0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برند ماندگار

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی برند ماندگار

۵ /۱۲ اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی
نویسنده:
جرمی میلر
درباره برند ماندگار

هیاهوی بازاریابی و تبلیغات سطحی، خیلی زود از یادها می‌روند و در نهایت، برند‌های ماندگارند که مشتریان بارها و بارها به آن‌ها مراجعه می‌کنند، چرا که این برندها هستند که هدف، چشم‌انداز، خدمات مشتری‌ها، علاقه، سرآمدی در اجرا و استراتژی را در کنار یکدیگر می‌گذارند و خاطره‌ای به‌یادماندنی برای مخاطب برند خود می‌سازند. کتاب صوتی «برند ماندگار» شما را همراهی می‌کند تا برندتان را بسازید و آن را رشد دهید. در این کتاب می‌آموزید مفاهیم، فرایندها و سؤالاتی را که باید به کمک آن‌ها کسب‌وکارتان را تحلیل کنید پیش بگیرید و اقداماتی را پیش رویتان می‌گذارد که برای پرورش برندی ماندگار لازم دارید. این کتاب یکی از مفید‌ترین کتاب‌ها در زمینه‌ کسب‌وکار است که با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی‌ می‌شنوید.

برای شنیدن این کتاب باید به این فکر کنید که مشتریان شما منتظرتند تا محصولتان را خریداری کنند. آن‌ها به‌دنبال برندی‌اند که از وضع موجود فراتر برود و محصولات، خدمات و تجاربی را که نیاز دارند در اختیارشان قرار دهد. قدم اول را بردارید و به برندی ماندگار تبدیل شوید. کتاب «برند ماندگار» با مثال‌های واضح و عملی از تجربه دیگر صاحبانِ کسب و کار، راهنمای شما در این سفر است.

جادوی برند ماندگار زمانی رخ می‌دهد که سری به رستورانی بزنید که مدت‌ها تعریفش را شنیده‌اید و خودتان تجربه کنید که آن رستوران نه‌تنها به اندازه شنیده‌‌هایتان خوب است، بلکه از آن هم پیشی می‌گیرد. هر بار که به آنجا می‌روید تجربه‌‌ای بیشتر از تجربه قبلی را از سر می‌گذرانید و اگر بخواهید بیرون غذا بخورید، خیلی زود این رستوران به اولین انتخابتان تبدیل می‌شود. درست است، این رستوران برندی ماندگار ساخته است.

از دو منظر می‌توان به برندهای ماندگار نگاه کرد؛ دیدگاه درون‌سازمانی و برون‌سازمانی. وقتی هر دو دیدگاه در کنار یکدیگر و هم‌سو با هم پیش بروند، برند شرکت قوی و ماندگار می‌شود. این همان نگاهی است که کتاب «برند ماندگار» سعی دارد در شما ایجاد کند. شما در حین خوانش این کتاب باید مانند برندی ماندگار به این پرسش پاسخ دهید که چگونه می‌توانید محصول یا خدمات بهتری به مشتریانتان ارائه دهید؟ رسیدن به جواب این سؤال در نهایت منجر به این می‌شود که شرکت در تمام سطوح کسب‌وکار، اعم از محصولات و خدمات، خدمات پس از فروش، طراحی، فرهنگ سازمانی، کانال‌های جدید فروش یا استراتژی‌های ورود به بازار خلاقیت به خرج دهد.

این کتاب به چندین زبان زنده‌ دنیا ترجمه شده و صدرنشین فهرست کتاب‌های پرفروش گلوب و میل بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۶ کتاب «برند ماندگار» نامزد دریافت جایزه‌ بهترین کتاب برای کسب‌وکارهای کوچک در حوزه‌ بازاریابی نیز بوده است. تمام این‌ها نشان می‌دهد که چقدر این کتاب می‌تواند کمک‌حال شما در پیش‌برد اهدافتان و شکل‌گیری برندی باشد که برای همیشه در یاد و خاطره‌ مخاطبانش ماندگار است.

نویسنده کتاب «برند ماندگار»، جرمی میلر، درباره‌ این کتاب می‌گوید: «دوست ندارم کتابی درباره کسب‌وکار بنویسم که بعد از خوانده ‌شدن به دست فراموشی سپرده شود.»


در جایی از کتاب صوتی «برند ماندگار» با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی نیز می‌شنوید:

«نه کلمه بدی نیست؛ ولی به ما یاد داده‌اند که از آن بترسیم. شنیدن نه سخت و گفتنش سخت‌تر است. نه کلمه‌ای تدافعی است؛ کلمه‌ای برای رد کردن که ممکن است به تعارض ختم شود. برندهای ماندگار از این کلمه فرار نمی‌کنند. در واقع آن‌ها به این دلیل در جایگاه برنده قرار دارند که به طور مکرر نه می‌گویند. برندهای ماندگار در همه حوزه‌ها فعالیت نمی‌کنند. آن‌ها مثل فروشگاه‌هایی نیستند که همه‌چیز دارند. برای تغییر اوضاع باید دستورالعمل‌های واضحی تعیین کنید که توضیح می‌دهد ماهیتتان چیست، چه کاری انجام می‌دهید و به چه کسانی خدمت می‌کنید.»


کتاب در چهار بخش، دوازده و نیم اصل برند ماندگار را مطرح می‌کند که عبارتند از:

اصل ۱: شفافیت به زبان ساده

اصل ۲: تغییر اوضاع به‌نفع خود

اصل ۳: محصول یا خدمتی ارائه کنید که به مذاق مشتریان خوش بیاید

اصل ۴: چشم‌نواز باشید

اصل ۵: تجربۀه جامع مشتری

اصل ۶: «جالبه. بیشتر درباره‌ش بگو.»

اصل ۷: اولین انتخاب در ذهن مشتری باشید

اصل ۸: همه‌جا حضور داشته باشید

اصل ۹: اولویت‌هایتان را تعیین کنید

اصل ۱۰: برندسازی همه‌جانبه

اصل ۱۱: خدمت‌رسانی مایه افتخارتان باشد

اصل ۱۲: اهداف بزرگ و اقدامات جسورانه

اصل ۵ /۱۲: برندتان را انتخاب کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
613.۸۲ کیلوبایت
مدت زمان
۰۹:۰۴:۵۴
نویسندهجرمی میلر
مترجمسعید یاراحمدی
راوی ابوالفضل شاه بهرامی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۱۳.۸۲ کیلوبایت
۰۹:۰۴:۵۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
88,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برند ماندگار
برند ماندگار
۵ /۱۲ اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی
نوین کتاب
0
(بدون نظر)
88,000
تومان