0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کلکسیونر چشم

معرفی، خرید و دانلود کتاب کلکسیونر چشم

تریلر روانشناختی
درباره کلکسیونر چشم
گاهی داستان توسط آدم بی وجدانی برای شما تعریف می شود که از دیدن وحشت و ترس در چشم شنونده اش لذت می برد، سرگرم می شود و کابوس هایی برای شما ایجاد می کند که آن را باور می کنید؛ تا جایی که شب ها در تخت خواب تان دراز می کشید و به سقف اتاق تان زل می زنید و از ترس خواب تان نمی برد. گاه این اتفاقات چنان پشت سر هم و بی وقفه رخ می دهد که دوست دارید کتاب را ببندید و فرار کنید. سباستین فیتسک متولد 1971 در برلین است. او روزنامه نگار و نویسنده چیره دستی است که با انتشار نخستین کتابش با عنوان «درمان» جدول پرفروش ترین کتاب های آلمان را تسخیر کرد. او تنها نویسنده ای است که توانسته به سلطه بی چون و چرای آثار دن براون، نویسنده آمریکایی و خالق «رمز داوینچی» و «نماد گمشده» پایان دهد و صدر جدول پرفروش های آلمان را از آن خود کند. همچنین وی از معدود نویسندگان آلمانی است که آثارش در آمریکا و انگلستان بارها تجدید چاپ شده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۴ مگابایت
تعداد صفحات
423 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۰۶:۰۰
نویسندهسباستین فیتسک
مترجم زهره صبوحی زرافشان
ناشرنشر شورآفرین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Der Augensammler
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۷/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۴ مگابایت
۴۲۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
31 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
22 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

داستانی جنایی، کمی هم تخیلی که درواقع یک تریلر روانشناختی است. راوی داستان یک پلیس اخراجی است که حالا به عنوان یک روزنامه نگار در بخش جنایی کار می‌کند که درگیر پرونده قتل های زنحیره‌ای می‌شود که قاتل با انتخاب خانواده‌ای، بازی قایم باشک را با آنها شروع می‌کند. قاتل مذکور مادر را می‌کشد و بچه را پنهان می‌کند و به پدر فرصت محدودی می‌دهد تا بچه را پیدا کند. داستان خوب بود.تا آخر کشش داشت ولی بهترین کتاب جنایی نبود که خوندم.اینکه خود تیم پلیس هیچ سرنخی پیدا نکنند و تمامی شواهد براساس مشاهداتِ خیالی یک زن نابینا باشد، یکم داستان رو غیر واقعی کرد. ولی درکل خوب بود.مخصوصا برای افرادی که داستان های جنایی-ماورایی دوست دارند.

1

پیشنهاد میکنم کتاب اژدهای سرخ از تامس هریس رو بخونید. ماجرای قاتل سریالی خانواده ها که مقتولین رو گاز میرنه و با زنی کور آشنا میشه و... عالی و بدون نقص هست کتاب

4

پرکشش، شروع می‌شود، ادمه آن هم زیباست ولی پایان فقط برای تمام شدن داستان است. افسوسها ی این داستان چنان تصویر شده که لحظاتی کتاب را کنار خواهید گذاشت و از اینکه هنوز برای شما فرصت باقی است احساس آرامش و قدردانی خواهید داشت

5

کتاب رو مطالعه کردم و خرسندم از مطالعه کتاب. فضایی جنایی و راز آلود و گاهی اوقات خشن همراه با توصیف هایی دقیق از لحظات نفس گیر فضای قالب رمان است. انتهای غافلگیر کننده رو هم اضافه میکنم به جذابیت کتاب.

3

/// ◄فیدیبو:باسلام کتاب ها معمولا به صورت ایپاب هستند و اگر کتابی PDF باشد حتما در کنار اسم کتاب ذکر میشود. بامهر /// فرمت کتاب ایپاب هست یا پی دی اف؟

1

عجب ترجمه ی افتضاحی. چقدر اشتباه تایپی و نوشتاری! حیف داستان خوب این کتاب که با این وضعیت نمیتونم ادامه ش بدم.

2

ترجمه به حدی ناخوانا و غیر حرفه‌ای بود که مجبور شدم کتتب رو بعد از حدود ۶۰ صفحه رها کنم.

4

سلام میشه یکی بگع بلاخره قاتل کی بود ؟ کتاب شروع خوبی داشت اما اصلا پایانش خوب نبود

1

ترجمه افتضاحی داره. خود داستان هم چنگی به دل نمیزنه

1

فرمت نمونه کتاب مشکل داره.

نمایش 2 نقد دیگر
3.4
(22)
خوش‌خوان 🪶 (1)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
کلکسیونر چشم
کلکسیونر چشم
سباستین فیتسک

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کلکسیونر چشم
کلکسیونر چشم
تریلر روانشناختی
نشر شورآفرین
3.4
(22)
خوش‌خوان 🪶 (1)
15,000
تومان