0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چهارراه عاشق زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی

درباره چهارراه عاشق زندگی

کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی نوشته موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، شما را با فوت و فن‌های دستیابی به موفقیت آشنا می‌کند و راهکارهایی عملی برای این منظور ارائه می‌هد.

در این کتاب این‌گونه عنوان شده که سهم بیشتر موفقیت از آنِ کسانی است که عاشق هستند. اما سؤال این است که چطور می‌توان عاشق بود و به موفقیت رسید؟ در این اثر شما با نکات ریز و جزئیات مسیر موفقیت آشنا می‌شوید، نکاتی که تا به حال در هیچ کتابی آن را نخوانده‌اید.

آیا تاکنون از خودتان پرسیده‌اید برای دستیابی به موفقیت شخصی و شغلی باید چگونه عمل کنید؟ رسیدن به موفقیت و مسئولیت‌پذیری سخت نیست، اما باید اصول و قوانینی را برای رسیدن به آن رعایت کنید، از جمله امیدوار بودن و امید داشتن به آینده که از پایه‌های اصلی موفقیت است.

در این راه باید اطلاعات خود نسبت به حرفه‌ی مورد علاقه‌تان را افزایش دهید. در دنیای امروز دستیابی به اطلاعات اغلب از طریق اینترنت انجام می‌شود، اما بهتر است در هر حوزه‌ای که قصد موفقیت در آن را دارید تحصیلات مربوط به آن را نیز کسب کنید؛ زیرا برترین مدیران کسانی هستند که با دانش روز جلو می‌روند.

اگر می‌خواهید در حیطه کاری خود موفقیت روزافزون داشته باشید بهتر است در رفتار خود نیز تجدیدنظر کنید و تغییراتی در آن اعمال نمایید و رفتار خوبی با همکارانتان داشته باشید تا بتوانید اعتمادشان را نسبت به کارهای خود به دست آورید.

از دیگر نکات مهم در موفقیت احترام به دیگران است که نقطه عطفی برای همه امور تلقی می‌شود. مهربانی کردن و مثبت‌اندیشی نسبت به آن‌ها، سکوت به موقع، گوش کردن به سخن افراد و در نهایت اینکه دعا و شکرگزاری از مهم‌ترین عوامل دستیابی به موفقیت هستند.

همچنین باید تلاش کرد که چه در محیط کار و چه در منزل تا جایی که ممکن است خودتان را از غم، غصه و اندوه دور کنید و لحن خود را نیز در رابطه با همسر و فرزندانتان تغییر دهید و کاری کنید که نه فقط برای خانواده آرامش را به ارمغان بیاورید بلکه محیط خانواده بیش از پیش گرما داشته باشد. در آخر اینکه سعی نکنید همه جا و نزد هر فردی در رابطه با هر چیزی اظهارنظر کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
60.۱۳ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۰۴:۰۶
نویسنده موسی زمان زاده دربان
نویسنده دوم محمد جولایی تهرانی
راویسهیل شیراز
ناشرنشر نوژین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰.۱۳ کیلوبایت
۰۱:۰۴:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
23,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چهارراه عاشق زندگی
چهارراه عاشق زندگی
موسی زمان زاده دربان
نشر نوژین
0
(بدون نظر)
23,900
تومان