0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
با چرا شروع کنید
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی با چرا شروع کنید

نویسنده:
سایمون سینک
درباره با چرا شروع کنید

به نظر شما رهبران بزرگ دنیا چطور الهام‌بخش دیگران می‌شوند؟ چرا برخی از رهبران به نمونه‌های تأثیرگذار دنیا تبدیل می‌شوند و چه عواملی الهام‌بخش بودن آن‌ها را رقم می‌زند؟ تا به حال فکر کرده‌اید چه عاملی تفاوت میان رهبران را تعیین می‌کند؟

کتاب صوتی «با چرا شروع کنید» قرار است پاسخگوی این پرسش‌ها باشد. این کتاب با شما درباره الگویی طبیعی، طرز فکر، رفتار و گفتاری می‌گوید که برخی از رهبران را الهام‌بخش می‌کند. در کتاب صوتی «با چرا شروع کنید» در کنار روش‌هایی کارآمد قرار است به این مهم بپردازیم که چه می‌شد اگر همه ما می‌توانستیم طرز فکر، رفتار، و گفتار افراد الهام‌بخش را یاد بگیریم دنیا به چه سمت و سویی می‌رفت؟

افراد و سازمان‌های موفق چرایی انجام کارشان را می‌دادند. در واقع از چرایی قدم گذاشتن در مسیری که طی می‌کنند، اطلاع دارند و چگونگی طی این مسیر را می‌دانند و ابزارهای لازم برای این کار را نیز در اختیار دارند. در مقابل، سازمان‌هایی هم هستند که در مسیر بسیار هموارتری حرکت می‌کنند ولی چرایی طی آن مسیر را نمی‌دانند یا در جایی از مسیر، چرایی‌شان را از دست داده‌اند و این سردرگمی، خودشان و کارمندان‌شان را دچار ابهام و تردید کرده و از مسیر خارج یا در آن متوقف می‌شوند.

در یک کلام، این کتاب قرار نیست به شما بگوید چه کار بکنید و چه نکنید، هدف این کتاب این است که هدف اقدام‌هایتان را آگاهانه دنبال کنید. نویسنده کتاب، سایمون سینک، شما را به چالشی به ظاهر ساده می‌کشد؛ پس، با چرا شروع کنید!


کتاب صوتی «با چرا شروع کنید» را با صدای دانیال معنوی می‌شوید. این کتاب به درد دو گروه می‌خورد:

گروه اول؛ کسانی که می‌خواند الهام‌بخش دیگران باشند؛

گروه دوم؛ کسانی که به دنبال فردی الهام‌بخش‌اند.

سایمون سینک، سخنران انگیزشی و نویسنده‌ امریکایی متولد سال ۱۹۷۳ است. او از نویسنده‌های پرفروش است و تاکنون پنج کتاب منتشر کرده. آثار او که در دسته‌ کتاب‌های انگیزشی و توسعه‌ کسب‌وکار قرار می‌گیرند، بسیار پرطرفدارند. با‌این‌حال، مخاطب عمده‌ نوشته‌های او، رهبران سازمان‌های نوپا و افرادی هستند که قصد دارند از طریق پرورش ایده‌های خود، به جایگاه والایی در سطح بین‌المللی دست پیدا کنند. کتاب «بازی بی‌پایان» و «رهبران آخر از همه غذا می‌خورند»، از بهترین کتاب‌های سایمون سینک به‌شمار می‌روند.

سایمون سینک، نویسنده‌ کتاب صوتی «با چرا شروع کنید»، از شیوه‌های مدیریتی رهبران موفق دنیا صحبت می‌کند. او معتقد است همه‌ افراد تأثیرگذار دنیا، عملکرد یکسانی دارند و از قواعد مشخصی پیروی می‌کنند. «دایره‌ طلایی»، اصطلاحی‌ست که او برای این سازوکار الهام‌بخش برگزیده است. کتاب پیش‌ رو، راهنمای شمار زیادی از مدیران، سازمان‌ها و جنبش‌ها بوده و در سال ۲۰۰۹، عنوان یکی از پنج کتاب پرفروش در سراسر دنیا را کسب کرده.


ویلیام اوری، درباره این کتاب می‌گوید:

کتاب «با چرا شروع کنید» یکی از مفیدترین و قدرتمندترین کتاب‌هایی است که در سال‌های گذشته خوانده‌ام. نثر روان و ساده‌ی آن، رهبری کردن را آموزش می‌دهد.»

چاک هورنر، ژنرال نیروی هوایی امریکا، درباره کتاب «با چرا شروع کنید» می‌گوید:

«این کتاب می‌تواند شما را به جایگاه والایی برساند، که هرگز آن را دست‌یافتنی نمی‌دانستید.»

در قسمتی از کتاب با صدای دانیال معنوی می‌شنوید:

«تصور کنید اگر هر سازمانی با چرایی شروع می‌کرد، چه می‌شد؟ تصمیم‌گیری‌ها ساده‌تر می‌شدند. وفاداری بیشتر می‌شد. اعتماد سکه رایج می‌شد. اگر رهبرانمان مجدانه دنبال شروع با چرایی باشند، خوش‌بینی حکم‌فرما می‌شود و نوآوری به اوج می‌رسد. همان‌طور که این کتاب نشان می‌دهد، این استاندارد بر همه چیز مقدم است.»


این کتاب را در شش بخش می‌شنوید که عبارت‌ است از:

بخش اول: دنیایی که با چرایی شروع نمی‌کند

بخش دوم: دیدگاه جایگزین

بخش سوم: رهبران به دنبال‌کننده نیاز دارند

بخش چهارم: چگونه کسانی را که باور دارند دور هم جمع کنیم؟

بخش پنجم: موفقیت بزرگ‌ترین چالش است

بخش ششم: چرایی‌تان را کشف کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
584.۳۲ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۰۲:۳۹
نویسندهسایمون سینک
مترجمعلیرضا خاکساران
راویدانیال معنوی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۸۴.۳۲ کیلوبایت
۰۳:۰۲:۳۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
پربار 🌳 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
پربار 🌳
گیرا 🧲

کتابای سایمون سینک واقعا خوندنیه! توصیه می‌شه

5
(1)
گیرا 🧲 (1)
188,000
٪30
131,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
با چرا شروع کنید
٪30
با چرا شروع کنید
سایمون سینک
نوین کتاب
5
(1)
گیرا 🧲 (1)
188,000
٪30
131,600
تومان