0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پیاده‌ روی مرگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب پیاده‌ روی مرگ

مشاهیر مرگ

نویسنده:
هارولد شکتر
ناشر:
نشر خوب
درباره پیاده‌ روی مرگ

کتاب «مشاهیر مرگ: پیاده روی روی مرگ» نوشته «هارولد شکتر» توسط انتشارات خوب منتشر شده است.

در سال ۱۹۴۹، چیزی مانند این اتفاق افتاد: یک ساکن ساکت نیوجرسی با یک تپانچه ۹ میلی متری لوگر پیاده روی صبحگاهی کرد. در دوازده دقیقه سیزده همسایه را به قتل رساند و سپس به رختخواب بازگشت.

هوارد اونرو یک شبه از گمنامی به بدنامی تبدیل شد. حتی پس از کشف خاطرات وسواسی او - کاتالوگی از خشم در حال جوشیدن، نارضایتی های کوچک و سرکوب جنسی - جنایت غیرعادی او غیرقابل درک به نظر می رسید. کار او نمونه اولیه قتل جمعی مدرن، عصر جدیدی از خشونت را در آمریکا آغاز خواهد کرد.

کتاب «مشاهیر مرگ: پیاده روی روی مرگ»، مجموعه‌ای هیجان‌انگیز از روایت‌های کوتاه تاریخی اعتیادآور از استاد پرفروش جنایات واقعی، نوشته هارولد شکتر است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
88 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۵۶:۰۰
نویسندههارولد شکتر
مترجمبابک طهماسبی
ناشرنشر خوب
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Rampage (Bloodlands Collection) ,
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۰ کیلوبایت
۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
100 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب با نشون دادن یه عکس شروع میشه عکس پسری جوان به نام هاوارد آنرو که در نگاه اول دانشجو هنر به نظر میاد اما در ادامه میبینیم که این پسر نماد قتل عام نوین میشه. نمیدونستم حتا قتل عام هم نوین و کلاسیک داره. فردی تنها منزوی و فوق العاده مودب و خوش رفتار که چه توی جمع خودی چه دوران ارتشش بدی و نقطه سیاهی ازش ندیده بودن و کودکی سختی هم نداشت که بشه بهونه برای طغیان کردنش. یه روز میبینیم که به دلیل جالبی که بهتره تو کتاب بخونید میاد بیرون و همین جوری که قدم میزنه به هرکی میبینه شلیک میکنه. طرف واقعا روانی بود. خودتون بخونید داستانو اما دو جا از کتاب خیلی جالب بود اول یه بخشی بود که نویسنده مثله همیشه مستند داشت واکنش های اون موقع رو نشون میداد که یه نفر با الهام از یه رمان داشت میگفت که آیا همه چی در زندگی نقشه و از پیش تعیین شده هست یا همش اتفاقه؟ مثلا اگه یه پسر شیش ساله برای شروع مدرسه قرار نبود بره آرایشگاه آیا سر راه این روانی قرار میگرفت که اونم بهش شلیک کنه؟ دوم هم واکنش بازمانده های حادثه بعد از شنیدن حکم دادگاه بود که لابلای اون همه واکنش انتقامی یه پدری که کل خانواده اش رو از دست داده بود دنبال انتقام نبود گفت اینکه قراره چه بلایی سر هاوارد آنرو بیاد تاثیری تو مصیبتی که بهم تحمیل شده نمیزاره واکنش واقعا شاعرانه و تلخی بود که نشون میداد از همه بیشتر شکسته شده و اونقدر غمش سنگینه که حتا از انتقامم فراتر رفته... مراقب هم باشیم و به هم کمک کنیم.

4
(1)
42,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیاده‌ روی مرگ
پیاده‌ روی مرگ
مشاهیر مرگ
نشر خوب
4
(1)
42,000
تومان