0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش جامع ان ال پی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی

چگونه زندگی موفقی بسازیم

ناشر:
ماه آوا
درباره آموزش جامع ان ال پی

نیاز دارید تا تغییراتی اساسی در زندگی خود ایجاد کنید و مهارت‌هایتان را تقویت کنید؟ کتاب آموزش جامع ان ال پی با نثری روان و ساده و داستانی به شما می‌گوید که چگونه زندگی موفقی بسازید و بر تنبلی و افسردگی خود غلبه کنید.


کتاب آموزش جامع ان ال پی: چگونه زندگی موفقی بسازیم با عنوان اصلی The Ultimate Introduction to NLP: How to build a successful life در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار منتشر شد. ریچارد بندلر، نویسنده‌ی کتاب، داستان مردی به نام جو را روایت می‌کند که در کارگاه ان ال پی شرکت می‌کند و با آموزش‌های ریچارد و ملاقات با افراد مختلف، مراحل مختلف زندگی خود و دیگران را مورد بررسی قرار می‌دهد تا با راهکارهای مفید بتواند سبک زندگی خود را تغییر دهد. این کتاب به عنوان یک راهنمای مفید به شما کمک می‌کند تا مسیر زندگی را به جلو حرکت دهید و کنترل زندگی خود را در دست بگیرید.


بخشی از کتاب

جو پس از پایان سه روز کارگاه قبلی به تدریج دریافت که امکان تغییر اوضاع و زندگی وجود دارد، حتی وقتی چالش‌ها و مشکلات برطرف‌نشدنی به نظر می‌رسند، از این رو حال مشتاق یادگیری بیشتر در این زمینه بود. «بنابراین نکات برجسته امروز چه بود؟» «شما تعدادی راهبردهای برجسته برای دستیابی به حالت‌های احساسی قوی یاد گرفتید و در ارتباط با دیگران بهتر شدید و واقعا شرایط متفاوت زندگی‌تان را بهبود دادید...»

زمانی که افکار منفی را از ذهنش محو کرد، این کار نیز نتیجه مطلوبی برایش داشت. او پی برد تا وقتی که ندای درونی‌اش هنوز بر او تاثیر منفی دارد، باید کاری انجام دهد و به جای تمرکز بر آنچه می‌گفت در زمینه چگونه گفتن آن نیز کار کند.

امروز روزی مهم بود زیرا می‌خواستند به خانه جدید بروند. جو بسیاری از مهارت‌های ارتباطی را که از ارتباط با نامزدش یاد گرفته‌ بود به کار گرفته و متوجه شد که خیلی بهتر شدند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
351.۷۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۶:۱۴:۱۳
نویسندهریچارد بندلر
مترجممهرداد هوشمند
مترجم دومرضا عمرائی
راویحمید یزدانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
10 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۵۱.۷۷ کیلوبایت
۰۶:۱۴:۱۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
80,000
٪30
56,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش جامع ان ال پی
٪30
آموزش جامع ان ال پی
چگونه زندگی موفقی بسازیم
ماه آوا
5
(1)
80,000
٪30
56,000
تومان