0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اسرار ذهن میلیونر
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب اسرار ذهن میلیونر

نویسنده:
تی هارواکر
ناشر:
هورمزد
درباره اسرار ذهن میلیونر

برای ثروت زیاد و هنگفت قبل از هر چیز باید اندیشه‌ی خود را ثروتمند و غنی کرد. تی هارو اکر در کتاب اسرار ذهن میلیونر به ما می‌گوید که تفاوت طرز تفکر افراد ثروتمند و فقیر چگونه است. راهکارهای او در این کتاب به ما کمک می‌کند تا به اهداف مالی خود برسیم.

درباره کتاب اسرار ذهن میلیونر

کتاب اسرار ذهن میلیونر نوشته‌ی تی هارو اکر میلیونر کانادایی است که توانست خود را از ورشکستگی نجات دهد و به ثروت هنگفتی برسد. این کتاب بعد از انتشار یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز در دسته کتاب‌های ثروت و موفقیت شد. فروش آن نیز در سراسر جهان به بیش از دو میلیون نسخه رسید.

تی هارو اکر می‌گوید که این کتاب بیشتر درباره دانسته‌های ماست نه ندانسته‌هایمان. چرا که بزرگ‌ترین مانع موفقیت ما همان دانسته‌های ماست. اکر می‌گوید: «دانستن این امر که چه مقدار طرز تفکر و عملکرد گذشته‌ی خودتان به شما کمک کرده است تا به اینجایی که هستید برسید، بسیار ضروری است. اگر شما واقعا ثروتمند، خوشحال و سرحال هستید که هیچ، اما اگر نیستید من از شما می‌خواهم تعدادی از اموری را که فکر می‌کنید بریتان خوب و مناسب است ولی امکان دارد مناسب جعبه‌ی ابزارتان نباشد مورد بررسی قرار دهید.»

این کتاب در 17 بخش نوشته شده است. اکر در ابتدای کتاب موضوع پول در ذهن را بررسی و تحلیل می‌کند. او در این بخش می‌گوید که انسان ذهنیت خود نسبت به پول و ثروت را از کجا دریافت کرده است. او در ادامه توضیح می‌دهد که بسیاری از باورهایی که افراد نسبت به پول در ذهن خود دارند نادرست است و باید این ذهنیت را تغییر داد.

80 درصد مردم هیچ‌گاه نمی‌توانند از نظر مالی به وضعیتی که دوست دارند برسند و 80 درصد هم هرگز به طور حتم بیان نمی‌کنند که واقعا زندگی شادی دارند. اکر می‌گوید دلیل این موضوع این است که مردم هوش مالی خوبی ندارند و تنها غرق ظواهر زندگی شده‌اند.

اکر در ادامه 17 تفاوت فکری بین ثروتمندان و فقیران را بیان می‌کند. در هر پرونده یک تفاوت با توضیح کامل همراه با بررسی و تحلیل ارائه می‌شود. در پایان هم تمرین و راهکاری برای تغییر توضیح داده می‌شود.

کتاب اسرار ذهن میلیونر با ترجمه‌ی زینب لامعی از سوی انتشارات هورمزد منتشر شده است. این کتاب توسط ناشرین مختلف با عناوین دیگر در ایران ترجمه و منتشر شده است.

مروری بر فصل‌های کتاب اسرار ذهن میلیونر

بخش اول برنامه‌ی مالی شما

 برنامه‌ی مالی شما

چرا داشتن یک برنامه‌ی مالی اهمیت دارد؟

 از ریشه میوه به عمل می‌آید

 چهار بعد زندگی

 بیانیه، راز مهم تغییر و تحول

 سه روش برنامه‌ریزی در زمینه پول

1. برنامه‌ریزی کلامی و لفظی

2. الگو قراردادن

3. پیشامدهای خاص

گام‌هایی برای تغیر پیشامدهای خاص

بخش دوم: فایل‌های مالی

فایل‌های مالی

هفده روش متمایز در نحوه تفکر و عملکرد افراد ثروتمند، فقير و قشر متوسط جامعه

اولین فایل ثروت

افراد ثروتمند معتقدند: من خودم زندگی‌ام را می‌سازم

 افراد فقیر معتقدند: زندگی من این گونه رقم خورده است

 دومین فایل ثروت

 هدف افراد ثروتمند برای شرکت در بازی پول «برد» است.

هدف افراد فقیر برات شرکت درباری پول «باختن» است.

 سومین فایل ثروت

افراد ثروتمند محکوم به ثروتمند شدن هستند.

افراد فقیر می‌خواهند ثروتمند شوند

چهارمین فایل ثروت

 افراد ثروتمند، فکرهای بزرگ می‌کنند.

 افراد فقير فکرهای کوچک دارند

 پنجمین فایل ثروت

 افراد ثروتمند روی فرصت‌ها تمرکز می‌کنند و افراد فقير روی موانع.

ششمین فایل ثروت

افراد موفق و ثروتمند دیگر را تحسین می‌کنند.

 افراد فقیر، از افراد موفق و ثروتمند متنفرند

هفتمین فایل ثروت

افراد ثروتمند با افراد موفق و خوش‌بین معاشرت می‌کنند

 افراد فقیر با افراد شکست‌خورده و منفی‌باف

هشتمین فایل ثروت

افراد ثروتمند دوست دارند از خودشان و ارزش‌هایشان تبلیغ کنند

افراد فقیر از تبلیغ کردن خوششان نمی‌آید

نهمین فایل ثروت

افراد ثروتمند از مشکلات خود بزرگ‌تر هستند و افراد فقیر کوچک‌تر

دهمین فایل ثروت

 افراد ثروتمند دریافت‌کننده‌های خوبی هستند

 افراد فقیر دریافت‌کننده‌های خوبی نیستند. |

یازدهمین فایل ثروت

افراد ثروتمند می‌خواهند بر اساس نتیجه‌ی کارشان پول بگیرند.

افراد فقیر می‌خواهند بر اساس زمانی که کار می‌کنند مزد دریافت نمایند

 دوازدهمین فایل ثروت

 افراد ثروتمند به انتخاب هر دو مورد پیشنهادی فکر می‌کنند

 افراد فقیر وقتی به انتخاب موارد پیشنهادی فکر می‌کنند میگویند کدام یک را انتخاب کنم؟

سیزدهمین فایل ثروت

افراد ثروتمند روی ارزش خالص درآمدشان تمرکز می‌کنند

 افراد فقير روی درآمد حاصل از کارشان

چهاردهمین فایل ثروت

 افراد ثروتمند پول‌هایشان را خوب مدیریت می‌کنند

 افراد فقیر مدیریت خوبی بر پولشان ندارند

 پانزدهمین فایل ثروت

 پول افراد ثروتمند برای آن‌ها کار می‌کند

 افراد فقیر برای بدست آوردن پول، سخت کار می‌کنند

شانزدهمین فایل ثروت

افراد ثروتمند علیرغم ترس به کار خود ادامه می‌دهند

 افراد فقیر به ترس اجازه می‌دهند کار آن‌ها را متوقف کند.

 هفدهمین فایل ثروت

افراد ثروتمند مدام یاد می‌گیرند و رشد می‌کنند

 افراد فقیر فکر می‌کند همه‌چیز را می‌دانند

درباره تی هارور اکر

تی هارو اِکِر نویسنده و میلیونر مشهور کانادایی است. او با کتاب اسرار ذهن میلیونر الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان شد. زندگی تی هارو در دوره نوجوانی نیز بسیار شبیه زندگی برایان تریسی سخنران و میلیونر معروف آمریکایی است. تی هارو از 13 سالگی شروع به کار کرد و تقریبا برای امرارمعاش خود از هیچ کاری دست نکشید. از تحویل روزنامه و فروش بستنی اسکوپی و کتاب در نمایشگاه گرفته تا روغن برنز کننده در ساحل همه کارهایی بودند که او انجام می‌داد؛ اما آنچه همیشه در ذهن او وجود داشت رویای میلیونر شدن بود. او برای تحقق این هدفش لحظه‌ای درنگ نکرد و با تمام نیرو و تلاش خود توانست چندین فروشگاه و شرکت راه‌اندازی کند.

اکر هم مانند بسیاری از افراد در این راه شکست‌های فراوانی را تجربه کرد. آنچه او را در نهایت به پیروزی و شهرت رساند درس گرفتن از شکست‌ها بود. اکر از تجربیات افراد موفق و ثروتمند استفاده کرد و حالا یکی از میلیونرهای جهان است که با سمینارها و کتاب‌های خود راز و رمزهای ثروتمند شدن را از طرق مختلف به مردم جهان می‌آموزد. کتاب‌ها و سخنرانی‌های او زندگی بیش از یک میلیون نفر را متحول کرده است و به آن‌ها آموخته که چطور استقلال مالی داشته باشند.

تی هارو اکر مدیر موسسه آموزشی اوج عملکرد است. این موسسه در آمریکای شمالی تاسیس شده و برنامه‌هایی را در رابطه با رشد و موفقیت فردی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب اسرار ذهن میلیونر می‌خوانیم

اجازه دهید رازی را به شما بگویم که فقط افراد ثروتمند و موفق آن را می‌دانند. در مورد اهمیت آرامش داشتن، بیش از حد مبالغه شده است. آرامش داشتن به شما احساس گرمی، امنیت و آرامش می‌دهد، اما اجازه‌ی رشد نمی‌دهد. تنها زمانی می‌توانید واقعا رشد کنید که بیرون از ناحیه‌ی راحتی و آرامشتان قرار داشته باشید. اجازه دهید یک سؤال از شما بپرسم؛ اولین باری که یک‌چیز جدید را امتحان می‌کردید راحت بود یا سخت؟ معمولا سخت. بعد از آنچه اتفاقی افتاد؟ هرچقدر بیشتر انجامش دادید برایتان راحت‌تر شد. درست می‌گویم؟ هر چیزی موقع شروع سخت و ناراحت‌کننده است، اما اگر پی درپی آن کار را انجام دهید ازی-منطقه سختی و ناراحتی خارج می‌شوید و سپس پیروز و موفق خواهید شد و بعد ناحیه‌ی وسیع و جدید آرامی خواهید داشت؛ یعنی شما شخص بزرگ‌تری شده‌اید. بار دیگر می‌گویم، شما تنها زمانی می‌توانید رشد کنید که بیرون از ناحیه‌ی راحتی و آرامشتان قرار داشته باشید. از این به بعد هر موقع احساس ناراحتی کردید به جای این که به ناحیه قدیمی آرامشتان برگردید از خودتان تعریف و تمجید کنید، به خودتان بگویید من باید رشد کنم و به جلو رفتن ادامه دهید.

***

اصلی برای ثروتمند شدن

تنها زمانی می‌توانید رشد کنید که بیرون از ناحیه راحتی و آرامشتان قرار داشته باشید.

***

اگر می‌خواهید موفق و ثروتمند شوید باید با سختی کشیدن، به آن برسید. آگاهانه به منطقه‌ی ناراحتی خودتان بروید و کاری کنید تا بترسید. اینجا یک معادله است و من از شما می‌خواهم تا پایان عمر آن را به خاطر داشته باشید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۵ مگابایت
تعداد صفحات
209 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۸:۰۰
نویسندهتی هارواکر
مترجمزینب لامعی
ناشرهورمزد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Secret of the millionaire mind: mastering the inner game of weath
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
139,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۵ مگابایت
۲۰۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 111 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
3 ٪
82 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من کتابو بیشتر از نصفش خوندم..برای کسانی که میخوان این کتابو بخرم چندتا توصیه دارم: اولا پیشنهادات این کتاب برای خودشون تو مملکت خودشون شاید کاربردی باشه ولی واسه ما نه!! ثانیا این قبیل کتابا فقط نویسنده های خودشو پولدار میکنه و بس، ثالثا کل کتاب جمع کنی ۶ الی ۷ تا نکته کاملا واضح و بدیهی و کاملا غیر کاربردی گفته و تمام. مثلا گفته با ثروتمندان نشست و برخاست کن، اگه ما دور و برمون ثروتمندان بودن خب ما هم ثروتمند بودیم اینکه مثل روز روشنه!! شاید اونجا بتونی تو باشگاه و جاهای دیگه باهاشون بازی کنی یا غذا بخوری ولی اینجا جواب سلام هم نمیدن چه برسه به اینکه بخوای کنارشون بنشینی و چهارتا چیز یاد بگیری و نکته دیگه اینکه وقتی جایی اقتصاد رانتی داره و هر کاری بخوای وارد شی میبینی انحصارش یه آقازاده قبلا گرفته،برو اصلا هزارتا کتاب در زمینه ثروت بخون یه کلمه اش به دردت نمیخوره

5

خیلی کتابش فوق‌العادس مگه میشه میخوای موفق بشی ولی از گفته های ارزشمند این کتاب استفاده نکنی واقعا عالی فک کنم این کتاب میلیون ها تومن می ارزه،فقط یه انتقاد دارم نسخه نمونش واقعا کمه هیچی نمیشه فهمید و خیلیا از خوندنش پشیمون میشن چون تکه تعریف از کتاب فقط قابل خوندن

5

کسانی که ثروتمند شدن خودشان را در دست دیگران میبینند انها فقیرترین افراد جامعه هستند.....خوشبختی در درون توست و این کتاب اومده تا مارو از درون بیدار کنه تا ما اون ثروت واقعی درونمان را پیدا کنیم و حرکت را اغاز کنیم .این کتاب به نظرم من بهترین کتاب است

5

هرکی میخوادثروتمند شه یاپولشومدیریت کنه چه درآمدش ناچیزباشه چه زیاد بایداین کتابومطالعه کنه،مطمئن باشید مطالب نابی داره که درکمترکتابی پیدامیشه

5

این کتاب بینظیره,فوق العاده است,من توی سایت هارو اکر ثبت نام کردم ,موسسه ایشون هر هفته برام درس های معجزه آسا ایمیل میفرستن,حتما حتما این کتاب و کتاب ثروت سریع هارو اکر رو مطالعه کنین.موفق و ثروتمند باشید.

5

کتاب عالی هستش ازتون درخواست دارم نسخه صوتی این کتاب رو منتشر کنید برای کسانی میخوان تو اتومبیل شخصیشان این کتاب رو گوش بدن...باتشکر و سپاس فراوان

5

همیشه از کتابهایی که بهم میگه تا الان داشتی درست مسیرو میرفتی انرژی میگیرم

5

کتاب بسیار عالیه در جهت یادگیری زندگی میلیونر ها و یادگرفتن راهشون و ادامه دادن راه و افکارشون یه میلیونر به افکاری که در سرش داره و قولی که می ده پایه بنده انجامش می ده

5

کلمه به کلمه ی این کتاب رو باید با طلا نوشت، زمانی که به آموزش های این کتاب عمل کنیم، نه فقط در حوزه پول و ثروت، در تمام زمینه ها می تونیم زندگیمون رو جوری که دوست داریم بسازیم

5

مثل همیشه نمونه کتاب فقط شامل مطالب متفرقه هست و حتی یک صفحه از اصل کتاب را در بر ندارد.

نمایش 72 نقد دیگر
4.7
(112)
آموزنده 🦉 (1)
47,000
٪30
32,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اسرار ذهن میلیونر
٪30
اسرار ذهن میلیونر
تی هارواکر
هورمزد
4.7
(112)
آموزنده 🦉 (1)
47,000
٪30
32,900
تومان