0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تبعیت بدن از طبیعت سبز

معرفی، خرید و دانلود کتاب تبعیت بدن از طبیعت سبز

نویسنده:
شقایق کوهی
ناشر:
هورین
درباره تبعیت بدن از طبیعت سبز

کتاب تبعیت بدن از طبیعت سبز همان گونه که از نامش برمی آید در پی برطرف نمودن نیازهای درمانی انسان با استفاده از گیاهان می باشد که می توان این نوع درمان را شاخه ای از طب طبیعی خواند یعنی، درمان منطبق با سرشت ذاتی انسان و بدون وارد نمودن مواد شیمیایی صنعتی به درون بدن.

این روش درمانی به طب سنتی معروف می باشد که باتوجه به شرایط و عقاید مردم درهر کشور شکل متفاوتی به خود گرفته است، به طور مثال در کشور ما طب سنتی دامنه وسیعی از: گیاه درمانی، زالو درمانی، مزاج شناسی و... را شامل می شود در حالی که در طب سنتی چین، مریدین (انرژی) جایگزین اخلاط (سودا، بلغم، صفرا، دم) طب سنتی ایرانی شده و طب سوزنی را وسیله ای برای درمان طبیعی قرار داده اند.

از آنجایی که اخلاط نشات گرفته از روح انسان می باشد درحالی که انرژی واژه ای به نسبت نوین درعلوم است می توان به این موضوع پی برد که قدمت طب سنتی ایرانی نسبت به سایر طب های سنتی بیشتر است.

به طور کلی طب های سنتی مختلف، با وجود تفاوت هایی که دارند هیچ گاه یکدیگر را نقض نکرده و هم سو با یکدیگر تنها با تفاوت های جزئی نشات گرفته از فرهنگ و آداب و رسوم کشور مبدا، در جهت پیدایش درمانی طبیعی برای انسان در حرکت بوده اند.

طب سنتی هر کشور ممکن است به دیگر کشور ها نیز راه پیدا کند مانند زالو درمانی ایرانیان که امروزه تقریبا در کل دنیا رواج پیدا کرده است تا جایی که کشور آلمان مزارع وسیعی از پرورش زالو را بنا نموده و علاوه بر مصارف داخلی به دیگر کشورها نیز صادر می کند.

طب سنتی وارد شده به کشورهای دیگر نام طب مکمل را در آن کشور می گیرد،یعنی پسوند سنتی جایش را به مکمل می دهد زیرا تنها در کشور مبدا، آن طب یک سنت و روش درمانی دیرینه به حساب می آید در حالی که برای کشور های دیگر، مکمل درمانی موثری محسوب می شود، به طور مثال طب سوزنی چین در کشور ما نوعی طب مکمل می باشد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
948.۰۰ بایت
تعداد صفحات
155 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۱۰:۰۰
نویسندهشقایق کوهی
ناشرهورین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۹
قیمت ارزی
1 دلار
قیمت چاپی
140,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۴۸.۰۰ بایت
۱۵۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
39,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تبعیت بدن از طبیعت سبز
تبعیت بدن از طبیعت سبز
شقایق کوهی
هورین
5
(1)
39,000
تومان