0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
الو اینجا پدری به قتل رسیده

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی الو اینجا پدری به قتل رسیده

نویسنده:
رضا فیاضی
درباره الو اینجا پدری به قتل رسیده

الو.. اینجا پدری به قتل رسیده " رمان جنایی است که بر اساس یک پرونده جنایی به قلم رضا فیاضی نوشته شده است. داستان جسورانه‌ای که با نگاهی نو به آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های سنتی و آنچه با توجه به این سنت‌های غلط انسان‌ها را در خانواده‌ها به تباهی می‌کشد، می‌پردازد.

در هوای گرگ و میش پانزدهم شهریور نود و شش که آسمان اهواز را ابری سیاه، تمام سیاه، پوشانده بود و سر آن را داشت که ببارد، من مانا عیوقی، هفده ساله، با ضربات پیاپی چاقوی آشپزخانه پدرم را کشتم......، کتاب با این جمله هراس انگیز شروع می‌شود و در فصول بعدی به توضیح آنچه که باعث این اتفاق شده است می‌پردازد.

در هرفصل کتاب شاهد حضور فردی از اعضای خانواده هستیم که به طور مستقیم و غیر مستقیم در بروز این قتل سهیم بودند که هر فصل را با صدای متفاوت می‌شنوید.

رضا فیاضی بازیگر، کارگردان، نویسنده و شاعرایرانی است که باقلم شیوای خود این داستان واقعی را نوشته و با صدای خود او را روایت کرده است.

مانا، بابک، فضه، خبر چین، پدر، مادر شخصیت‌های داستان هستند که مهیار ستاری، فریبا حاجی محمدی، شقایق فروبار، شایان الهی مجد و مسیحا شهیدی اصل در نقش این شخصیت‌ها، صداپیشگی کرده‌اند و بهزاد بهادر تدوین صوتی آن را برعهده داشته است.


در بخشی از کتاب می‌شنویم:

کاش آن روز در بیمارستان لال می‌شدم. کاش زبانم کهیر می‌زد به اطاعت از بابا حرف نمی‌زدم. بدبختی‌هایم کم بود که این مردک با آمدنش به خانه ما کاملترش کرد. مردی که به قول خودش کارنامه صد آفرینش، طلاق سه زن عقدی و دوازده زن صیغه‌ای بود. حالا دم به ساعت با آن دسته گل‌های مسخره‌اش می‌آید و مرا از بابا خواستگاری می‌کند. من هم مکرر به او جواب رد می‌دهم.

اما او وقیح تر و پر روتر برایم شعر عاشقانه می‌خواند.....


کتاب الو...اینجا پدری به قتل رسیده " به همت نشر آواژ به چاپ رسیده است و نشر دیجیتال موج کتاب آن را صوتی کرده است. همچنین کتاب‌های صوتی داستان تتو و کتاب زن وشوهری با قامت متوسط، روایت‌های زنانه و پرسه در پاریس از دیگر کتب رضا فیاضی هستند که در نشر موج کتاب صوتی شده‌اند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
574.۰۰ کیلوبایت
مدت زمان
۱۰:۱۲:۱۷
نویسندهرضا فیاضی
راویمهیار ستاری
راوی دومرضا فیاضی
راوی سومشایان الهی مجد
راوی چهارمشقایق فروبار
راوی پنجمفریبا حاجی محمدی
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۷۴.۰۰ کیلوبایت
۱۰:۱۲:۱۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
آموزنده 🦉 (1)
79,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
الو اینجا پدری به قتل رسیده
الو اینجا پدری به قتل رسیده
رضا فیاضی
انتشارات موج کتاب
5
(1)
آموزنده 🦉 (1)
79,000
تومان