0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فوراً دست‌ به‌ کار شو

معرفی، خرید و دانلود کتاب فوراً دست‌ به‌ کار شو

درس‌هایی درباره کار وزندگی
درباره فوراً دست‌ به‌ کار شو

شکی نیست که ما قصد داریم کارهایمان را راحت‌تر از افراد دیگر در مشاغل دیگر انجام دهیم و به همین خاطر است که بالاخره دو جزیره گرمسیری و استوایی را خریدم تا در آنجا از فعالیتمان لذت ببریم و اوقات خوبی را بگذرانیم و همین کار ادعایمان را ثابت می‌کند.

اگرچه هیچ‌گاه از قوانین و امور و ضوابط پیروی نکرده‌ام اما در مسیر زندگی‌ام درس‌های زیادی آموخته‌ام. این درس‌ها از خانه و دوران کودکی آغاز شد و بعد در مدرسه و سپس زمانی که در نوجوانی نشریه استیودنت (Student) را تأسیس کردم ادامه یافت. هنوز هم باوجود سن و سالم در حال یادگیری هستم و هیچ‌گاه دست از یادگیری بر نخواهم داشت. این درس‌ها در زندگی به من بسیار کمک کرده‌اند. من همیشه آن‌ها را درجایی می‌نوشتم و امیدوارم که برای شما نیز مفید باشد و شمارا به حرکت و تلاش وا‌دارد.

من به اهداف و آرمان‌هایم ایمان‌ دارم. اینکه رویایی در سر داشته باشیم بد نیست اما من همیشه سعی می‌کنم تمام آنچه در ذهن دارم را محقق کنم و هیچ‌گاه در مورد چیزهایی که غیرممکن است و شدنی نیست رویایی برای خود نمی‌سازم. من ابتدای امر هدفم را تعیین می‌کنم و بعد برای رسیدن به آن تلاش و مبارزه می‌کنم. من می‌خواهم که آرمان‌ها و اهدافم را به نحو شایسته‌ای به تحقق برسانم. در دوران تحصیل خواندن و نوشتن برای من سخت بودند. در آن زمان اختلال خوانش پریشی هنوز ازنظر علمی شناخته‌نشده بود و معلمانم فکر می‌کردند که من تنبل هستم. از آن زمان یاد گرفتم که همه‌چیز را حفظ کنم و به همین خاطر اکنون حافظه خوبی دارم و این حافظه قوی بهترین ابزار کار من است.

وقتی زندگی‌ام را شروع کردم اوضاع دنیا مطمئن‌تر از امروز بود. مسیر شغلی هر کس همان مسیر شغلی پدرش بود و بیشتر مادران در خانه می‌ماندند. ولی امروزه به هیچ‌چیز نمی‌توان مطمئن بود و زندگی یک نبرد طولانی‌مدت شده است. بهترین درسی که گرفتم این بوده است که " فوراً دست‌به‌کار شو". اگر هدفی در سردارید و کاری می‌خواهید بکنید این مهم نیست که چه هدفی باشد یا رسیدن به آن چقدر مشکل باشد فقط باید سریع دست‌به‌کار شوید. به گفته افلاطون " شروع و آغاز کاری مهم‌ترین قسمت آن است."

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
473.۰۰ بایت
تعداد صفحات
134 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۲۸:۰۰
نویسندهریچارد برانسون
مترجمسیدناصرالدین گشتایی
مترجم دومسیدعلیرضا گشتایی
ناشرالماس دانش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۷۳.۰۰ بایت
۱۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
22,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فوراً دست‌ به‌ کار شو
فوراً دست‌ به‌ کار شو
درس‌هایی درباره کار وزندگی
الماس دانش
0
(بدون نظر)
22,000
تومان