0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
لبخندهای توخالی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی لبخندهای توخالی

نویسنده:
کاترین آردن
ناشر:
رمانو
درباره لبخندهای توخالی

کاترین آردن، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، با پایان‌بندی چهارگانه‌ی تحسین‌شده و ترسناک خود با کتاب لبخندهای توخالی باردیگر هیجان را به خوانندگان القا می‌کند.

سه ماه از معامله‌ی جسورانه‌ی الی با مرد خندان برای نجات عزیزانش گذشته، اما او بدون هیچ ردپایی ناپدید شده است. مرد خندان به کوکو، برایان و فیل قول داده بود که فرصتی برای نجات او خواهند داشت، اما با گذشت زمان، نگرانی بر آن‌ها چیره می‌شود که او دروغ گفته و الی برای همیشه رفته است. اما سرانجام، سرنخی پیدا می‌شود.

پسری که در یک کارناوال سیار در نزدیکی ناپدید شده بود، در حوضچه شنا شهر ظاهر می‌شود، وحشت‌زده و پریشان. او به هر کسی که گوش می‌دهد درباره‌ی مرد مرموز می‌گوید که او را با خود برده است. مردی که با یک شرط او را رها کرده بود: پیامی را برساند. "اگه جرئت داری بازی کن!"

بازی شروع شد! مرد خندان بالاخره دست به کار شد. حالا نوبت کوکو، برایان و فیل است که حرکت خود را انجام دهند و می‌دانند از کجا شروع کنند.

کارناوال سیار به ایوانزبرگ می‌آید.

در همین حال، الی در دنیای پشت مه گرفتار شده است و با تلاش برای کشف رازهای وحشتناک کارناوال مرد خندان، تمام تلاش خود را می‌کند تا به دوستانش برای پیدا کردن او کمک کند.

برایان، کوکو و فیل حاضرند برای نجات الی همه چیز را به خطر بیندازند، اما به زودی متوجه می‌شوند که این بازی بسیار خطرناک‌تر از بازی‌های قبلی است.

این بار مرد خندان جدی بازی می‌کند.

شب‌های تابستان کوتاه است و الی، کوکو، برایان و فیل فقط تا طلوع آفتاب فرصت دارند تا او را یک بار برای همیشه شکست دهند، در غیر این صورت بازی برای همه تمام می‌شود.


در پس داستان هیجان‌انگیز کتاب صوتی لبخندهای توخالی، موضوعات عمیقی مانند دوستی، شجاعت و غلبه بر ترس وجود دارد. این رمان به خوانندگان می‌آموزد که حتی در تاریک‌ترین شرایط نیز می‌توان امیدوار بود و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کرد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
402.۹۵ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۰۲:۰۲
نویسندهکاترین آردن
مترجممرجان ایزدی
راویآیلار محمدی
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۰۲.۹۵ کیلوبایت
۰۳:۰۲:۰۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
42,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
لبخندهای توخالی
لبخندهای توخالی
کاترین آردن
رمانو
0
(بدون نظر)
42,000
تومان