0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پنجره های در به در

معرفی، خرید و دانلود کتاب پنجره های در به در

نویسنده:
محبوبه زارع
درباره پنجره های در به در

نقد و بررسی کتاب پنجره های در به در

کتاب پنجره های در به در رمانی عاشقانه از محبوبه زارع است که داستان زندگی آرسینه، یک دختر دانشمند را به تصویر می‌کشد. او در حال کمک به یک اندیشمند صهیونیستی است تا پروژه اندیشه خطرناک صهیونیسم را پیش ببرد اما خود از ماهیت پروژه بی خبر است. ورود روزنامه نگاری به اسم بنیامین، همه چیز را تغییر داده و باعث شکل گیری مسیری جدید در زندگی آرسینه می‌شود. اگر به خواندن داستان‌های عاشقانه علاقه‌مند هستید، به دسته کتاب‌های داستان و رمان عاشقانه فارسی فیدیبو سر بزنید. 

موضوع کتاب پنجره های در به در

کتاب پنجره های در به در بیش از هر چیزی در مورد آرمان‌های رژیم صهیونیسم پرداخته و تقابل این آرمان‌ها با سایر ادیان را بررسی می‌کند. این مفاهیم در قالب یک داستان عاشقانه بیان می‌شود. دانشمند جوانی به اسم آرسینه، در حال کمک به یک اندیشمند صهیونیست است اما خودش اطلاع زیادی از هدف پروژه ندارد. پروژه جهانی‌سازی اندیشه‌های صهیونیسم زیر نظر این اندیشمند پیش می‌رود تا اینکه بنیامین وارد داستان شده و تغییراتی در زندگی آرسینه ایجاد می‌کند.

مطالعه کتاب پنجره های در به در به چه افرادی توصیه می‌شود؟

کتاب پنجره های در به در انتخاب خوبی برای دوست‌داران رمان‌های فارسی و علاقه‌مندان به ادیان خواهد بود. در این کتاب عقاید ادیان مختلف با کمک روایت داستانی بازگو شده و خواننده حین مطالعه کتاب، اطلاعات زیادی در این مورد کسب می‌کند.

درباره نویسنده کتاب پنجره های در به در

کتاب پنجره های در به در توسط محبوبه زارع نوشته شده است. محبوبه زارع متولد 1358 در یزد و دارای مدرک دکترای تفسیر تطبیقی است. ایشان تا به امروز بیش از 20 کتاب منتشر کرده است. اگر به مطالعه آثار این نویسنده علاقه‌مند هستید، 3 کتاب زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

در بخشی از کتاب پنجره های در به در می‌خوانیم

آرسینه مشغول صحبت با تلفن شد. پیرمرد به باقیمانده‌ی نوشیدنی لیوانی که در دستش بود، خود خیره ماند. رفته بود. بی‌اختیار به دنبال تصمیم ناگفته‌ی خود، راه افتاده بود. مثل حرکت واگن‌های پیاپی یک قطار. جبری و به هم‌پیوسته. به هم پیوستگی جبری! باز هم به شورای مرکزی برگشته بود. به بزرگ‌ترین تشکل یهودیان آلمان! به سال‌هایی که در کنار پدر آرسینه به فعالیت‌های علمی و سیاسی مشغول بود. به روزهایی که اولین مقالات مشترکشان در هفته‌نامه «جامعه‌ی یهود» منتشر می‌شد و دوستی میان آن‌دو را به ارتباطی برادرانه پیوند می‌داد. تا جایی که دیگر کسی نمی‌توانست در یک اجتماع رسمی، یکی از آن دو را بدون دیگری ملاقات کند

حتی سال تحصیلی ۱۹۷۳ در حالی در دانشگاه علوم یهودیت در هایدلبرگ شروع شد که دو دوست، با دانشی گسترده و نفوذی عالی توانسته بودند مهم‌ترین کرسی‌های علمی دانشگاه را از آن خود کنند. دانشگاهی که در آن متقاضیان اخذ دیپلم حاخامی با گذراندن دوره‌های خاصی به خواسته‌ی خود می‌رسیدند. حتی فعالان امور اجتماعی، پیش‌نمازها یا پرسنل اداری انجمن کلیمیان شهرهای مختلف نیز دوره‌های آموزشی مختلفی را در آن محفل علمی می‌گذراندند. پروفسور در میان خاطرات پراکنده‌ی خود، ناخودآگاه به سمینار حخامیم رسیده بود. سمیناری که در آن به همراه پدر آرسینه پای کرسی استاد ایگناتز بوییس، حضور یافته و برای اولین بار هر دو به دهکده‌ی جهانی فکر کردند. بدون آن‌که در آن سمینار احدی از این عبارت حرفی زده باشد و یا حتی در دامنه‌ی موضوعات، کمترین اشاره‌ای به آن شده باشد.

پیشنهادی برای علاقه‌مندان به کتاب پنجره های در به در

اگر از مطالعه کتاب پنجره های در به در لذت بردید، 5 کتاب زیر برای شما جذاب خواهد بود:


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۴ مگابایت
تعداد صفحات
208 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۶:۰۰
نویسندهمحبوبه زارع
ناشرانتشارات عهد مانا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۴ مگابایت
۲۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
46,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پنجره های در به در
پنجره های در به در
محبوبه زارع
انتشارات عهد مانا
0
(بدون نظر)
46,800
تومان