0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وسوسه‌های کوچک
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک

نویسنده:
کی ال اسلیتر
درباره وسوسه‌های کوچک

کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک، نوشته‌ی کیم اسلیتر، زندگی زنی بعد از مرگ مادرش را نقل می‌کند. اسلیتر نویسنده پر فروش بریتانیایی است که در کتاب وسوسه‌های کوچک داستانی جنایی را رقم زده است.

در کتاب وسوسه‌های کوچک با نثری زنانه و رویکردی روانشناختی، اضطراب‌های زندگی زنی به نام جینی را در قالب یک داستان می‌شنویم. بحران‌های مالی و عاطفی جینی و خانواده‌اش با مرگ مادر او همراه می‌شود و سپس با جنایت وحشتناکی گره می‌خورد که کلاف زندگی او را پیچیده‌تر و سردرگم‌تر می‌کند. این کتاب به مسائلی از قبیل کنار آمدن با تغییرات بزرگ، دوستی‌های جدید و بحران‌های میانسالی نیز می‌پردازد که اغلب در زندگی زن‌ها کمرنگ و بی‌اهمیت انگاشته می‌شوند.


در بخشی از کتاب چنین آمده است:

هرگز فکرش را هم نمی‌کردم، سوای پشیمانی از زیاده روی در مصرف الکل در وان جکوزی خانه تانیا وافشای رازهایم، از یک لحاظ خوشحالم. حالا با تانیا احساس نزدیکی بیشتری می‌کنم. خیلی خوب بود که صبح بعد از آن افتضاح به تانیا پناه بردم. انگار سال‌هاست یکدیگر را می‌شناسیم و حالا با حرکتی جادویی به سرعت از نردبان دوستی صعود کرده‌ایم و صمیمیتی نوظهور، که بر پایه اعتماد است نه قضاوت، بینمان شگل گرفته.


کتاب وسوسه‌های کوچک به همت انتشارات کوله پشتی با مجوز رسمی از ناشر آن در ایران با ترجمه ناهید شیرزاد به چاپ رسیده و نشر دیجیتال موج کتاب با صدای خانم فاطمه صداقتی و تدوین صوتی بهزاد بهادر آن را صوتی کرده است. به علاقمندان موضوعات جنایی وروانشناسی، شنیدن کتاب را پیشنهاد می‌کنیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
766.۸۴ کیلوبایت
مدت زمان
۱۳:۳۷:۳۸
نویسنده کی ال اسلیتر
مترجمناهید شیرزاد
راویفاطمه صداقتی
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۶۶.۸۴ کیلوبایت
۱۳:۳۷:۳۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
98,000
٪50
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وسوسه‌های کوچک
٪50
وسوسه‌های کوچک
کی ال اسلیتر
انتشارات موج کتاب
5
(2)
98,000
٪50
49,000
تومان