0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پرورش هوش مالی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب پرورش هوش مالی

در سه راهی پول سلامتی شادی
ناشر:
راوشید
درباره پرورش هوش مالی


نقد و بررسی کتاب هوش مالی

کتاب پرورش هوش مالی نوشته داگ لنیک، روی گییر و رایان گولارت، به بررسی رابطه عمیق بین هوش مالی، سلامتی و شادی می‌پردازد. این کتاب با ارائه رویکردی نوین و مبتنی بر علم، به شما کمک می‌کند تا با ارتقای هوش مالی خود، به طور همزمان به سلامتی، شادی و ثروت بیشتری دست پیدا کنید. هوش مالی به معنای توانایی درک و مدیریت صحیح پول است. این هوش شامل مهارت‌هایی مانند بودجه‌بندی، سرمایه‌گذاری، و مدیریت بدهی می‌شود. سلامتی به معنای تعادل جسمی، روانی و عاطفی است و شادی به معنای احساس رضایت و خوشبختی از زندگی است. نویسندگان کتاب معتقدند که هوش مالی، سلامتی و شادی به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند. برای مثال، اضطراب و استرس ناشی از مشکلات مالی می‌تواند به سلامتی جسمی و روانی شما آسیب برساند. از سوی دیگر، زمانی که از نظر مالی در وضعیت امنی هستید، می‌توانید با خیالی آسوده به سلامتی و شادی خود بپردازید. ارائه رویکردی نوین و مبتنی بر علم به هوش مالی، زبان ساده و قابل فهم، ارائه مثال‌های واقعی از زندگی افراد و ارائه تمرینات عملی برای ارتقای هوش مالی از ویژگی‌های برجسته کتاب هوش مالی است. این کتاب یک منبع ارزشمند برای هر کسی است که می‌خواهد به زندگی‌ای سالم، شاد و ثروتمند دست پیدا کند. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی حوزه موفقیت و انگیزشی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی موفقیت و انگیزشی فیدیبو سر بزنید.


داگ لنیک، روی گییر و رایان گولارت، سه متخصص برجسته در زمینه هوش مالی

 داگ لنیک یک سخنران، نویسنده و مربی مشهور در زمینه هوش مالی است. او بیش از 20 سال سابقه تجربه در زمینه آموزش و مشاوره به افراد و سازمان‌ها در زمینه هوش مالی دارد. روی گییر یک روانشناس بالینی و متخصص در زمینه روانشناسی پول است. او بیش از 30 سال سابقه تجربه در زمینه کمک به افراد برای غلبه بر چالش‌های عاطفی و روانی مرتبط با پول دارد. رایان گولارت نیز یک کارآفرین، سرمایه گذار و نویسنده مشهور است. او بیش از 20 سال سابقه تجربه در زمینه راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای موفق دارد.

همکاری این سه متخصص برجسته در زمینه هوش مالی، منجر به خلق کتابی جامع و کاربردی شده است که می‌تواند به شما در ارتقای هوش مالی و رسیدن به اهدافتان در زمینه پول کمک کند.


چرا کتاب هوش مالی را بخوانیم


کتاب هوش مالی، به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه مالی در ایران تبدیل شده است. این کتاب به دلیل ارائه رویکردی نوین و کاربردی به هوش مالی، مورد استقبال بسیاری از خوانندگان قرار گرفته است. کتاب پرورش هوش مالی برای کسی که می‌خواهد هوش مالی خود را ارتقا دهد و افرادی که در مدیریت پول خود مشکل دارند و حتی پدران و مادرانی که می‌خواهند به فرزندان خود در مورد پول آموزش دهند مفید خواهد بود. با استفاده از راهکارهای کتاب هوش مالی باورهای مخرب خود در مورد پول را شناسایی و تغییر دهید و مهارت‌های لازم برای مدیریت صحیح پول را یاد بگیرید. برنامه‌ای برای رسیدن به اهدافتان در زمینه پول، سلامتی و شادی تدوین کنید. تصمیمات مالی آگاهانه و عاقلانه‌ای بگیرید و از پول خود برای خلق زندگی‌ای که می‌خواهید استفاده کنید. اگر به دنبال ارتقای هوش مالی خود هستید، کتاب هوش مالی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 


در بخشی از کتاب هوش مالی می‌خوانیم 

«شادی تنها به معنای بدست آوردن پول نیست، بلکه در حس ‌لذ‌‌ت‌بخش دستیابی نهفته است، در آن هیجانِ ناشی از کوشش سازنده.»

- فرانکلین روزولت

درست پس از ساعت ۹ صبح روز ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، زندگی تا همیشه برای ماری آنمالون دگرگون شد. هر چند که خودش در آن لحظه‌ها هنوز متوجه نشده بود. او به همراه معامله‌گران سهام شرکت مریل‌لینچ توی دفتر کارشان آن سوی رود هودسن در برابر ساختمان مرکز تجارت‌ جهانی ایستاده بودند و صحنۀ واضحی از آتش‌سوزی هولناک را تماشا می‌کردند. این حادثه به خاطر هواپیمایی رخ داده بود که یکراست به برج شمالی برخورد کرده بود. در ساعت ۹:۰۳، هواپیمای دیگری این بار به برج جنوبی کوبید. یک ساعت بعد، آسمان‌خراش مریل‌لینچ تخلیه شد و ماری در سفری چهارساعته و شکنجه‌وار به خانه‌اش در شمال شهر نیویورک بازگشت. جاده‌های اصلی و پل‌ها در مسیر معمولی از خانه تا دفتر کار بسته شده بودند. گوشی‌های تلفن همراه آنتن نمی‌دادند و او خبر نداشت که حملۀ به مرکز تجارت جهانی تا آن موقع جان تعداد بی‌شماری از دوستان و همکارانش را در جامعۀ بازاریان وال‌استریت گرفته بود. ماری فقط می‌دانست که باید شتابزده هر چه زودتر به خانه برسد و دختر چهارساله‌اش را ببیند. او دیگر دلش نمی‌خواست جایی کار کند که روخانه‌ای پهناور بین او و بچه‌اش فاصله می‌انداخت. تا یک سال بعد، ماری خودش می‌گوید: «خیلی شکسته بودم و دخترم به خاطر مسائل روحی که من پیدا کردم آشفته بود.»


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب هوش مالی

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های موفقیت و انگیزشی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۰ مگابایت
تعداد صفحات
151 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۲:۰۰
نویسندهداگ لِنیک
نویسنده دومروی گییر
نویسنده سومرایان گولارت
مترجمعباس احمدی
ناشرراوشید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Leveraging your financial intelligence
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
58,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۰ مگابایت
۱۵۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
3.7
(3)
44,000
٪50
22,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پرورش هوش مالی
٪50
پرورش هوش مالی
در سه راهی پول سلامتی شادی
راوشید
3.7
(3)
44,000
٪50
22,000
تومان