0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ناتمام

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ناتمام

درباره ناتمام

"ناتمام" روایت زندگی یکی از زنانی است که در فهرست زنان قدرتمند جهان قرار گرفته است؛ پریانکا چوپرا جوناس، بازیگر و مدل هندی که در سال ۲۰۰۰، برنده مسابقه دوشیزه دنیا شد.

در این کتاب، او سرگذشت دختری را می‌گوید که در شرقی‌ترین سرزمین و فرهنگ متولد شده و مسیر زندگی، او را تا غربی‌ترین نقطه جهان کشانده است. پریانکا در سال ۱۹۸۲ و در خانواده‌ای تحصیلکرده متولد شد. پدرش آشوک چوپرا و مادرش مادو چوپرا، هر دو از پزشکان ارتش هند بودند. در نوجوانی برای تحصیل به امریکا سفر کرد و پس از آنکه برنده مسابقه دوشیزه دنیا شد، به هند بازگشت و در میان بازیگران زن هند با بیشترین دستمزد قرار گرفت و در دنیای بازیگری هم برنده جوایز متعددی شد.

در «ناتمام» به کنشگری اجتماعی و فعالیت‌های مدنی چوپرا هم پرداخته شده و به‌عنوان یک فعال محیط زیست و حقوق زنان، معرفی شده که در موقعیت‌های مختلف، همواره از برابری جنسیتی، تبعیض جنسیتی در دستمزدها و فمنیسم صحبت می‌کند و در سال‌ها ۲۰۱۰ و ۲۰۱۶, به‌ترتیب به‌عنوان سفیر ملی و جهانی یونیسف برای حقوق کودکان منصوب شده است.

زندگی‌نامه چوپرا، از آن رو قابل‌توجه است که این زن هندی‌الاصل، لحظه‌ای از رسیدن به رؤیاهایش دست برنداشته است و در سال ۲۰۱۶، مورد تجلیل دولت هند قرار گرفت و تایم، او را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان معرفی کرد و در سال ۲۰۱۸ هم، از سوی فوربز نامش در فهرست قدرتمندترین زنان جهان قرار گرفت. سال ۲۰۲۲ هم در میان ۱۰۰ زن بی‌بی‌سی (الهام‌بخش‌ترین و تأثیرگذارترین زنان جهان) بود.نسخه‌ چاپی «ناتمام» را انتشارات کتاب کوله‌پشتی، با ترجمه زهرا آرنواز و نسخه صوتی آن، توسط انتشارات دیجیتال موج کتاب منتشر شده است. خوانش آن را فاطمه صداقتی و تدوین صوتی‌اش را بهزاد بهادر انجام داده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
535.۲۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۹:۳۰:۵۳
نویسنده پیریانکا چوپرا جوناس
مترجمزهرا آرنواز
راویفاطمه صداقتی
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۳۵.۲۷ کیلوبایت
۰۹:۳۰:۵۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3
سرگرم‌کننده 🧩

کتاب ترجمه خیلی روانی داره طوری که از خوندنش خسته نمیشین. با داستان‌هایی از خاطرات بچگی پریانکا شروع میشه و تا ازدواجش با نیک جوناس ادامه داره. ماجراهای دختر شایسته شدنش و پشت پرده دنیای بالیوود هم جالب بودن. در خصوص پریانکا با توجه به این کتاب میشه گفت درسته که خودش خیلی برای کسب جایگاه کنونی‌اش زحمت کشیده و زیبایی و شانس هم نقش زیادی در زندگیش داشتن، اما تاثیرگذارین نقش رو حمایت خانواده‌اش داشت و خودش بارها این موضوع رو بیان میکنه. اینکه حمایت پدر و مادر تا چه حدی میتونه روی زندگی، موفقیت و سرنوشت بچه‌ها تاثیر بذاره. کتاب پر از خاطرات تلخ و شیرینه و سرگرم کننده است، تنها جایی که حس کردم با مخاطب صادق نبود ماجرای مربوط به عمل جراحی بینی‌اش بود. در کل کتاب روان‌خوان و جذابیه، مخصوصا اگر طرفدار این هنرپیشه باشین، میتونین از خوندن این کتاب لذت ببرین. آخر کتاب هم آلبوم عکس داره که جالب بود.

5

اجراي روان ترجمه فوق العاده و متن جذاب توصيه مي شود.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

روایت و صدای فوق العاده

4.5
(4)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
79,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ناتمام
ناتمام
پیریانکا چوپرا جوناس
انتشارات موج کتاب
4.5
(4)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
79,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر