0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعه نغمه آتش و یخ، رقص با اژدهاها (بخش اول) جلد 10

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعه نغمه آتش و یخ، رقص با اژدهاها (بخش اول) جلد 10

ناشر:
ویدا
درباره مجموعه نغمه آتش و یخ، رقص با اژدهاها (بخش اول) جلد 10
هوای شبانگاه بوی آدمیزاد می‌داد. جادوگر، زیر درختی ایستاد و بو کشید؛ موهای قهوه‌ای- خاکستری‌اش سیخ شده بودند. باد بوی آدم‌ها را برایش آورده بود، همراه با بوی روباه و خرگوش، شیر دریایی و گوزن شمالی و حتی گرگ‌ها. جادوگر می‌دانست که آن بوها هم از طرف آدم‌ها می‌آید؛ بوی گند پوستِ مانده و خشکیدۀ حیوانات مرده و فاسد که با بوی شدید دود و خون آمیخته بود. تنها آدم‌ها پوست هیولاهای دیگر را می‌کندند و بدنشان را با آن می‌پوشاندند! جادوگر از آدم‌ها نمی‌ترسید، همین­طور از گرگ‌ها. کینه و خشم در شکمش به جوش آمد و زوزه‌ای کش‌دار از گلویش خارج شد تا برادر یک چشمش را نزد خواهر کوچولوی حیله‌گرش فرا بخواند. همچنان که در میان درختان می‌دوید، هم‌گله‌ای‌هایش آمدند. آنها هم بوها را حس کرده بودند. جادوگر آنها را دید و جلوتر از همه قرار گرفت. بخار سفید­رنگ نفس‌ها­یشان از میان آرواره‌های بزرگ و خاکستریشان بیرون می‌آمد. پنجه‌هایشان پر از یخ بود و مانند سنگ سفت شده بود، اما درد واقعی روبه‌رویشان بود. جادوگر اندیشید: "گوشت، گوشت."
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۴۰ مگابایت
تعداد صفحات
542 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۸:۰۴:۰۰
نویسنده جرج ر ر مارتین
مترجم رویا خادم الرضا
ناشرویدا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A game of the thrones
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۱/۲۶
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
245,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۴۰ مگابایت
۵۴۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 38 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
44 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
13 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

چه کسي مي‌داند که قاتل اصلي لرد تايوين که بوده است؟ تیریون لنيستر، برن استارک، جان اسنو و دنریس تارگرين اکنون در گيرودار چه ماجراهايي اسيرند! ماجراهاي اين کتاب نه در ادامه، که همزمان با وقايع کتاب چهارم و آن سوي سرزمين پادشاهان به وقوع مي‌پيوندد و پرده از رازهايي برمي‌دارد که ممکن است تصور شما را از سرانجام داستان بر هم زند، زيرا زمستان در راه است... مجموعه نغمه آتش و يخ در حقيقت سه داستان در يک داستان است: داستان نخست و اصلي نبرد بر سر تخت آهنين است که در وستروس و در سرزمين پادشاهان رخ مي‌دهد. پس از مرگ شاه رابرت باراتیون، پسرش، جافري با حمايت مادرش ملکه سرسي، بر تخت مي‌نشيند اما ادارد استارک که دوست، وزير و مشاور اول پادشاه است در مي‌يابد که او و خواهر و برادرش فرزندان راستين رابرت نيستند و.... داستان دوم در شمال وستروس رخ مي‌دهد، جايي که ديواري بسيار بزرگ و کهن از يخ قلمرو انسان‌ها را از موجودات از ما بهتران جدا مي‌کند و برادران قسم خورده نايت واچ تمام عمر خود را صرف مراقبت و محافظت از آن مي‌کنند و.... داستان سوم هم در آن سوي دريا، از ماجراهاي دنريس تارگرين، آخرين بازمانده خاندان بزرگ تارگرين که پادشاهان پيشين وستروس بوده‌اند حکايت دارد و...

4

این مجموعه یک شاهکار در نوع خودش هست و در این سبک به نظر من جزو سه اثر برتر هست. اما ترجمه؛ به جز خانم سحر مشیری هیچ پترجم دییگه ای نتونسته حق مطلب رو ادا کنه و به اثر وفادار بمونه. اسمی اشخاص و اماکن نیازی به ترجمه ندارن به عنوان مثال تو جلد پنج اسم یه مکان خیلی مهم در روند داستان که دراگون استون هست رو به تپه اژدها ترجمه کردن. البته آقای مارتین نویسنده کتاب از ادبیات و لغات خیلی پیچهده ای استفاده کرده و اگر کسی انگلیسی هم بتونه بخونه باز هم بعضی جاها کم میاره ولی مترجمین میتونستن با کمی تحقیق و دیدن سریال حداقل اسامی اشخاص و اماکن و تلفظ درستشون رو یاد بگیرن. پسر ند استارک اسمش بِرَن هست که مترجم بِران نوسگشته در حالی که یه شخصیت تقریبا کلیدی دیگه تو داستان با نام بِران وجود داره. یک مقدار تحقیق و زحمت بیشتر ترجمه بهتری رو به همراه خواهد داشت. موفق باشید.

4

از فیدیبو خواهش میکنم که کتاب رقص با اژدها رو از انتشارات آذرباد قرار بده که ترجمه بسیار بهتری از این کتاب داره

4

کتاب خوبیه. ترجمه اش تا حدی قابل قبوله ولی اشتباهات زیادی هم داره. ترجمه ها فصل به فصل فرق میکنه و راز و رمزها اون طور که باید توی ترجمه مشخص نیست. توی ترجمه خانم مشیری و گروه وینترفل جاهایی که ابهام یا ایهام داشت زیرنویس کرده بودند( یعنی مثلا گفته بودن اینجا از snow استفاده شده که هم می تونه جان اسنو باشه هم برف) ولی خب ترجمه این مزیت رو نداره. در کل بد نیست. من راضی بودم.

4

من بجز این ترجمه، ترجمه دیگه ای رو نخوندم و با این حال این مجموعه رو یک شاهکار میدونم. اما با توجه به تعداد انتقادهایی که بهش وارد میکنن به احتمال زیاد ترجمه های بهتری هم از این نسخه وجود داره که متأسفانه توی فیدیبو نیست. با همه این اوصاف خوندنش رو توصیه میکنم و مطمئنم ازش لذت خواهید برد.

4

ترجمه یکدست نیست. حذفیات زیاد است. هیچ خوشی در کتاب نیست (شاید هم حذف شده) فقط بدبختی است. من سریال را ندیدم، ولی این مجموعه کتاب، خوشایند نیست. ولی تصور می کنم علت ناخوشایندی مجموعه کتاب، ترجمه بد و حذفیات زیاد باشد. خلاقیت نویسنده در پدید آوردن این همه جزئیات و شخصیت ها تحسین برانگیز است.

4

محفل فرزندان جنگل، که شاخه‌ای از سایت وینترفله، ترجمه‌ی کتاب پنجم رو شروع کرده. ترجمه بسیار خوب و بدون سانسوره. می‌تونید فصل‌ها رو رایگان از کانالشون دانلود کنید و بخونید و لذت ببرید. @ChildernOfForestOrder

5

عالیه ریتم خوبی داره، داستان تو محیط عظیم اتفاق میفته و چندین ماجرا جویی بزرگ رو همزان تجربه میکنه جنگ روی دیوار، جنگ بین شمال و جنوب و جنگ توی شرق به رهبری دنریس و از همه مهم تر رشته اتصال هنرمندانه ای که بین همه این داستان بوجود خواهد امد

4

من سریال رو دیدم خیلی خوب ساخته شده و بازیگران خوبی هم داره مخصوصا تیریون لنیستر و موزیک ان هم شاهکار هستش و واقعا بهش وابسته شدم هرچند که فصل اخر ان خوب نبود الان نمیدونم که کتابی بعد از فصل هشتم سریال رو توضیح داده یا نه؟؟

5

برای کسایی که نسخه های خانم سحر مشیری و وینترفل این مجموعه کتاب رو خوندن ، خوندن این کتاب اولش یه کم سخته ولی بعدش عادت می کنین. درکل اگه به این مجموعه کتابها علاقه دارین این کتاب هم ترجمه ی قابل قبولی داره!

نمایش 11 نقد دیگر
4.1
(39)
122,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه الکترونیک نغمه آتش‌ و یخ
شامل 12 عنوان کتاب
مجموعه نغمه آتش و یخ، رقص با اژدهاها (بخش اول) جلد 10
مجموعه نغمه آتش و یخ، رقص با اژدهاها (بخش اول) جلد 10
جرج ر ر مارتین
ویدا
4.1
(39)
122,500
تومان