0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کارخانه ی محتوا

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کارخانه ی محتوا

از جذب مخاطب تا رشد کسب و کار
نویسنده:
جو پولیتزی
درباره کارخانه ی محتوا

کتاب «کارخانه‌ی محتوا» از دل جنبش بازاریابی محتوا خلق شده و با محکم کردن پایه‌های محتوا تمرکزش را روی مخاطب می‌گذارد. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور با کمک مدل شش‌مرحله‌ای به کسب‌وکارتان رونقی تازه بدهید و شکوفایی‌اش را ببینید.


آیا این کتاب برای شماست؟ نویسنده‌‌ کتاب جواب این سوال را این‌گونه می‌دهد: «تقدیم به تمام افراد دیوانه‌ای که همه چیزشان را به خطر انداخته‌اند تا کسب‌وکاری راه‌اندازی کنند. این کتاب برای شماست.» شما جنس این دیوانگی را می‌شناسید؟

در عصر دیجیتال که در همه‌جا حرف از تولید محتوا به گونه‌های مختلف است، مخاطب بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. در چنین شرایطی، نقطه‌ تمرکز تمامی کسب‌وکارها، محتوایی است که خلا محتوایی موجود را پر کرده و به همین دلیل مخاطبان زیادی را جذب کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا ماموریت محتوایی‌تان را بهتر بشناسید و با پاسخ به سؤال‌هایی در جهت فهم بهتر اهدافتان و پیگیری عملی آن‌ها بتوانید به کسب‌وکارتان جان تازه‌ای بدهید. در دوران ما، بازاریابیِ محتوا گفت‌وگویی تعاملی با مشتریان را آغاز کرده است و به برندسازی و درآمدزایی‌مان کمک می‌کند.

چرا محتوا و مخاطب مهم است؟ تا سال ۱۹۹۰ کمتر از ده مورد راه ارتباطی برای تعامل با مصرف‌کننده یا مخاطب وجود داشت (رویدادها، فکس، نامه، تلفن، تلویزیون، رادیو، چاپ و صحنه نمایش). این مسیر‌ها آرام‌آرام بیشتر شده و امروز تعدادش به بیش از ده‌ها مورد رسیده است. الان فرصت خوبی است که وارد کارخانه محتوا شوید و کسب‌وکارتان را از خط تولید کارخانه‌ محتوا بگذرانید و به ثمر نشستنش را تماشا کنید.

جهت‌گیری شما در این کارخانه مهم است. اگر قرار است داده‌های کارخانه محتوا به نفعِ کسب‌وکارتان باشد، باید محتوای متفاوتی داشته باشید؛ محتوایی که بتواند شکافی را پر کند. شکافی که تابه‌حال هیچ تولیدکننده‌ دیگری نتوانسته باشد در ذهن مخاطب خود پر کند. به قول پیتر تیل، «باید شما بتوانید مشکلی را پیدا کنید، که هیچ‌کس دیگری در حال حل کردن آن نیست.» دقیقا به این کار می‌گویند: «جهت‌گیری محتوا» و کتاب «کارخانه‌ی محتوا» با تعداد زیاد مثال و توضیحات متخصصان این کار را به شما یاد می‌دهد. هنگام شنیدن این کتاب، احتمالش خیلی کم است که میان خودتان و یکی از مثال‌هایِ متعددِ این اثر شباهت پیدا نکنید. و این دقیقا همان نقطه‌ای است که کتاب «کارخانه‌ی محتوا» را از یک کتاب نظری، که رؤیا می‌فروشد، به یک کتاب عملی، که مسیر پیشرفتتان را نشان می‌دهد، تبدیل می‌کند.


در ادامه به برخی سرفصل های این کتاب صوتی اشاره می‌کنیم:

فصل اول: شروع سفر

فصل دوم: نقطه مطلوب

فصل سوم: جهت‌گیری محتوا

فصل چهارم: ایجاد پایگاه

و...

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
624.۲۴ کیلوبایت
مدت زمان
۱۱:۰۴:۳۹
نویسندهجو پولیتزی
مترجم شایان تقی نژاد
راویمیلاد فتوحی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۲۴.۲۴ کیلوبایت
۱۱:۰۴:۳۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4.3
(3)
پربار 🌳 (1)
99,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کارخانه ی محتوا
کارخانه ی محتوا
از جذب مخاطب تا رشد کسب و کار
نوین کتاب
4.3
(3)
پربار 🌳 (1)
99,000
تومان