0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خدمتکارها

معرفی، خرید و دانلود کتاب خدمتکارها

درباره خدمتکارها
می موبلی دمدمای صبح یکی از یکشنبه‌های اوت ۱۹۶۰ به دنیا آمد. برای همین دوست داریم بچه‌کلیسایی صدایش کنیم. کار من نگهداری از بچه‌های سفیدپوست‌هاست، به‌علاوه کلی پخت و پز و شستشو. توی عمرم هفده تا بچه بزرگ کرده‌ام. می‌دانم که چطور باید بخوابانمشان، چطور گریه‌شان را بند بیاورم، و صبح‌ها قبل از این که مامانشان از تختخواب بیرون بیاید، ببرمشان توالت. اما به عمرم ندیده‌ام بچه‌ای مثل می موبلی لیفولت فریاد بزند. اولین روز به محض این که پایم را خانه‌شان گذاشتم می موبلی از دلپیچه داد و هوار راه انداخته و صورتش سرخ شده بود، شیرش را مثل شلغم پلاسیده بالا آورد. خانم لیفولت وحشتزده به بچه‌اش نگاه می‌کرد: «کجای کارم اشتباهه؟ چرا نمی‌تونم اینو آروم کنم؟» اینو؟ اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد این بود: این‌جا یک جای کار می‌لنگد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۰۱ مگابایت
تعداد صفحات
446 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۵۲:۰۰
نویسندهکاترین استاکت
مترجمنسترن ظهیری
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The help
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۸/۲۴
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۰۱ مگابایت
۴۴۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 162 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
خوش‌خوان 🪶 (1)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
1 ٪
62 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالی بود. با اینکه طولانی بود اما چون نثر روانی داشت خسته‌کننده نبود. متاسفانه مسئله تبعیض نژادی فقط به رنگ پوست محدود نمیشه و همچنان تو اکثر دنیا و ایران خودمون هم وجود داره. توجه کردن به این موضوع و نگاه به موضوع از زاویه دید افرادی که مورد تبعیض قرار میگیرن برای همه فکر میکنم که لازمه. و البته نوع برخورد با خدمتکارها هم مسئله‌ایه که فارغ از نژادپرستی، در خیلی از موارد موجب رنجش این افراد میشه. خوندن این کتاب یه جورایی تلنگری برای هممونه که افراد و جایگاه و شخصیتشون رو وابسته به مسائلی مثل شغل یا ملیتشون ندونیم.

5

نخستین اثر نویسنده ش که مدت‌ها در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت. این رمان در بارهٔ خدمتکاران رنگین‌پوست است که در دههٔ ۱۹۶۰ م. در شهر جکسون ایالت می‌سی‌سی‌پی آمریکا در خانهٔ سفیدپوستان کار می‌کردند.یکی از ویژگی های مثبت کتاب در زبان انگلیسی قدرت نویسنده در استفاده از لهجه های مختلف است تا تفاوت گفتار میان دو نژاد مشخص گردد.

1

کتابی فوق العاده جذاب من که تا تمامش نکردم ، اروم نگرفتم. علیرغم طر مسایل سیاه پوستان غمگینتون نمیکنه به زیبایی تغییر در ادمها و جامعه نژاد پرست رو نشان میدهد.فیلمش هم قشنگ است .اما کتابش یک چیز دیگه است.

5

من این کتاب رو زمانی که فیدیبو به صورت رایگان گذاشته بود ، به طور اتفاقی شروع کردم و نثرش اینقد زیبا بود که سریع به خودش جذبم کرد . بعدا فهمیدم که فیلم خیلی معروفی هم از روش ساختن. پیشنهاد میشه به همه

5

کتاب واقعا خوبی بود از خواندنش لذت بردم پیشنهاد می کنم کتاب ریشه ها را هم بخوانید توصیفات این کتاب درباره تبعیض نژادی فوق العاده است.

4

رمان جالبی بود. ممنون از مترجم، انتشارات ققنوس و فیدیبو. اگه خوشتون اومد پیشنهاد می کنم کلبه عمو تم (تام) رو هم بخونید.

5

سلام. کتابش که خیلی خوبه اما فایلش انگار یه مشکلی داره بعد هربار مطالعه وقتی میبندمش دیگه باز نمیشه و باید از نو دانلودش کنم

5

خیلی کتاب قشنگی بود. واقعا لذت بردم. طولانی و یکنواخت ولی خیلی زیبا. حتما بخونید و تا فصول آخر صبور باشید ممنون فیدیبو

5

سلام.خسته نباشید. این کتاب حس خوبی بهم میده...با تمام کاراکترهاش ارتباط تنگاتنگی برقرار می کنم. ترجمه، عالیه.مرسی ?

5

یه کتای فوق العاده. من این کتابو خوندم ولی اون موقع جزو کتاب های رایگان بود چرا الان دیگه جزو کتابای رایگان نیست؟

نمایش 52 نقد دیگر
4.6
(164)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
170,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
خدمتکارها
خدمتکارها
کاترین استاکت

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خدمتکارها
خدمتکارها
کاترین استاکت
گروه انتشاراتی ققنوس
4.6
(164)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
170,000
تومان