0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماه عسل در پاریس

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ماه عسل در پاریس

نویسنده:
جوجو مویز
ناشر:
رمانو
درباره ماه عسل در پاریس

هشتمین اثر روزنامه نگار و رمان نویس انگلستانی، جوجو مویز ماه عسل در پاریس نام دارد. قبل از این اثر، کتاب من پیش از تو در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و پس از کتاب ماه عسل در پاریس، دختری که رهایش کردی به چاپ رسید. وقایع رخ داده در این اثر صوتی چندین سال قبل از اتفاقات کتاب دختری که رهایش کردی، صورت پذیرفته است و داستان عاشقانه‌ی زوج‌های جوانی را روایت می‌کند.

بسیاری زبان فرانسه را زبان عشق می‌دانند. حتی در فرهنگ عامه هم جا افتاده است که فرانسه به دلیل آهنگ کلماتش زبان عشق و پاریس شهر عشاق است.

کتاب صوتی ماه عسل در پاریس، عاشقانه‌ها و رمانس بین دو زوج را تعریف می‌کند که با چالش‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوند.

تصور بودن در شهر پاریس و لمس آن عشق فرانسوی ماندگار و ناب، پیش بینی روابط مثال زدنی و ماندگاری را ذهن این نفرات قرار داد، اما چنین نبود و جمله‌ی صرفا عشق کافی نیست، در پاریس و در طول ماه عسل این زوج‌ها، بیشتر برایشان باز می‌شود و صریح‌تر خود را نمایان می‌کند.

با کتاب صوتی ماه عسل در پاریس همراه شوید تا نویسنده‌ی پر افتخار آن که دو بار برنده جایزه سال رمان عاشقانه گردیده و آثارش به ۱۱ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند، قلب و ذهنتان را وارد عشق پر فراز و نشیب سوفی و ادوار و همینطور لیو و دیوید کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
181.۱۲ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۰۹:۴۰
نویسندهجوجو مویز
مترجماسداله حقانی
راویفاطمه نجار
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸۱.۱۲ کیلوبایت
۰۳:۰۹:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (12)
سرگرم‌کننده 🧩 (12)
5
ستاره
56 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
12 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3
اجرای روان 🎙️

اجرا و گویندگی عالی بود صدا و اجرای گوینده بسیار دلپذیر بود این کتاب پیش درآمدی هست بر کتاب دختری که رهایش کردی. با اینکه کتاب دختری که رهایش کردی رو دوست داشتم ولی این کتاب چیز خاصی نداشت. این کتاب رو گوش هم ندین چیزی از دست ندادین. میتونید کتاب دختری که رهایش کردی رو بدون خوندن این کتاب شروع کنید و این کتاب تاثیری بر فهم اون کتاب نداره.

1

خب درسته که هدف از ادبیات آموزش و یاد دادن نیست ولی دیگه نه تا ابن حد هم بی محتوا😆 من باورم نمیشد که کتاب تموم شده اونم یه جای کاملا بی محتوا با یه نتیجه گیری بی محتواتر. خوانش کتاب هم خیلی خیلی کنده من ضرب در دو کردم تا یکم قابل تحمل شه.

5
حال‌خوب‌کن ✨
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

کتاب بطور همزمان دو داستان عاشقونه رو پیش میبره که بسیار مشابه هستند. قلم نویسنده مثل بقیه داستان هاش بانمک و گیراست و پایان خوش کتاب دلپذیر ترش میکنه. گویندگی رو گرچه زیاد نپسندیدم. به هرحال لذت بخش بود سپاس.

4
سرگرم‌کننده 🧩

داستان روان و قشنگی بود. خیلی ذوق کردم که مرتبط با "دختری که رهایش کردی" بود. گاهی اشتباه های عجیبی در تلفظها شنیده میشه. کاش گوینده ها هنگام خوانش، به اونچه که میخونن توجه و گوش کنن.

5

بسیار گویا و زیبا کتاب گفته شده صدای گوینده محترم گرم و زنده مناسب با حال و هوای کتابه تنها صداست که میماند ... بسیار عالی بود به امید کتاب های بیشتر از سرکار خانم نجار 💐

5

کتاب مثل باقی آثار جوجو است کمی گرمتر البته که کتابی عاشقانه است... اما راوی خیلی خوب کتاب رو میخونن و صداشون رو تغییر میدهند و البته موسیقی و صدای متن هم عالیه ممنون🙏❤

4

تعجب آوره با اینهمه ایراد چطور انقدر از راوی تعریف شده تو کامنت ها. ضمن اینکه ایشون تلفظ حرف ق/غ شون مشکل داره و گوش رو آزار میده.

5
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

کتاب بسیار آموزنده ای بود پیشنهاد می کنم حتما گوش دهید یا بخوانید خوانش کتاب هم خیلی زیبا و روان بود کتاب برای افرادی که تازه ازدواج کرده اند بسیار آموزنده می باشد.

5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

جدا از بیان فوق العاده ی گوینده، صداهای اطراف مثل باران موزیک ... قشنگ تورو میبره توی اون لحظه، اونجا و مثل فیلم توی ذهنت باهاش جلو میری.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱

قسمت نمونه رو که گوش دادم اونقدر صداگذاری جذاب بود که منو به یه دنیای دیگه برد و همینطور مابقی کتاب.دمتون گرم واقعا🌸🌸

نمایش 13 نقد دیگر
4
(32)
سرگرم‌کننده 🧩 (12)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماه عسل در پاریس
ماه عسل در پاریس
جوجو مویز
رمانو
4
(32)
سرگرم‌کننده 🧩 (12)
45,000
تومان