0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدرسه ی رویایی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدرسه ی رویایی

توتو چان دخترکوچکی پشت پنجره
درباره مدرسه ی رویایی
دلیل نگرانی مادر آن بود که با آن‌که توتوـ چان تازه مدرسه را شروع کرده بود، اخراج شده بود. اخراج شدن از کلاس اول را تصور کنید! این موضوع درست یک هفته قبل اتفاق افتاد. معلم مدرسه به دنبال مادر توتوـ چان فرستاده و مستقیماً سر اصل مطلب رفته بود: «دختر شما نظم کلاس را به‌هم می‌زند، باید از شما بخواهم تا او را به مدرسه‌ی دیگری ببرید.» معلم زیبا و جوان آهی کشید و گفت: «واقعاً توانم تمام شده است.» مادر کاملاً نگران و دستپاچه شده بود. از خودش می‌پرسید توتوـ چان چه‌کاری کرده که آرامش همه را در کلاس به‌هم زده است! معلم درحالی‌که با حالتی عصبی پلک می‌زد و به موهای کوتاهش دست می‌کشید توضیح داد: «خب، برای شروع، او صدها بار درپوش میزتحریرش را باز و بسته می‌کند. من گفته‌ام هیچ‌کس نباید این‌کار را بکند. مگر این‌که بخواهد چیزی بردارد یا بگذارد. دختر شما دایماً در حال برداشتن یا گذاشتن چیزی است ـ برداشتن یا گذاشتن دفتر، جامدادی، کتاب‌های درسی و یا هر چیز دیگری. مثلاً، می‌خواهیم الفبا بنویسیم، دختر شما در میز تحریرش را بالا می‌کشد، دفترش را بیرون می‌آورد و در میز تحریر را از آن بالا ول می‌کند. سپس دوباره میز تحریرش را باز می‌کند، سرش را داخل آن می‌کند، یک مداد بیرون می‌آورد و سریع در میز تحریر را می‌بندد، یک «آ» می‌نویسد، اگر اشتباه کرده باشد یا آن را بد نوشته باشد باز هم در میز تحریر را باز می‌کند، یک پاک‌کن برمی‌دارد و در میز تحریر را محکم می‌بندد، حرف را پاک می‌کند، بعد در میز تحریر را بازو بسته می‌کند تا پاک کن را درون آن بگذارد ـ همه‌ی کارها را با بالاترین سرعت انجام می‌دهد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۴ مگابایت
تعداد صفحات
222 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۴:۰۰
نویسندهتتسوکو کورویاناگی
مترجمسوسن فیروزی
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Totto-Chan.Madogiwa no
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۶/۰۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۴ مگابایت
۲۲۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
4 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
4 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
حال‌خوب‌کن ✨

خاطرات زنی که کودکی اش را در مدرسه ای گذرانده که هیچ کس جلوی کودک بودن و شور و شوق داشتن و کشف کردن اش را نگرفته، برخلاف آنچه در سیستم های مریض و واپس گرای آموزش و پرورش! اجر میشود لحن ساده و گیرا و نکات دلنشین و موثر کتاب باعث آرامش و امید است توصیه میشود 😊

5

این کتاب واقعا بی نظیره وقتی خریدم و خوندم از اینکه دیدم فقط ۵۰۰جلد چاپ شده خیلی ناراحت شدم ای کاش دیگران به جای خرید کتابهای صرفا پرفروش بی محتوا از این جور کتابا مطالعه میکردن نقشی که معلم مدرسه ایفا میکنه به راستی بی همتاست

3
حال‌خوب‌کن ✨

کتابی با این حجم از فروش مطمئنا حرف‌های زیادی برای گفتن داره. اما در جریان باشید که بیشتر مرور خاطراته تا داستان‌نویسی. با پرداخت بهتر می‌تونست جذابیت خیلی بیشتر داشته باشه. ممکنه یه کم حوصله‌تون سر بره. بخش مورد علاقه من، روح‌هایی بودند که در قبرستان معبد پنهان شدند. :)

5

کتاب خوبیه و ارزش مطالعه کردن رو داره. دو کتاب هم درباره مدرسه هست: تجربه های مدرسه داری و جستجو در راهها و روش های تربیت. هر دو عالی هستند. اگر تمایل دارید درباره ویژگی های یک مدرسه خوب بدانید، هر سه کتاب بالا خوب و مفید هستند.

5

بسیار آموزنده و در عین حال جذاب. به نطر من هرکسی که در رابطه با کودکان کار می کند یا کودکی در خانه دارد حتما باید این کتاب را بخواند.

5
حال‌خوب‌کن ✨

لطیف، زیبا و حال خوب کن.داستان های روز مره کودکان در یک مدرسه خاص.افرادی که با عشق به بچه ها می اموزند در این مدرسه گرد هم آمده اند.

4
انگیزه‌بخش 🚀

هنوز تمومش نکردم، یه خورده سخت پیش میره ولی اگر با کودک سر و کار دارید عالیه و ایده های خیلی خوبی میده

5

کتابی که هر معلم و ودر و مادری باید بخونن. فوق العاده تاثیرگذار بود.

3

شدیدا توصیه میشود مخصوصا کسانی که با کودک سر و کار دارند

5

کتاب خیلی اموزنده و خاص و واقعی بود من خیلی خوشم اومد

نمایش 5 نقد دیگر
4.4
(27)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
24,000
٪50
12,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدرسه ی رویایی
٪50
مدرسه ی رویایی
توتو چان دخترکوچکی پشت پنجره
نشر قطره
4.4
(27)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
24,000
٪50
12,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر