0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نقش پلیس زن در کشف جرایم و بازجویی از زنان بزهکار در پلیس آگاهی

معرفی، خرید و دانلود کتاب نقش پلیس زن در کشف جرایم و بازجویی از زنان بزهکار در پلیس آگاهی

ناشر:
هورین
درباره نقش پلیس زن در کشف جرایم و بازجویی از زنان بزهکار در پلیس آگاهی

زنان پلیس در شش قسمت پلیس به فعالیت می‌پردازند:

۱- دفتر تحقیقات جنایی زنان پلیس: این دفتر، واحد ویژه زنان و کودکان است. زنان پلیس به ارائه خدمات ویژه و مشاوره برای جرایم زنان و کودکان مرتبط با خشونت خانوادگی، قاچاق و تجاوز جنسی و غیره می‌پردازند. همچنین انجام و هدایت تحقیقات مربوط به جرایم ویژه پرونده‌های مربوط به زنان و کودکان بر عهده پلیس زن است. این دفتر وظیفه هماهنگی و همکاری مطلوب با سایر نهاد‌های مرتبط ازجمله: حکومت محلی، دفتر مهاجرت، سازمان‌های مردم نهاد، کارشناس گواهی، وکلا و سایر نهادها را دارد.

۲- واحد اطلاعات: زنان پلیس برای کار در واحد اطلاعات منصوب می‌شوند. آنها تحقیقات نخست در حوزه مسائل جنایی، تأمین و جمع‌آوری اطلاعات و ادله را بر عهده‌دارند.

۳- پلیس یونیفرمه: زنان پلیس در عملیات تهاجمی، به‌ویژه زمانی که پلیس وارد مراکز تفریحی شبانه یا سایر اماکن تفریحی و سرگرمی غیرمجاز می‌شود تا زنان و کودکان قربانی استثمار جنسی و جرایم دیگر را نجات دهد در اولویت قرار می‌گیرند. همچنین زنان پلیس به‌ویژه برای مواجه‌شدن با وضعیت‌های خاص مانند تظاهرات، شورش و غیره به‌عنوان مذاکره‌کننده با رهبران شورشی‌ها و تظاهرکنندگان اقدام می‌کنند. پلیس زن در اندونزی در خط مقدم پیشگیری از جرایم را بر عهده‌دارند.

۴- راهنمایی جامعه: پلیس زن بعضی از هیأت‌های مشارکت پلیس در جامعه را هدایت می‌کند در این هیأت پلیس زن و جامعه با همدیگر درباره مسائل خاص با هم گفت‌وگو می‌کنند. پلیس زن در راهنمایی کردن و اطلاع‌ر‌سانی به جامعه هم مشارکت می‌کنند.

۵- پلیس ترافیک: تعداد زیادی از زنان پلیس در اندونزی به‌عنوان پلیس ترافیک منصوب می‌شوند. شعبه ترافیک پلیس قصد دارد با افزودن پلیس زن به پلیس ترافیک، موجبات تحقق حمایت از حقوق انسانی و هم اجرای دموکراسی به‌عنوان یک جامعه مدرن و ایجاد ترافیک روان و حفظ ایمنی ترافیک در جامعه را فراهم کند. زنان پلیس در مورد نحوه‌ی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از دوران جوانی آموزش‌های لازم را به جامعه ارائه می‌کنند.

۶- گروه گشت: هدف اصلی گشت‌زنی عبارت‌اند از: مشاهده، کشف جرائم، نگهداری، خدمت‌رسانی به جامعه است که پلیس زن در اینجا نیز فعالیت دارد.

-متن از کتاب-

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
297.۰۰ بایت
تعداد صفحات
170 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۴۰:۰۰
نویسندهاعظم زنجیرانی
ناشرهورین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۶
قیمت ارزی
1 دلار
قیمت چاپی
140,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲۹۷.۰۰ بایت
۱۷۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
79,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نقش پلیس زن در کشف جرایم و بازجویی از زنان بزهکار در پلیس آگاهی
نقش پلیس زن در کشف جرایم و بازجویی از زنان بزهکار در پلیس آگاهی
اعظم زنجیرانی
هورین
5
(1)
79,000
تومان