0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عصر مرد نیرومند

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عصر مرد نیرومند

(خلاصه کتاب)

درباره عصر مرد نیرومند

بخشی از کتاب

۱. پوتین یک کهن‌الگو و الگوی نسل کنونی رهبران نیرومند است. او در سال ۱۹۹۹، در طلوع قرن بیست و یکم، به قدرت رسید و قول داد از آزادی بیان، آزادی وجدان و حقوق مالکیت محافظت کند.

۲. به قدرت رسیدن پوتین در روسیه سریع بود و تنها ده سال طول کشید که بتواند رئیس دولت شود. او قبل از این‌که رئیس‌جمهور شود، شخصیتی پست در سرویس‌های اطلاعاتی بود و به عنوان افسر کا.گ.ب در درسدن آلمان شرقی کار می‌کرد.

۳. پوتین در طبقه حاکم اتحاد جماهیر شوروی متولد شد. او در یک آپارتمان کوچک در یک ساختمان آپارتمانی فرسوده در بزرگ‌ترین شهر روسیه، لنینگراد، بزرگ شد. او در زمان رئیس‌جمهور یلتسین به مناصب رفیع‌تری رسید. سپس یلتسین کنار رفت تا به پوتین اجازه دهد در آغاز هزاره قدرت را در دست بگیرد.

۴. زمانی که پوتین خود را به قدرت رساند، سازندگان تصویر دست‌به‌کار شدند تا شخصیتی قدرتمند برای رهبر روسیه بسازند. بسیاری از روس‌ها پس از فروپاشی نظام شوروی که فضایی برای دموکراسی و آزادی بیان فراهم می‌کرد، برای از راه رسیدن یک رهبر نیرومند آماده بودند، اما بسیاری از روس‌ها افت شدید استانداردهای زندگی و امنیت شخصی را تجربه می‌کردند.

۵. تصویر پوتین به‌عنوان یک رهبر شرور که می‌خواهد موقعیت قدرت بزرگ روسیه را احیا کند، با پروژه سیاسی بازگرداندن قدرت ملی روسیه مطابقت دارد. اما پوتین برای بازسازی موقعیت قدرت بزرگ روسیه مصمم بود که این مهم او را به درگیری با غرب سوق داد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
57.۰۵ کیلوبایت
مدت زمان
۵۸:۲۰
نویسندهگیدئون راچمن
مترجم یاسین قاسمی بجد
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۷.۰۵ کیلوبایت
۵۸:۲۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عصر مرد نیرومند
عصر مرد نیرومند
(خلاصه کتاب)
یاسین قاسمی‌بجد
0
(بدون نظر)
18,000
تومان