0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
من چه می‌ کنم؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب من چه می‌ کنم؟

۴۰ گفت‌ و گو با خویشتن
ناشر:
السانا
درباره من چه می‌ کنم؟

همانطور که دکتر کوری یگر در این کتاب از زندگی خود صحبت می‌کند، شما نیز این فرصت را دارید که در مورد داستان زندگی خود سخن بگویید. لازم است بگویم که من هیچ‌وقت از گفت‌وگو با دکتر پشیمان نشدم. این سوال‌ها با این هدف مطرح شده‌اند تا شما را با مسیر رسیدن به اهداف‌تان آشنا کنند و کمک‌تان کنند تا شایستگی‌های خود را دریابید و خودتان را باور کنید.

من در ان.بی.ای توسط شغلم شناخته شده‌ام، اما چیزی که به اندازة شغلم برایم اهمیت دارد این است که وظیفة پدری‌ام را به نحو احسن به جا بیاورم. دخترم دنیای من است، و من او را بیشتر از آنچه بتوانم شرح دهم دوستش دارم. من به این باور رسیده‌ام که باید بهترین پدر دنیا باشم چون دخترم روی من حساب می‌کند. در راستای کاری که من و داک انجام می‌دهیم ارزش زندگی شخصی‌مان برابر زندگی حرفه‌ای‌مان در نظر گرفته شده است. این دو با هم به یک نقطة مشترک می‌رسند و او به این نتیجه می‌رسد که خوشبختی، هدفمندی و برتری سه اصل تفکیک‌ناپذیر هستند.

نکتة جالبی که داک به من خاطرنشان کرد این است که آیا فضاهای متفاوت تأثیری بر من دارند؟

یکی از موارد موردبحث در این زمینه برابری اهمیت تیم بسکتبالم به اندازة خانواده‌ام است. حضور اعضای تیم در زمین بسکتبال آرامش ذهنی‌ام را بیشتر کرده و عملکردم را بهتر می‌کند.

این گفته‌ها ممکن است در ابتدا مانند یک داستان تلقی شود اما با گذشت زمان و افزایش آگاهی عمیق‌تر احساس می‌شود، درواقع جوهر اصلی وجود من و عظمتی که در داخل و خارج زمین بازی دارم بر این اساس می‌باشد. این نگرش باعث می‌شود که در هر فضایی، به بهترین خودم تبدیل شوم.

در این کتاب داک از آگاهی می‌گوید و آن را به عنوان اولین قدم برای شناخت خویش معرفی می‌کند. نکاتی که در پیستون دربارة بازیابی خویشتن به آن اشاره می‌کنیم، هدف اصلی تیم ما است. ما باید یک برنامة کلی برای بازیابی خویش داشته باشیم تا بتوانیم به خود واقعی‌مان تبدیل شویم.

این کتاب راه‌های بازیابی را توضیح می‌دهد. البته قرار نیست به شما گفته شود که چگونه زندگی خود را تغییر دهید یا یک برنامة روشن از بایدها و نبایدها به شما داده شود بلکه فقط به نکاتی اشاره شده که برای برداشتن اولین قدم در جهت بازیابی خویش و تبدیل‌شدن به بهترین نسخة خودتان به آن‌ها نیاز دارید.

این یک آغاز برای آگاهی و توانمندسازی‌تان است، مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

همه چیز با یک سؤال شروع می‌شود:

من چه می‌کنم؟

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
196 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۳۲:۰۰
نویسندهکوری یگر
نویسنده دومسحر نوشادمطهر
ناشرالسانا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
?How am I doing
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۷ کیلوبایت
۱۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
26,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من چه می‌ کنم؟
من چه می‌ کنم؟
۴۰ گفت‌ و گو با خویشتن
السانا
0
(بدون نظر)
26,000
تومان