0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند

نویسنده:
تام شرایتر
درباره جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که فردی را برای اولین بار دیده باشید و جمله‌ی اولش توجه شما را جلب کرده باشد و همین موضوع زمینه ساز آشنایی بیشتر بین شما شده باشد؟ اولین جملاتی که ما در مکالماتمان استفاده می‌کنیم خیلی خیلی مهم هستند و می‌توانند مسیر ادامه‌ی راهمان را مشخص کنند. بازاریابی هم از این قاعده مستثنی نیست. اولین جملاتی که یک بازاریاب استفاده می‌کند می‌تواند مشتری را جذب محصول یا خدمت ارائه شده کند، اما اگر این جملات خوب و تاثیرگذار نباشند، کار برای جلب اعتماد خیلی سخت‌تر می‌شود. بنابراین اگر به دنبال این هستید که مشتریان بیشتری جلب کنید، باید توجه ویژه‌ای به اولین جملاتتان داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم کتابی را معرفی کنیم که در این زمینه کمکی اساسی به شما خواهد کرد. «جملات آغازکننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌کند» نوشته‌ی «تام شرایتر» کتابی است که درباره‌ی آن صحبت خواهیم کرد.


موضوع اصلی کتاب چیست؟

همانطور که از اسمش مشخص است، موضوع اصلی کتاب درباره‌ی مهم‌ترین جملاتی است که در بازاریابی به کار می‌رود و آن هم چیزی نیست به جز اولین جملات در معرفی محصول یا خدمات. جمله‌ی اول بازاریاب‌ها تا حد زیادی می‌تواند سرنوشت فروش محصول و یا خدمات کسب و کار را تعیین کند؛ اگر جملات اول به خوبی انتخاب و بیان شوند، مشتریان احتمالی جذب کسب و کار شما می‌شوند و از بعضی از خطاهایی که ممکن است در ادامه‌ی مسیر انجام دهید، چشم‌پوشی می‌کنند، اما اگر نتوانید جملات خوبی را در ابتدای معرفی محصول‌تان بگویید، به احتمال زیاد آن‌ها وقت‌شان را پای ادامه‌ی صحبت‌های شما نمی‌گذارند.

اولین جمله‌ی ما برای مشتری اهمیت زیادی دارد و تقریبا می‌توان گفت که تمام ارائه‌ی کاری شما در جمله‌ی اول خلاصه می‌شود. این اصل درباره انواع ارائه صدق می‌کند. جمله‌ی اول شما احساس مشتری و تمایلش به مشارکت با شما را تعیین می‌کند.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟ باید بگوییم که کمی بی رحمانه است! مشتریان معمولا انقدر مشغله و درگیری دارند که می‌خواهند از زمان‌شان بیشترین استفاده را بکنند، به همین خاطر آن‌ها از روی اولین جملات قضاوت می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. در چنین شرایطی شما باید روی اولین جملاتتان کار کنید و به قدری ماهرانه آن‌ها را بگویید که مشتری‌ها مجذوب محصول و کسب و کارتان شوند.

«تام شرایتر» در کتاب «جملات آغازکننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌کند» ترفندها و مثال‌های قابل لمس و جذابی را ارائه می‌کند و به شما یاد می‌دهد که چطور باید این کار را به خوبی انجام دهید.


با خواندن این کتاب چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

«تام شرایتر» در این کتاب به مخاطبان یاد می‌دهد که چطور جملات مناسبی را برای شروع معرفی محصول بگوییم. او با ارائه‌ی مثال‌هایی کاربردی و قابل لمس به بازاریاب‌ها نشان ‌دهد که اولین جمله‌ی یک معرفی چقدر اهمیت دارد. نویسنده‌ی کتاب تمام موقعیت‌ها، از جمله ارائه‌ی حضوری و تلفنی، را در نظر گرفته و به شما می‌گوید که برای هر نوع معرفی محصول، چه جملاتی گفته شود.


فرق کتاب «جملات آغازکننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌کند» با سایر کتاب‌های این حوزه چیست؟

کتاب‌های زیادی در حوزه‌ی بازاریابی نوشته شده‌اند، امام این کتاب یک فرق اساسی با اکثر آن‌ها دارد و آن هم این است که تام شرایتر فقط به بیان کلیشه‌ها و مسائل تئوری نپرداخته، بلکه از مثال‌ها و نمونه‌های قابل لمسی استفاده کرده که باعث می‌شود موضوع برای خوانندگان خیلی جذاب‌تر و قابل‌فهم‌تر شود.


چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

همانطور که گفته شد، این کتاب راه و روش‌هایی را به بازاریاب‌ها یاد می‌دهد که چطور سر حرف را با مشتری باز کنند. همین مسئله باعث می‌شود بتوانند معرفی محصول بهتری داشته باشند و در نتیجه مشتریان بیشتری جذب کنند.

بنابراین اگر بازاریاب هستید، یک لحظه هم در خواندن این کتاب درنگ نکنید! اما اگر بازاریاب هم نیستید، مثال‌ها و ترفندهایی که در کتاب آورده شده، به قدری جذاب و خواندنی است که حداقل به یکبار خواندنش می‌ارزد!

شما با این مثال‌ها و راهکارها یاد می‌گیرید که در شرایط متفاوت چطور افراد را قانع کنید و با چه جملاتی حرفتان را شروع کنید که تاثیر بیشتری در ذهن افراد داشته باشد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
131.۵۲ کیلوبایت
مدت زمان
۰۲:۲۰:۱۷
نویسندهتام شرایتر
مترجم آرزو خلجی مقیم
راویحمیدرضا فراهانی
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۳۱.۵۲ کیلوبایت
۰۲:۲۰:۱۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

فایل صوتی این کتاب برای من اصلا باز نمیشه

3.3
(3)
98,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند
جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند
تام شرایتر
رادیو مثبت
3.3
(3)
98,000
تومان