0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هل اول

معرفی، خرید و دانلود کتاب هل اول

رازها و رمزهای خلق، حفظ و رشد ثروت در ایران
ناشر:
نشر نی
درباره هل اول

چه فقیر و چه پولدار همه نگران پول هستند. فقیر نگران پول درآوردن و پولدار نگران این‌که چگونه از پولش محافظت کند. اما چه کسی می‌خواهد نگران پول باشد؟ هیچ‌کس!

این کتاب منحصربه‌فرد است، چرا که کتابی برای پایان دادن به نگرانی شما برای پول درآوردن و پایان تشویش برای حفاظت از ثروتتان در یکی از پرنوسان‌ترین اقتصادهای جهان یعنی اقتصاد ایران است.

این کتاب برای خواندن نیست، برای عمل کردن است. اگر به رازها و رمزهای این کتاب عمل کردید، هُل اول به دوچرخه‌ی مالی شما داده می‌شود و بدون زمین خوردن و از دست دادن زمان یاد می‌گیرید در این فضای بی‌ثبات چطور باید زندگی خود را با آرامش بسازید، البته بدون این‌که زندگی دیگران را خراب کنید. دقیقاً همان‌طور که دوچرخه‌سواری را یاد گرفتید!

این کتاب برای همه‌ی افراد با هر سطحی از سواد مناسب است. اگر هیچ چیز از اقتصاد نمی‌دانید این کتاب به شما کمک می‌کند تا پایه‌های اقتصاد و سواد مالی را درست در ذهن خود بنا کنید. اگر هم تجربه‌ی بیشتری دارید یا سرمایه‌گذار ماهری هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را به‌نحو محسوسی بهبود بخشید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
6.۵۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
378 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۳۶:۰۰
نویسندهصادق الحسینی
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
260,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶.۵۲ کیلوبایت
۳۷۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
آموزنده 🦉 (9)
پربار 🌳 (6)
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
32 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
آموزنده 🦉

دوستانی که میخواهند پیش از خرید این کتاب با محتوای آن بیشتر آشنا شوند, می توانند پادکستهای سواد مالی دکتر الحسینی را در کست باکس گوش کنند. این کتاب برآمده از همان پادکستها است. میتوانید حداقل با گوش دادن به بخش اول با سبک و سیاق مطالب آشنا شوید. در کل میتونم بگم این کتاب یه تجربه زیسته شده نویسنده و ماحصل مطالعات و تجربیات و مشاوره های ایشون هست. یک کتاب همه فهم و سبک برای مدیریت مالی که مخصوص اقتصاد ایران طراحی و نگاشته شده. انتظار کتاب سنگین اقتصادی با ادبیات غامض نداشته باشید. اما این کتاب به سادگی رویکردهای عملی برای مدیریت مالی در ایران را به شما آموزش میده. به گفته نویسنده این مطالب در دبیرستان باید تدریس میشد و از همون سنین افراد را آماده زندگی مالی میکرد.

1

با دانلود بخش نمونه فهمیدم کتاب بیشتر از اینکه یک کتاب علمی باشه، شبیه یه کتاب زرده که قراره بشینیم پاش داستانای کلیشه ای راجع به این که پول مهمه ولی نمی شه بردش اون دنیا و ... رو بخونیم. مگه اینکه بعد از این داستانا قرار باشه با یه کتاب علمی که رفرنسای معتبری توش می ده مواجه باشیم

5

استاد الحسيني از معدود اقتصاد دانهايي هستند كه هم به زبان ساده هم بسيار كاربردي مديريت مالي اقتصاد يك فرد معمولي را تبيين كردند همچنين نقدها و راهكارهاي بسيار كاريردي به اقتصادكلان كشور دارند و همچنين بسيار شجاعانه وضعيت نابسامان اقتصادي كشور را تحليل ميكنند حيف ايشان و امثال شان كه از دايره اجرايي دولت دور هستند

5
حال‌خوب‌کن ✨
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

سواد و فهم و درک آقای صادق الحسینی در زمینه اقتصاد باسواد فهمیده هایی مثل استاد شفیعی کد کنی و جناب آقای دولت آبادی برابری میکنه . اونها در ادبیات و ایسان در اقتصاد . حتمن حتمن یه هل بخودمون بدیم و این کتاب و مجموعه سواد مالی ایشون رو بخونیم و بببنیم . مشک آنست که خود ببوید ... به امید خدا منتظر هل دوم هم باشیم

1

من فقط نمونه کتاب رو خوندم و بعد از خوندن نمونه از خرید کتاب پشیمون شدم. بر خلاف انتظارم اصلا کتاب به درد بخوری نیست درباره ی همه چیز حرف زده بود جز علم واقعی اقتصاد که به درد زندگی بخورد. توصیه میکنم پیش داوری نمنید و اول نمونه رو بخونید بعد تصمیم بگیرید برای هرید کتاب.

1

براساس برداشت از خلاصه کتاب،میتوان گفت نویسنده بیشتر در پی نوشتاری پوپولیستی بوده نه خلق یک اثر علمی اقتصادی بخصوص راهکار برای اقتصاد رانتی در ایران ،با اقتباس از نظریات اقتصاددانان غیر ایرانی که با اختلاف فضای میدانی در ایران ،تنها نوشتاری آماری است و شاید در سخنرانی در جلسات دولتی توجه جلب نماید.

1

کتاب زرد...، فقط اپلیکیشن خودشو با دو میلیون تومن اشتراک سالیانه مدام تبلیغ می کنه، در مقابل دکتر سعدوندی و دیگران الحسینی چیزی نیست پولتون رو دور نریزید ،نشر نی هم از رسالت و کتابهای سالیان قبل خودش منحرف شده است، حیف پول بابت کتاب...

5
آموزنده 🦉

درسهای سواد مالی جناب صادق الحسینی ،زندگی مالی بنده را در دو سال گذشته متحول نمود ،بی شک این کتاب بهترین نمونه در زبان فارسی می باشد ، روایت نکات کلیدی و عمیق علم اقتصاد رفتاری ، با زبانی ساده و روان

5
انگیزه‌بخش 🚀
آموزنده 🦉

به نظرم این کتاب عالیه. متن روان و همه فهم با آموزش های کاربردی و مفید خوندن این کتاب رو برای همه واجب کرده. در حوزه اقتصاد مثل این کتاب تا حالا نداشتیم ترجمه شاید اما من که اصلا تالیف خوب ندیده بودم.

5
پربار 🌳

با خوندن هر صفحه از این کتاب برای شادی روح مادر مهربونتون دعا کردم. روحشون در آرامش باشه استاد الحسینی عزیز! و چقدر عالی که به توصیه مادر بهشتی تون گوش کردید . دست مریزاد!

نمایش 7 نقد دیگر
3.6
(37)
آموزنده 🦉 (9)
156,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هل اول
هل اول
رازها و رمزهای خلق، حفظ و رشد ثروت در ایران
نشر نی
3.6
(37)
آموزنده 🦉 (9)
156,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر