0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعۀ پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعۀ پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2

کتاب سوم بخش دوم

نویسنده:
تری بروکس
ناشر:
ویدا
درباره مجموعۀ پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2

نقد و بررسی مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2 


کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2 اثر تری بروکس، شما را به دنیای شگفت‌انگیز شانارا می‌برد، سفر به دنیای جادو و شمشیر، جایی که جادو در تار و پود زندگی تنیده شده و شمشیرها حاکم میدان نبرد هستند. در این جلد، شاهد ماجراجویی‌های نفس‌گیر، در روستایی کوچک در حاشیه قلمرو الف‌ها زندگی می‌کند. در این بخش شاهد نبردی حماسی برای نجات شانارا از تاریکی خواهید بود. اگر شما هم به خواندن داستان و رمان خارجی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان خارجی بخش فانتزی  فیدیبو سر بزنید.

عناصرشگفت‌انگیز با داستانی پرکشش و شخصیت‌های رازآلود، شما را مجذوب خود خواهد کرد. تری بروکس با قلمی توانمند، دنیایی خیالی و سرشار از رمز و راز را خلق کرده است که خواننده را در صفحات کتاب غرق می‌کند.این کتاب برای نوجوانان و بزرگسالان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و حماسی مناسب است. اگر به دنبال کتابی هستید که شما را به دنیایی شگفت‌انگیز و پرماجرا ببرد، مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب در سال 1987 برنده جایزه بهترین کتاب فانتزی سال از طرف انجمن کتابخانه‌های آمریکا شد و در سال 2016، شبکه MTV از این کتاب به عنوان منبع اقتباسی برای سریالی به نام The Shannara Chronicles استفاده کرد.


تری بروکس، خالق دنیای جادویی شانارا


تری بروکس (متولد ۸ ژانویه ۱۹۴۴) نویسنده‌ی مشهور آمریکایی است که بیشتر به خاطر مجموعه داستان‌های فانتزی خود، به خصوص مجموعه شانارا شناخته می‌شود. او در طول دوران حرفه‌ای خود، بیش از ۲۵ رمان منتشر کرده و ۲۲ بار در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. بروکس در شهر استرلینگ، ایلینوی متولد شد و در دانشگاه ایالتی آرکانزاس تحصیل کرد. پس از فارغ‌التحصیلی، به عنوان وکیل مشغول به کار شد، اما در نهایت به دنبال علاقه‌ی خود به نویسندگی رفت. اولین رمان او با نام شمشیر شمشیر در سال ۱۹۷۷ منتشر شد و به دنبال آن، مجموعه شانارا را خلق کرد که به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های فانتزی در جهان تبدیل شد. این مجموعه شامل بیش از ۲۵ جلد است که در دنیایی جادویی به نام شانارا اتفاق می‌افتد. بروکس علاوه بر مجموعه شانارا، مجموعه‌های دیگری نیز مانند سفر جادوگر و میراث شمشیر را نوشته است. او همچنین دو رمان علمی تخیلی با نام‌های دیوید و جاناتان منتشر کرده است. بروکس در حال حاضر در واشنگتن زندگی می‌کند و به نوشتن ادامه می‌دهد. او به خاطر خلاقیت، مهارت در داستان‌سرایی و شخصیت‌های جذاب خود مشهور است. آثار تری بروکس به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان دارند. اگر به دنبال داستان‌های فانتزی جذاب و هیجان‌انگیز هستید، کتاب‌های تری بروکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

از مجموعه کتاب پیدایش شانارا، که منتشر شده است، عبارتند از:

جهت مشاهده سایر آثار تری بروکس کلیک کنید.


چرا کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2 را بخوانیم

کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2 مجموعه‌ای هیجان‌انگیز در قالب فانتزی است که مطالب جذاب را در قالب پیام‌های مهم به خواننده ارائه می‌دهد. در زیر چند دلیل را برای خواندن این کتاب بررسی می‌کنیم:

 داستان جذاب و پرماجرا: این کتاب شما را به دنیای شگفت‌انگیز شانارا می‌برد، جایی که جادو در تار و پود زندگی تنیده شده و شمشیرها حاکم میدان نبرد هستند. 

شخصیت‌های به‌یادماندنی: شخصیت‌های این کتاب به‌خوبی پرداخت شده‌اند و به راحتی می‌توان با آنها همذات‌پنداری کرد. 

نبردهای هیجان‌انگیز: در این کتاب شاهد نبردهای متعددی بین خیر و شر خواهید بود. تری بروکس با ظرافت تمام این نبردها را به تصویر کشیده و هیجان را به خواننده القا می‌کند.

موضوعات عمیق: کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2 فقط یک داستان فانتزی و حماسی نیست، بلکه در آن به موضوعاتی عمیق مانند جستجوی هویت، نبرد بین خیر و شر، قدرت دوستی و وفاداری و مبارزه برای آزادی نیز پرداخته می‌شود.

سبک نگارش جذاب: تری بروکس با قلمی توانمند و لحنی گیرا، داستانی جذاب و پرماجرا را روایت می‌کند. خواننده با مطالعه این کتاب به دنیای شگفت‌انگیز شانارا سفر می‌کند و در کنار شخصیت‌های داستان، ماجراهای هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند.

مناسب برای تمام سنین: این کتاب برای نوجوانان و بزرگسالان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و حماسی مناسب است.

مورد استقبال منتقدان و خوانندگان: این کتاب مورد استقبال منتقدان و خوانندگان قرار گرفته است و به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های فانتزی شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2 می‌خوانیم 

بخش دوم

فصل نوزدهم

کرکس‌ها چندین ساعت در آسمان ستاره باران به سمت شرق پرواز کردند، کیریسین بلوروس را با پنجه‌های فولادی خود نگه داشته بودند و آهسته و پیوسته در امتداد دامنه‌های شرقی کوه‌های سینترا بال می‌زدند. خون از جراحت‌های پارگی شانه‌های کیریسین جاری بود و درد در بدنش زبانه می‌کشید. دست و پا زدن هیچ فایده‌ای نداشت، چون برفرض که از چنگ کرکس‌ها خلاص می‌شد، بعدش به پایین سقوط می‌کرد و می‌مرد. حال و روزش با وجود زخم‌ها چنان خراب بود که هرگونه حرکتی باعث آزارش می‌شد، سردی باد هم به مصیبت‌هایش اضافه می‌کرد، طوری که دست و پایش به سرعت کرخت شدند و هیچ کاری هم بابت آن از دستش ساخته نبود. رنجش را با وقار تحمل می‌کرد، ساکت و بی‌حس پایداری می‌کرد و به صدای پیوسته کوفتن بال‌های چرمی کرکس‌ها و صدای کواک کواکی که گاه و بی گاه برای ارتباط میان خود رد و بدل می‌کردند، گوش سپرده بود. به فکرش رسید که دست کم توانسته لودن را گم و گور کند. هر اتفاقی که برایش می‌افتاد، سنگ الفی در امن و امان بود. البته چندان هم درباره سرنوشت خودش شک و تردید نداشت و می‌دانست چه چیز انتظارش را می‌کشد. در آن شرایط کیریسین، پیروزی کوچکی به حساب می‌آمد و تا جایی که می‌توانست دلش را به همین موضوع خوش کرد. با خودش می‌گفت کاچی بهتر از هیچی. حتی اگر لودن به زمین افتاده و کسی پیدایش نکرده بود، حتی اگر پراکسیا که موقع بلند شدن کیریسین توی هوا، داشت دنبال اومی‌دوید، آن را ندیده بود، لودن همچنان از دست شیاطین در امان می‌ماند. دیر یا زود بالاخره کسی آن را پیدا می‌کرد .الفها هم تا آن موقع جایشان درون لودن امن و امان بود و از هر نابودی و فاجعه‌ای که در انتظار بقیه دنیا و ساکنانش بود، محافظت می‌شدند. اما از شر شک و تردیدهای خودش خلاص نمی‌شد. دائم از خودش می‌پرسید مبادا نحوه استدلالش معیوب باشد. آخر از کجا می‌توانست مطمئن باشد که لودن در جریان نابودی دنیا، که به زودی سر می‌رسید، دوام می‌آورد؟ از کجا می‌توانست مطمئن باشد که الف‌ها تا موقع آزاد کردنشان داخل لودن زنده می‌مانند؟ از کجا می‌توانست مطمئن باشد که بالاخره کسی سنگ لودن را پیدا می‌کند؟ چشم‌هایش را بست. همه شک و تردیدهایش به یک نقطه منتهی می‌شدند: اصلاً به چه چیزی می‌توانست اطمینان داشته باشد؟ 

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2

اگر شما هم به خواندن رمان و داستانهای خارجی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۶ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهتری بروکس
مترجم بهرنگ حبعلی موجانی
ناشرویدا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Gypsy Morph
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
قیمت ارزی
9.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۶ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
172,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعۀ پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2
مجموعۀ پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2
کتاب سوم بخش دوم
ویدا
0
(بدون نظر)
172,000
تومان