0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ویلیام شکسپیر
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ویلیام شکسپیر

درباره ویلیام شکسپیر

«دنیا، سراسر صحنه بازی است و همه بازیگران آن به نوبت می‌آیند و می‌روند؛ نقش خود را به دیگری می‌سپارند اما صحنه همچنان پا برجاست.»

جمله‌ای که خواندید از ویلیام شکسپیر شاعر و نمایشنامه‌ی مشهور انگلیسی است. کتاب پیش رو به معرفی این نمایشنامه‌نویس می‌پردازد. ‌

درباره‌ی کتاب صوتی ویلیام شکسپیر اثر پاملا هیل نتلتون

کتاب ویلیام شکسپیر نوشته‌ی پاملا هیل نتلتون برای نخستین بار در سال 2019 منتشر شد. این کتاب بلافاصله به فروش خوبی رسید و تبدیل به یکی از بهترین کتاب‌هایی شد که در توصیف ویلیام شکسپیر شاعر و نمایشنامه‌نویس نوشته شده است. نویسنده‌ی این کتاب پاملا هیل نتلتون، برای نوشتن این کتاب توجه خاص و ویژه‌ای کرده است. او در کتابش نه تنها درباره‌ی شکسپیر به تفضیل توضیح داده است، بلکه تمام عوامل جانبی و محیطی‌ای که سبب شده ویلیام شکسپیر تبدیل به بزرگترین نمایشنامه‌نویس تاریخ شود را توضیح داده است.

ویلیام شکسپیر که بود؟

ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) مشهورترین نویسنده و شاعر قرن شانزدهم انگلستان است. او در 26 آوریل سال 1564 در شهر ایوان انگلستان به دنیا آمد و در 23 آوریل 1616 میلادی در همان شهر درگذشت. بسیاری ویلیام شکسپیر را بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویس تاریخ انگلستان می‎دانند و معتقدند از شکسپیر بهتر وجود ندارد و نخواهد داشت. ویلیام شکسپیر در زمان حیاتش موفق به دریافت بالاترین نشان انگلستان،«سخن سرای ایون» شد. اگرچه شکسپیر شهرت واقعی‌اش را بعد از زمان حیاتش به دست آورد اما در زمان حیاتش هم معروف‌تر و پرطرفدارتر از همکارانش بود.

شکسپیر 39 نمایشنامه، 154 غزلواره و دو قصیده (شعر) بلند در کارنامه‌ی ادبیش دارد و این آمار او را به پرکارترین نویسنده‎ی قرن تبدیل می‌کند. اگرچه آثاری که امروزه حکم مشهورترین آثار شکسپیر را دارند، در زمان حیاتش آن‌قدر مشهور نبودند. شواهدی وجود دارد که ثابت می‌کند رابطه‌ای معکوس بین بقایای تاریخی متن‌ها و محبوبیت معاصر آن‌ها وجود دارد. برای مثال تنها دو نسخه از اولین ویراست هملت در سال 1603 وجود دارد که هیچ‌کدام از آن‌ها کامل نیستند و تنها یک نسخه از اولین ویراست شعر ونوس و آدونیس (1593) وجود دارد، کتابی که شکسپیر با آن وارد دنیای چاپ شد.

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی ویلیام شکسپیر

کتاب صوتی ویلیام شکسپیر‌ از ده فصل تشکیل شده است.

فصل اول: دنیا یک صحنه است

فصل دوم: در روزگار شکسپیر

فصل سوم: کودکی شکسپیر

فصل چهارم: دوران تحصیل در مدرسه و پس از آن

فصل پنجم: شکسپیر عاشق

فصل ششم: شکسپیر در لندن

فصل هفتم: شکسپیر شاعر

فصل هشتم: نمایشنامه‌نویس موفق

فصل نهم: در اوج قدرت

فصل دهم: سال‌های آخر ‌

‌درباره‌ی پاملا هیل نتلتون نویسنده‌ی کتاب صوتی ویلیام شکسپیر

پاملا هیل نتلتون نویسنده، ویراستار و استاد دانشگاه سن توماس است. نوشته‌های او در مجلات معتبر داخلی و بین المللی زیادی منتشر شده‌اند و کتاب‌های او در سراسر دنیا شناخته و تحسین شده هستند. این نویسنده تاکنون بیست و پنج کتاب نوشته است که هفت تا از این کتاب‌ها در دسته‌ی کتاب‌های غیرداستانی و سه مجموعه‌ی کتاب کودک دیده می‌شود.

ترجمه‌ی کتاب صوتی ویلیام شکسپیر به فارسی

انتشارات آوانامه کتاب صوتی ویلیام شکسپیر را با ترجمه‌ی شعله آذر عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. شعله آذر از منرجمان قدیمی و خوش‎نام ایرانی است که در سال 1346 متولد شده است. حوزه‌ی تخصصی ترجمه این مترجم، ترجمه‌ی آثاری برای نوجوانان است و نسخه‌ی الکترونیکی تعدادی از کتاب‌های او را می‌توانید از سایت فیدیبو دانلود کنید. انتشار نسخه‌ی صوتی کتاب ویلیام شکسپیر بر عهده‌ی انتشارت آوانامه بوده است. ابداع کتاب‌های صوتی یکی از تاثیرگذارترین اتفاقاتی بود که در قرن اخیر رخ داده است. این روزها که زندگی‌ها به شدت ماشینی شده است کمتر کسی زمان کافی برای مطالعه پیدا می‌کند. کتاب‌های صوتی به دلیل سهولت استفاده‌شان میتوانند اوقات خالی خواننده را پر کنند. به این معنی که شما می‌توانید هنگامی که مشغول کارهای دیگر هستید به کتاب صوتی گوش کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. آوانامه یکی از بهترین ناشران و تولیدکنندگان کتاب صوتی در ایران است. آوانامه با انتشار نسخه‌ی صوتی بهترین آثار ادبیات و فلسفه به انتشاراتی معتبر تبدیل شده است.

  • کتاب صوتی ویلیام شکسپیر در دسته‌ی کتاب‌های معرفی نویسندگان قرار دارد.
  • کتاب صوتی ویلیام شکسپیر مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • خوانش کتاب صوتی صوتی ویلیام شکسپیر را آرمان سلطان زاده به‌عهده داشته ‌است.
  • کتاب صوتی ویلیام شکسپیر حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع معرفی نویسندگان را بخوانند مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی ویلیام شکسپیر می‌شنویم

مالک این تماشاخانه ویلیام شکسپیر؛ نمایشنامه نویس، شاعر، و بازیگر مشهور است. او اکنون بیرون صحنه منتظر ایستاده است. این جمعیتِ مشتاقِ قرن هفدهمی را تاجران، کارگرها، هنرمندان، دانش آموزان و دانشجویان، نویسنده ها، و حتی اشراف و نجیب زادگان تشکیل داده اند. آن ها در یک قدمی مردی ایستاده اند که امروز او را بزرگ ترین نویسنده انگلیسی زبانِ جهان می دانیم.

هرچند ویلیام شکسپیر بزرگ ترین نمایشنامه نویس دنیاست، ولی زندگی اش تفاوت زیادی با آن آدم های عادی نداشت که آمده بودند نمایش او را ببینند. نمایشنامه های شکسپیر در دانشگاه ها و کالج های آن دوران تدریس می شد، ولی دانش زبانی شکسپیر فقط در حد دستور زبانِ پایه بود. امروز ستاره های معروف سینما و نیز بزرگ ترین بازیگران تئاتر، اجرای نقش های نمایشنامه های شکسپیر را بسیار مشکل و توان فرسا می دانند، ولی شکسپیر نمایشنامه هایش را برای عوام می نوشت تا در طول اجرای آن ها به سادگی بخندند و بگریند.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی ویلیام شکسپیر اثر ویلیام شکسپیر بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی معرفی نویسندگان می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
87.۷۷ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۳۵:۲۹
نویسنده پاملا هیل نتلتون
مترجمشعله آذر
راویآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۱۲
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۷.۷۷ مگابایت
۰۱:۳۵:۲۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
28 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
0 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

توصیه نمیکنم مثلا زندگی نامه ست ولی همه ش بر پایه ی حدسیات و احتمال هایی گفته میشه که ممکنه هیچ کدوم از گزینه هایی که احتمال میده هم نباشه. همه ش میگه شاید اینطور شده و یا شایدم اونطور شده ?

4

دفعات یاداوری این نکته که اطلاعات مشخصی از شکسپیر موجود نیست کمی زیاد است، اما درکل راوی و روایت نیز مورد قبول است، ممنون از زحمات و کوشش شما

4

اطلاعاتی در مورد زندگی و دوران زندگی شکسپير ارائه می‌دهد با شرایط، سرعت ۱.۶x و اشتراک فیدو پلاس ارزش گوش دادن را داشت

3

خیلی سطحی به سرگذشت ایشون پرداخته شده و فکر می کنم لایق ایشون نیست باید خیلی کاملتر ازین باشه

5

کتاب خیلی خوبی بود

5

خوب بود

3

سلام ضعيف بود

5

خوب

3

خوب

4.1
(14)
41,000
٪30
28,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
ویلیام شکسپیر
ویلیام شکسپیر
نمایشنامه نویس و شاعر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه صوتی شخصیت‌های تاثیر‌گذار
شامل 33 عنوان کتاب
ویلیام شکسپیر
٪30
ویلیام شکسپیر
پاملا هیل نتلتون
آوانامه
4.1
(14)
41,000
٪30
28,700
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر