0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گذر از کوچه ی رندان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب گذر از کوچه ی رندان

درباره گذر از کوچه ی رندان
کتاب «گذر از کوچه رندان» نوشته فروزنده عدالت است. از این نویسنده پیش از این کتابهای «افسانه مهراب»، «دروغی به نام عشق»، «عشق مهتابی»، «لعیای عشق»، «عشق بی‌سرانجام» و ... منتشر شده است. رمان در «گذر از کوچه رندان» روایتگر سرگذشت زنی جوان است که همسرش دچار اعتیاد شده و همین موضوع روابط آنها و سرنوشت آنها را در معرض خطر قرار داده است. در بخشی از کتاب «گذر از کوچه رندان» می‌خوانیم: « من میان هال سردرگم ماندم. دنیایم داشت آن‌طور می‌شد که او می‌خواست و باز من مهم نبودم. به او نگاه کردم که مثلاً مشغول بازی با امیرعلی بود، درحالی‌که یاسمن در بغلش می‌خندید. وقتی دید نگاه‌شان می‌کنم نگاهم کرد و خندید، طوری‌که دلم آشوب شد. به اتاق بچه‌ها رفتم در را بستم. ولی دلم خنک نشد و کلید را در قفل چرخاندم. تمام سلول‌هایم مرا وادار به مقابله می‌کردند. جنگی که در آن بی‌دفاع واردم کرده و همان‌طور رها شده بودم. و باران تیرها روزها و ساعت‌ها باریده بود و من مجروح از تیر‌ها راهی برای فرار نداشتم، حالا که زمان اسلحه و موقعیتی را در اختیارم گذارده بود و برای اولین دفاع آماده بودم، نمی‌توانستم بی‌صدا گذر کنم و اجازه بدهم او باز هم بر سریر قدرت بنشیند و مرا خوار و ذلیل فرض کند. مشغول دور تسلسل در خاطرات تلخ و شیرینم بودم که صدای گریه و بی‌تابی یاسمن به گوشم خورد. سعی کردم بی‌اعتنا باشم و چشمانم را بستم. چرا مادران نسبت به کودکان بی‌پناه و کوچک‌تر مهربان‌ترند؟»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۷ مگابایت
تعداد صفحات
296 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۲:۰۰
نویسندهفروزنده عدالت
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۶/۲۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۷ مگابایت
۲۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
66 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

باز هم قصه ی مکرر مشکلات و استیصال زنان بیوه و یادآوری حقیقت تلخ ضعف و آسیب پذیری آنها. قلم نویسنده اما خام بود. از نشر قطره هم انتظار نمی رفت که کتابی را این طور بدون ویراستاری و پر از غلط های املایی و انشایی منتشر کند.

3

من این کتابو از نمایشگاه کتاب خریدم. ارزش خوندن رو داره اما به نظر من حق مطلب ادا نشده و داستان پردازی اون آنچنان قوی نیست.

2.7
(3)
33,000
٪50
16,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گذر از کوچه ی رندان
٪50
گذر از کوچه ی رندان
فروزنده عدالت
نشر قطره
2.7
(3)
33,000
٪50
16,500
تومان