0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مسئولیت‌ پذیری مدیران مدارس و نقش آن در نظام آموزشی

معرفی، خرید و دانلود کتاب مسئولیت‌ پذیری مدیران مدارس و نقش آن در نظام آموزشی

ناشر:
هورین
درباره مسئولیت‌ پذیری مدیران مدارس و نقش آن در نظام آموزشی

این یک جمله کلیشه ای است اما بهترین و مهم ترین نکته ای است که می توان آن را توصیه کرد. کارآفرینی صفتی است که هرگز برازنده افراد بی ثبات و مردد نیست بلکه این صفت به اشخاصی اطلاق می شود که به راه و هدف شان اعتقاد و ایمان داشته و به ایده و افرادی که برای شان کار می کنند افتخار کرده و به آنان اتکا می کنند. تسلیم شدن و قبول شکست در یک پروژه فارغ از اینکه آن پروژه کوچک است یا بزرگ نه تنها به شما زیان وارد می کند، بلکه توانایی های شما را به عنوان یک کارآفرین و مدیر به شدت زیرسوال می برد.

اجرایی کردن یک ایده آن هم زمانی که افراد متخصص و کارآمد در کنار شما حضور ندارند فرآیند بسیار سخت و دشواری است؛ بنابراین بهترین افراد ممکن را برای پروژه موردنظرتان انتخاب کرده و هنگامی که آنان را یافتید هرکاری که از دست تان ساخته است انجام دهید تا این افراد را در کنار خود نگه دارید.

بهترین رابطه های حرفه ای آنهایی هستند که یادگیری و احترام متقابل رکن اساسی آن به شمار می رود. به عنوان یک رهبر و مدیر این وظیفه شماست که توانایی و دانش تیم تحت مدیریت خود را افزایش دهید. با این حال شما نیز باید به همان اندازه که آنها از شما می آموزند، از آنان و دانش شان بهره مند شوید.

مردم خیلی سخت به رهبری که خود به مسیر و هدفش باور ندارد اعتماد می کنند بنابراین بهتر است در سخت ترین شرایط همواره به هدفی که برای خود ترسیم کرده اید باور داشته باشید. نکته بعدی آن است که وجود حدس و گمان و عدم وجود باور قوی به انتخاب هایی که صورت می دهید نه تنها باعث آزار و اذیت شما می شود، بلکه کارمندان تان را نیز دچار تردید و واهمه می کند.

تقریبا تمامی مردم در فرآیند انجام امورشان رو به رشد و پیشرفت هستند. یک تجربه حرفه ای و مثبت نه تنها شامل رشد و پیشرفت است، بلکه در چنین تجاربی یک دیدگاه مثبت و رو به جلو نیز وجود دارد که زمینه رشد و پیشرفت افراد را فراهم می کند.

از اشتباهات کوچک گذشت کرده و به فکر آموزش و توانمندسازی افرادتان باشید چراکه شرمنده کردن آنان به خاطر اشتباهات شان نتیجه منفی درپی خواهد داشت؛ بنابراین فرصت هایی را فراهم کنید تا افرادتان آموزش دیده و توانمندی های شان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. همواره به این موضوع اعتراف کنید که هرچقدر مدیر و رهبر قدرتمندی باشید باز هم جا برای بهتر شدن شما وجود داشته و شما نیز به آموزش و یادگیری نیاز دارید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
927.۰۰ بایت
تعداد صفحات
191 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۲:۰۰
نویسندهگوهر سوری
نویسنده دومنرگس محمودوند
نویسنده سوممحمدولی قنبری
ناشرهورین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
قیمت ارزی
1 دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۲۷.۰۰ بایت
۱۹۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
89,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مسئولیت‌ پذیری مدیران مدارس و نقش آن در نظام آموزشی
مسئولیت‌ پذیری مدیران مدارس و نقش آن در نظام آموزشی
گوهر سوری
هورین
5
(1)
89,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر