0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تربیت فرزند به سبک فرانسوی

معرفی، خرید و دانلود کتاب تربیت فرزند به سبک فرانسوی

مادری آمریکایی از حکمت فرزندپروری فرانسوی ها می گوید
درباره تربیت فرزند به سبک فرانسوی
پدر و مادر بودن در ذهن ما مترادف است با دل‌نگرانی دائم و مراقبت سخت‌گیرانه و همراهی با کودکمان در تمام کارهای روزانه‌اش؛ و معمولاً اکثر ما نیز از پرتوقعی و وابستگی و لوس‌شدن فرزندمان می‌نالیم و خودمان را قربانی تربیت او تلقی می‌کنیم. این نوع والدگری نام‌های مختلفی دارد: والدگری افراطی، مستبدانه، هلیکوپتری و، احتمالاً آن‌طور که خودمان خوش داریم بگوییم، والدگری کامل و همه‌جانبه! اما پاملا دراکرمن، روزنامه‌نگار آمریکایی، هنگامی که خواسته و ناخواسته با همسرش، سایمون کوپر، به پاریس مهاجرت کرد و فرزندشان متولد شد، متوجه شد که انگار آنجا خبری از والدگری کامل نیست و نه والدین فرانسوی آن‌چنان سخت‌گیر و مضطرب‌اند و نه کودکانشان غرغرو و وابسته‌اند. کودکان فرانسوی خواب منظمی دارند، بدغذا نیستند، مؤدبانه رفتار می‌کنند و البته بازیگوش و سرزنده‌اند. پدر و مادرهایشان نیز عاشق معاشرت و صحبت با فرزندانشان هستند، برایشان زیاد کتاب می‌خوانند و آن‌ها را به کلاس ورزش و نقاشی می‌برند، اما هرگز نمی‌گذارند با بدخلقی و توجه‌طلبی بیش‌ازحد نظم و تعادل زندگی را بر هم زنند و مهمانی‌هایشان را به جهنم تبدیل کنند. دراکرمن، با دفتر یادداشتی در دست، چند سال ناظر تمام زوایای رفتار فرانسوی‌ها شد تا راز والدگری آن‌ها را کشف کند، رازی که به نظر او نه در نگاهی متفاوت به پدری و مادری کردن، بلکه در نگاهی متفاوت به معنای کودکی نهفته است. حاصل کار او کتابی است طنزآمیز و سرشار از نکته‌های ظریف دربارۀ دو فرهنگ تربیتی بسیار متفاوت.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۳۰ مگابایت
تعداد صفحات
304 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۸:۰۰
نویسندهپاملا دراکرمن
مترجم مریم خوشحال پور
ناشرترجمان علوم انسانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
قیمت ارزی
7.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۳۰ مگابایت
۳۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

احساس می‌کردم دارم وصفی از جامعه آرمانی‌ام را می‌خوانم.‌دنیایی که مجبور نیستید بچه‌ها را سردست بگیرید و مثل یک شی نازک‌شکستنی با آنها برخورد کنید. زندگی بعد از بچه‌ها برای پدر و بویژه مادر تمام نمی‌شود یا دست‌کم به شکلی اضطراری و معوج ادامه نمی‌یابد. اینگونه نیست که دولت، مردم را به فرزندآوری تشویق و بعد آنها را رها کند.

5

به نظر من این کتاب رو چند بار باید خوند نگاه و چهارچوبی که تربیت فرانسوی داره خیلی زیاد والدین رو از سردرگمی ، از شاخه به اون شاخه پریدن،بی ثباتی و در نهایت از تربیت بچه لوس و پرتوقع نجات میده

4.3
(6)
79,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تربیت فرزند به سبک فرانسوی
تربیت فرزند به سبک فرانسوی
مادری آمریکایی از حکمت فرزندپروری فرانسوی ها می گوید
ترجمان علوم انسانی
4.3
(6)
79,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر