0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مذاکره

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مذاکره

کتاب صوتی
درباره مذاکره

نویسنده‌ی موفق کتاب‌های موفقیت

«برایان تریسی»، سال ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا متولد شد. او از نویسندگان مطرح کتاب‌های موفقیت و توسعه‌ی فردی است که آثار متعددی تا به حال منتشر کرده است. تریسی سمینارها و سخنرانی‌های بسیاری نیز برگزار کرده است که موضوع اغلب آن‌ها رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است. برایان تریسی، در سال ۱۹۸۴ شرکتی تحت عنوان «برایان تریسی اینترنشنال» را در ونکوور کانادا تأسیس کرد. شرکت تریسی، خدمات مشاوره‌ای را در زمینه‌های‌ متفاوت ارائه می‌کند. او در حوزه‌ی بازاریابی، سرمایه‌گذاری، ساخت‌وساز، مشاوره‌های مدیریتی و... نیز سابقه‌ی فعالیت دارد. برایان تریسی تا کنون چند بار به ایران نیز سفر کرده و به سخنرانی پرداخته است. او در کنار موفقیت در کسب و کار، به عنوان یک سخنران ماهر شناخته می‌شود.


مذاکره‌ کننده‌ی ماهری باشید

برایان تریسی در دوران کاری خود در مورد قراردادهای میلیون دلاری مذاکرات فراوانی انجام داده است. اکنون شما نیز می‌توانید با استفاده از این کتاب، دستورالعمل‌هایی جامع بیاموزید و به مذاکره‌کننده‌ای ماهر تبدیل شوید.

شاید بتوان زندگی را مشابه جلسه‌ی مذاکره‌ی طولانی «از گهواره تا گور» دید. مذاکره هرگز توقف ندارد. مذاکره بخش اساسی زندگی و ارتباط با دیگران است. افراد به‌وسیله‌ی مذاکره با ارزش‌ها و سلایق مختلف، راه‌های سازنده را برای زندگی و کار در کنار یکدیگر می‌یابند. توانایی شما در انجام مذاکره‌ی موفق، تضمین‌کننده‌ی کامیابی شما در تعامل با دیگران است. چون انسان همواره به بهبود وضعیت نسبی زندگی خود علاقه‌مند است، مذاکره از آغاز تمدن تا به حال وجود داشته است. امروزه همه به دنبال کسب سهم بیشتری از چیزهای خوب هستند. مردم می‌خواهند به سریع‌ترین، ساده‌ترین و با صرف کمترین هزینه و زمان ممکن به اهدافشان دست یابند. هر یک از ما به‌ شکلی در رقابت با افراد زیادی هستیم که آن‌ها نیز می‌خواهند به همان اهداف، نتایج و خروجی‌ها برسند. عامل تعیین‌کننده در موفقیت‌ شما در کسب‌وکار و زندگی این است که قادر باشید تحت هر شرایطی به نفع خودتان مذاکره کنید. مذاکره، مهارتی مهم است که بر رفتار، گفتار و کمابیش تمامی تعاملات‌ شخصی و کاری‌ اثر می‌‌گذارد. اگر نتوانید به خوبی به نفع خودتان مذاکره کنید، خود به‌ خود قربانی افرادی می‌شوید که نسبت به شما مذاکره‌کنندگان بهتری هستند. اگر مذاکره‌ کننده‌ی ماهری باشید، همیشه درآمد بیشتری دارید و معاملات بهتری انجام می‌دهید.


در کتاب «مذاکره» خواهید آموخت:

این کتاب کوچک، ابزاری مناسب برای تجلی شما در مذاکرات کاری و شخصی است. در این کتاب خواهید آموخت:

- چگونه از شش سبک اصلی مذاکره بهره بگیرید.

- چگونه از احساس قدرت در طول مذاکرات طولانی بهره‌مند شوید و به توافقی خوب دست یابید.

- چگونه از زمان به نفع خود بهره ببرید.

- چگونه فهرستی از موافق‌ها و مخالف‌ها را تهیه کنید و از موضع قدرت وارد مذاکره شوید.

- چگونه در حوزه‌های مختلف مورد توافق و مورد اختلاف به شفافیت برسید.

- چگونه زمان و روش برون رفت از شرایط پردردسر را بیاموزید.


کتاب صوتی «مذاکره»

نشر صوتی آوانامه با همکاری «انتشارات نسل نواندیش» کتاب صوتی «مذاکره» اثر «برایان تریسی» را با ترجمه‌ی «مهدی خیرالهی و فرزاد اصغری» و اجرای «سلمان ظاهری» تهیه و تولید کرده است. پیش از این آوانامه نسخه‌ی صوتی کتاب «مهارت‌های سخنرانی» با صدای «فریبا باقری» و «قورباغه ات را ببوس!» با صدای «مریم پاک‌ذات» را از همین ناشر و نویسنده تولید و منتشر کرده بود.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
146.۸۹ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۵۵:۲۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجممهدی خیرالهی
مترجم دومفرزاد اصغری
راویسلمان ظاهری
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۴۶.۸۹ کیلوبایت
۰۱:۵۵:۲۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
64,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مذاکره
برایان تریسی
آوانامه
منتظر امتیاز
64,000
تومان