0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت ضمیر ناخودآگاه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

(خلاصه کتاب)
نویسنده:
جوزف مورفی
درباره قدرت ضمیر ناخودآگاه

در طول سال‌ها خواندن و صوتی کردن کتاب‌های مختلف خودشناسی و خودباوری به جرات می‌توانم بگویم این کتاب یکی از بهترین و موثرترین کتاب‌هایی بوده که تا این لحظه خوانده‌ام و به همین دلیل تصمیم گرفتم برای شما به صورت یک خلاصه جامع از آن را به شکل گویا درآورم. این کتاب ارزش چندین و چندبار شنیدن را دارد. خود من آموزه‌های این کتاب در زندگی‌ام به کار می‌برم و با شنیدن این کتاب شما هم متوجه تاکید من به شنیدن این کتاب خواهید شد. فایل نمونه این کتاب اطلاعات جامعی در رابطه با این کتاب به شما خواهد داد. پس بشنوید تا خودتان قضاوت کنید!


قدرت ضمیر ناخودآگاه یکی از محبوب ترین و الهام بخش ترین راهنماهای خودیاری در تمام دوران‌ها است. این کتاب پرفروش‌، به شما نشان خواهد داد که چگونه تغییر الگوهای فکری‌تان می‌تواند باعث پیشرفت چشمگیر در همه جنبه‌های زندگی تان شود‌، از کسب درآمد، روابط‌ و شغلتان گرفته تا احساس خوشبختی بیشتر در زندگی تان.


دکتر مورفی با تکنیک‌های عملی قابل درک و مطالعات موردی واقعی‌، به شما می‌آموزد که از قدرت عالی خود برای دستیابی به همه اهداف و آرزوهای خود استفاده کنید و آن را هدایت کنید.


معرفی کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه:

قدرت ضمیر ناخودآگاه توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانیم به پتانسیل استفاده نشده ذهن ناخودآگاه خود دسترسی پیدا کنیم. دسترسی به ضمیر ناخودآگاه می‌تواند ما را خوشبخت و عاقل‌تر کند.

در این کتاب، مورفی این نظریه را مطرح می‌کند که ضمیر ناخودآگاه بر همه کارهایی که انجام می‌دهیم و تجربه می‌کنیم تأثیر قدرتمندی دارد.

او می‌گوید، اگر ما به عنوان یک فرد بتوانیم به چیزی باور داشته باشیم و آن را به وضوح تجسم کنیم، می توانیم تمام مانع‌های ذهنی را حذف کنیم تا به نتایج مطلوب برسیم.

در نهایت نتیجه می‌گیرد که می‌توانیم با ایمان کامل و واقعی، یک تفکر را به واقعیت تبدیل کنیم. و فعالیت‌های مختلفی را برای کشف قدرت ضمیر ناخودآگاه‌تان به تصویر می‌کشد.


المان‌های اساسی ذهن:

ذهن ما تمام چیزی است که داریم. با این وجود‌، این بخش حیاتی و مرموز وجودمان از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

- ذهن هشیار یا آگاه

- ضمیر ناخودآگاه


قسمت اول مربوط به همان چیزی است که می‌توان آن را به عنوان بخشی "عینی" توصیف کرد. ذهن آگاه به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید‌، به توافق برسید‌، شرایط ناخوشایند را ارزیابی کنید‌، و غیره. این بخش همچنین به عنوان ذهن "سطحی" نیز نام گذاری گذاری شده است.

دومین بخش و تا حدودی افسانه‌ای، ضمیر ناخودآگاه است. ضمیر ناخودآگاه در اعماق "خود اصلی" تان نقش بسته است و آن را "ذهن خواب" نیز می نامندد.

ضمیر ناخودآگاه نشان دهنده صحنه است‌، در حالی که بدن آگاه نشان دهنده بازیگران روی صحنه است. این استعاره می تواند به شما کمک کند تا تصویر بزرگ را ببینید و نقش هر دو را درک کنید.

به گفته نویسنده‌، ضمیر ناخودآگاه مانند سربازی مطیع است که دستوراتی را که نهاد آگاه می‌دهد‌، دنبال می‌کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
179.۰۶ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۱۰:۵۸
نویسندهجوزف مورفی
مترجمنازنین آذرسا
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۷۹.۰۶ کیلوبایت
۰۳:۱۰:۵۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3
(1)
60,000
٪50
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت ضمیر ناخودآگاه
٪50
قدرت ضمیر ناخودآگاه
(خلاصه کتاب)
نشر آذرسا
3
(1)
60,000
٪50
30,000
تومان