و تجربیات تلخ و شیرین زندگی فردی و شغلی دَن هریس است که رسیدن به آرامش، زندگی در لحظه، آگاه بودن و رضایت داشتن و شادمان بودن را ده درصد آسان تر می سازند؛ شاید هم بیشتر.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۹ مگابایت
تعداد صفحات
370 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۲۰:۰۰
نویسندهدن هریس
مترجممحمد غفوری
ناشرنشر شمشاد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
28,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۹ مگابایت
۳۷۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اگر شما هم از حرف ها و آموزه های نامفهوم و غیر کاربردی کتاب هایی مثل راز و نیروی زمان حال خسته شدید، این کتاب رو به شدت توصیه می کنم. این کتاب فقط در مورد شاد بودن نیست، درباره تمام سوالات احتمالیه که درباره کاربردی بودن خودیاری و مذهب داریم، و درباره تمام تلاش های نافرجاممون برای کنترل استرس و تجربه،ی آرامش.با این امتیاز که نویسنده به واسطه شغلش فرصت داشته این سوالات و تردیدها رو با مهم ترین افراد حوزه خودیاری مطرح کنه و پاسخ رو بی واسطه نقل کنه.

4

یه ذره درازه گویی کرده اولای کتاب از زندگیش که زیادم جذاب نیست حداقل واسه من خیلی صحبت کرده ولی اون بخش از کتاب که در مورد این اساتید راز صحبت کرده که چقدر آدمای شیاد و پول پرستی هستن جالب بود. حتی در مورد دیپاک چوپرا و اکهارت توله هم صحبت کرده و نظرات و عملشون رو با هم مقایسه کرده. اینکه دیدگاهش تعصبی نیست و سوالاتی که تو ذهنش بود خیلیاش سوالات من بود و پاسخ گرفتم جالب بود. بنظرم بخونید کتابشو یکبار جالبه. ترجمشم خوب بود و تشکر میکنم از نشر شمشاد.

4

این کتاب یه اپ داره که میتونید داشته باشین. در واقع من از طریق اپ با کتابش اشنا شدم و متوجه شدم خواننده های کتاب، از اپلیکیشن ش هم استفاده میکنن. اسمش ten percent هست و شبیه پرچم ژاپنه :))

5

همه سوالاتتون درباره مدیتیشن از نظر علمی توضیح میده از چوپرا و تله میگه من خریدمش زمین نذاشتمش. حتما تا ته میخونیدش

5

عالی و مفید ممنون از فیدبو

2

اصلا کتاب خوبی نبود به نظرم. خیلی سوپرمارکتی بود.‌

4.4
(8)
14,000
٪50
7,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ده درصد شادتر
٪50
ده درصد شادتر
دن هریس
نشر شمشاد
4.4
(8)
14,000
٪50
7,000
تومان