0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گربه راهنمای ما
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی گربه راهنمای ما

درباره گربه راهنمای ما

با بهترین آرزوها، از طرف یک گربه!

استفان گارنیه نویسنده‌ای فرانسوی است که در ۱۹۴۷ به دنیا آمده و اکنون با گربه‌هایش در شهر لیون فرانسه زندگی می‌کند. او نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروشی از جمله «چگونه مانند شازده کوچولو زندگی کنیم» و «چگونه مانند یک گربه زندگی کنیم» یا «گربه، راهنمای ما» است. گارنیه در نامه‌ای که برای مترجم کتاب، «مطهره حیدری»، نوشته «بسیار خرسندم که این کتاب توانست به تو کمک کند که با ترسی که از گربه‌ها داشتی مبارزه کنی، چه بسا بیشتر از یک مبارزه. امیدوارم توانسته باشی در میان خطوط این کتاب تمام دانایی و ذکاوتی که گربه‌ها می‌توانند از زندگی به ما بدهند را کشف کرده باشی». در ادامه گارنیه نامه‌ای از طرف گربه‌اش برای مطهره نوشته و برایش بهترین‌ها را آرزو کرده است.


نشستن در کلاس گربه‌ها!

گربه‌ها موجودات عجیبی‌اند! گاهی بسیار دوست‌داشتنی و ملوس می‌شوند و گاهی لجوج و خودخواه. از زمان فراعنه‌ی مصر همراه و هم‌خانه‌ی آدمیان بوده‌اند تا به امروز. در سال‌های گذشته تعداد بیشتری از گربه‌ها در سراسر جهان مهمان خانه‌ی آدمیان شده‌اند تا تنهایی آن‌ها را پر کنند. البته از دید خود گربه‌ها، این آدم‌ها هستند که مهمان‌اند و گربه‌ها نه تنها صاحب خانه، بلکه صاحب صاحب‌خانه هم می‌دانند. به هر حال این هم‌نشینی از دید هر کس ممکن است متفاوت باشد. استفان گارنیه این هم‌نشینی را مایه‌ی آموختن قرار داده است. او می‌گوید می‌توان از رفتار و کردار گربه‌ها آموخت و دید به زندگی را تغییر داد.


گربه در کلام بزرگان!

گارنیه معتقد است که زندگی گربه‌ها به صورت واضح خیلی بهتر از زندگی ماست. پس چرا گربه را سرمشق زندگی خود قرار ندهیم؟ این همان چیزی است که استفان با رمزگشایی از رفتار گربه‌اش، نفس کشیدن‌هایش و همچنین روش زندگی‌اش دریافته است. او می‌گوید ما می‌توانیم در زندگی شخصی و کاری از زندگی یک گربه الهام بگیریم و چیزهای زیادی بیاموزیم. استفان گارنیه در جای جای کتابش نقل قول‌هایی از افراد مشهور و نویسندگان بزرگ در رابطه با گربه‌ها آورده تا دید کامل‌تری از زندگی گربه‌ای و آموزه‌هایی که در رفتار آن‌ها وجود دارد به مخاطب خودش عرضه کند.


کتاب صوتی «گربه، راهنمای ما»

نشر صوتی آوانامه با همکاری نشر شمعدونی، نسخه‌ی صوتی کتاب «گربه، راهنمای ما» اثر استفان گارنیه را با ترجمه‌ی مطهره حیدری تولید و منتشر کرده است و روایت این کتاب جذاب را سه گوینده بر عهده داشته‌اند: «آرمان سلطان‌زاده»، «مهدی صفری» و «پژمان رمضانی».

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
187.۱۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۱۶:۲۵
نویسندهاستفان گارنیه
مترجممطهره حیدری
راویآرمان سلطان زاده
راوی دوممهدی صفری
راوی سومپژمان رمضانی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸۷.۱۷ کیلوبایت
۰۳:۱۶:۲۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (3)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
آموزنده 🦉

سلام خدمت دوستان عزیزم بسیار عالی بود خداوند از خلق هر موجود هدف خاصی داشته من با خواندن این کتاب گربه را شناختم

5
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

جالب بود

5
(5)
اجرای روان 🎙️ (3)
63,000
٪30
44,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گربه راهنمای ما
٪30
گربه راهنمای ما
استفان گارنیه
آوانامه
5
(5)
اجرای روان 🎙️ (3)
63,000
٪30
44,100
تومان