0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تنها گریه کن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تنها گریه کن

نویسنده:
اکرم اسلامی
ناشر:
سماوا
درباره تنها گریه کن
شاید خاطرات مادران شهدا و عاشقانه‌های آنها یکی از جذاب‌ترین و دلنشین‌‌ترین أآثار در حوزه دفاع مقدس باشد. زیرا مربوط به مادرانی است که در جنگی هشت ساله سهم داشتند سهمی که بدون هیچ چشم‌داشتی آن را بخشیدند و سالیان سال بی‌صدا در سوگ عزیزشان گریه کردند. حالا که چهل سال از آن سال‌ها می‌گذرد این خاطرات بازهم خواندنی است. در این کتاب تصویری کوتاه و مختصراما پر معنا از یک عمر زندگی و فرمانبری و ولایت‌پذیری زنی را می‌خوانید که فرزندش را فدای پابرجا ماندن و استقلال این سرزمین نمود و خودش نیز در راه اسلام و انقلاب از هر چه در توان داشت فروگذار نکرد. اشرف السادات منتظری مادر شهید محمد معماریان که عاشقانه و خالصانه برای فرزندان این سرزمین از جان و دل مایه می‌گذاشت. بخشی از این کتاب به مبارزات انقلابی خانم منتظر یدر قم و تهران می‌پردازد و نمایی کلی از سیمای زنی مجاهد را نشان می دهد که نقشی پررنگ و ستودنی در پیرزوی انقلاب داشت. بخش دوم کتاب به خاطرات مادر از زمان جنگ اختصاص دارد و شهادت فرزند دلبندش محمد و همچنین فعالیت‌های این مادر برومند پس از جنگ و مشارکت‌های سازنده‌اش در کارهای خیر مردمی و اجتماعی.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
356.۶۸ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۲۹:۳۱
نویسندهاکرم اسلامی
راویملیحه شبانیان
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۵/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۵۶.۶۸ مگابایت
۰۶:۲۹:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

بسم الله الرحمن الرحيم کاری به بقبه عمر ایشان هم نداشته باشیم، فقط عمر حدود40ساله ایشان تا روزی که شال به پایشان بسته شد را درنظر بگیریم، اینقدر پربرکت ندیده و نشنیده بودم، یه خانم حدود40ساله از15سالگی زندگی خود را شروع میکندودرطول25سال اینقدر پربار و پرتوشه و پر ثمر زندگی میکند. سلام و درود خدا بر او و بر شهید بزرگوارش. بخشی از برکات عمر را با عدم مسئولیت و کار دادن به فرزندان از همان اوایل نوجوانی و ازدواج دیرهنگام از دست داده ایم. تاسالها تنها دغدغه را فقط درس کردیم و توان جسمی بالا که با کار وفعالیت از سنین پائینتر بوجود می آید به راحتی زمانش میگذرد و از دست میرود و دیگر به دست نمی آید.چند نفر از نسل ما و نسل آینده توان اینقدر کار کردن دارد؟غیر از بحث اراده و انگیزه.

5

داستان اثر بسیار زیبا و انرژی بخش و جذاب بود و اجرای راوی اثر بسیار آرامش بخش و دلنشین و روان بود ، زندگی این مادر بزرگوار و عزیز بسیار آموزنده و پربار بود

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

محشره !

4.5
(8)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تنها گریه کن
تنها گریه کن
اکرم اسلامی
سماوا
4.5
(8)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
55,000
تومان