0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شنا کن!

معرفی، خرید و دانلود کتاب شنا کن!

چگونه کوسه ها، ماهی های مکنده و انگل ها با قواعدی ویژه دل به دریا می زنند تا به شما مدیریت کسب و کار، راهبری نیروی انسانی و موفقیت روزافزون را بیاموزند؟
نویسنده:
والتر باند
ناشر:
راوشید
درباره شنا کن!
کتاب شنا کن! با نثری تمثیلی و گیرا به ما نشان می‌دهد که کوسه‌ها، ماهی‌های مکنده و انگل‌ها چطور به مدیریت کسب‌وکار برای رسیدن به سطوح بالای موفقیت می‌پردازند. البته این کتاب حول محور چالش‌های دنیای واقعی و همچنین راهکارهای آن می‌چرخد و بطور جداگانه بر مبنای اصطلاح‌های پرمعنا و در عین حال ساده برروی معرفی شیوه‌های موثر راهبری تجاری تمرکز می‌کند. شنا کن! بر اهمیت حیاتی شبکه‌سازی اجتماعی تکیه می‌ورزد و به کاوش در جاده‌های منتهی به شبکه‌سازی پیروزمندانه و علت‌های ضرورت آن می‌پردازد. از این گذشته، کتاب برروی مفاهیم مربی‌گری و نیروی روابط انسانی در ژرف‌ترین لایه‌های آن تأکید می‌کند. در حالی که مدیران بسیاری از شرکت‌های بازرگانی بطور عمده زمان خود را صرف رسیدگی به حقایق آماری، نمودارها و تفسیر داده‌ها می‌کنند، به‌مراتب مهم‌تر است که درباره مدیریت روابط انسانی بیاموزند. به محض آنکه توجه به سوی روابط معطوف می‌گردد، کسب‌وکارها و مسیرهای حرفه‌ای می‌توانند به سطوح عالی موفقیت برسند. کتاب شنا کن! به قلم یک سخنران انگیزشیِ پیشرو می‌تواند راهکارهایی به شما ارائه دهد تا برای هر دو زندگی شغلی و شخصی کاربرد پیدا کنند: • اهمیت برقراری آیین‌ها و عادت‌های کاری را درک کنید، • به ریسمان ذهنیتِ مثبت چنگ بزنید، • ارزش فعالیت گروهی را دریابید، • بیاموزید که از زبان مقصودمند در مورد فرهنگ محل کار استفاده کنید. در نهایت، شنا کن! یک کتاب سرگرم‌کننده و جذاب است که مفهومِ بااهمیت برقراری و ایجاد روابط انسانی را بیش از پیش پررنگ جلوه می‌دهد و دربرگیرندۀ ابزارهای مورد نیاز برای آگاه‌شدن پیرامون نقش و سهم ما در پیشرفت صنایع حوزۀ فعالیت‌مان است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۹ مگابایت
تعداد صفحات
115 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۵۰:۰۰
نویسندهوالتر باند
مترجم مهسا فیروزه چی
ناشرراوشید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
! Swim
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۹ مگابایت
۱۱۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1
(1)
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شنا کن!
شنا کن!
چگونه کوسه ها، ماهی های مکنده و انگل ها با قواعدی ویژه دل به دریا می زنند تا به شما مدیریت کسب و کار، راهبری نیروی انسانی و موفقیت روزافزون را بیاموزند؟
راوشید
1
(1)
27,000
تومان