0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعۀ پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعۀ پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3

جلد سوم

نویسنده:
تری بروکس
ناشر:
ویدا
درباره مجموعۀ پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3

نقد و بررسی کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3

کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3 اثر تری بروکس، شما را به سفری پرهیجان و پرماجرا در دنیای جادو و رمز و راز می‌برد. در این جلد، ماجراجویی‌‌ها در قلمرو چهار سرزمین ادامه پیدا می‌کند. لحن داستان جذاب و پرماجرا است و خواننده را مجذوب خود می‌کند. شخصیت‌های داستان به خوبی پرداخت شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3 سرشار از صحنه‌های اکشن، جادو و رمز و راز است. اگر به دنبال کتابی هستید که شما را به دنیای جادو و فانتزی ببرد، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

اگر شما هم به خواندن داستان و رمان خارجی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان خارجی بخش فانتزی  فیدیبو سر بزنید. 

عناصرشگفت‌انگیز با داستانی پرکشش و شخصیت‌های رازآلود، شما را مجذوب خود خواهد کرد. تری بروکس با قلمی توانمند، دنیایی خیالی و سرشار از رمز و راز را خلق کرده است که خواننده را در صفحات کتاب غرق می‌کند.این کتاب برای نوجوانان و بزرگسالان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و حماسی مناسب است. اگر به دنبال کتابی هستید که شما را به دنیایی شگفت‌انگیز و پرماجرا ببرد، مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 2 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب در سال 1987 برنده جایزه بهترین کتاب فانتزی سال از طرف انجمن کتابخانه‌های آمریکا شد و در سال 2016، شبکه MTV از این کتاب به عنوان منبع اقتباسی برای سریالی به نام The Shannara Chronicles استفاده کرد.

تری بروکس، خالق دنیای جادویی شانارا

تری بروکس (متولد ۸ ژانویه ۱۹۴۴) نویسنده‌ مشهور آمریکایی است که بیشتر به خاطر مجموعه داستان‌های فانتزی خود، به خصوص مجموعه شانارا شناخته می‌شود. او در طول دوران حرفه‌ای خود، بیش از ۲۵ رمان منتشر کرده و ۲۲ بار در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. بروکس در شهر استرلینگ، ایلینوی متولد شد و در دانشگاه ایالتی آرکانزاس تحصیل کرد. پس از فارغ‌التحصیلی، به عنوان وکیل مشغول به کار شد، اما در نهایت به دنبال علاقه‌ی خود به نویسندگی رفت. اولین رمان او با نام شمشیر شمشیر در سال ۱۹۷۷ منتشر شد و به دنبال آن، مجموعه شانارا را خلق کرد که به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های فانتزی در جهان تبدیل شد. این مجموعه شامل بیش از ۲۵ جلد است که در دنیایی جادویی به نام شانارا اتفاق می‌افتد. بروکس علاوه بر مجموعه شانارا، مجموعه‌های دیگری نیز مانند سفر جادوگر و میراث شمشیر را نوشته است. او همچنین دو رمان علمی تخیلی با نام‌های دیوید و جاناتان منتشر کرده است. بروکس در حال حاضر در واشنگتن زندگی می‌کند و به نوشتن ادامه می‌دهد. او به خاطر خلاقیت، مهارت در داستان‌سرایی و شخصیت‌های جذاب خود مشهور است. آثار تری بروکس به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان دارند. اگر به دنبال داستان‌های فانتزی جذاب و هیجان‌انگیز هستید، کتاب‌های تری بروکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

از مجموعه کتاب پیدایش شانارا، که منتشر شده است، عبارتند از:

جهت مشاهده سایر آثار تری بروکس کلیک کنید.

چرا کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3 را بخوانیم

این کتاب مجموعه‌ای هیجان‌انگیز در قالب فانتزی است که مطالب جذاب را در قالب پیام‌های مهم به خواننده ارائه می‌دهد. در زیر چند دلیل را برای خواندن این کتاب بررسی می‌کنیم: 

داستانی جذاب و پرماجرا: این کتاب شما را به دنیای شگفت‌انگیز شانارا می‌برد، جایی که جادو در تار و پود زندگی تنیده شده و شمشیرها حاکم میدان نبرد هستند.

 شخصیت‌های به‌یادماندنی: شخصیت‌های این کتاب به خوبی پرداخت شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. 

موضوعات عمیق: این کتاب فقط یک داستان فانتزی و حماسی نیست، بلکه در آن به موضوعاتی عمیق مانند جستجوی هویت، نبرد بین خیر و شر، قدرت دوستی و وفاداری و مبارزه برای آزادی نیز پرداخته می‌شود.

 سرشار از صحنه‌های اکشن، جادو و رمز و راز: کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3 پر از صحنه‌های هیجان‌انگیز و نفس‌گیر است که شما را مجذوب خود می‌کند. 

 آموزنده و الهام‌بخش: این کتاب به شما کمک می‌کند تا قدرت دوستی و همکاری را درک کنید، با شجاعت و جسارت روبرو شوید، به دنبال آرزوهای خود بروید و با چالش‌ها و مشکلات زندگی مقابله کنید.

مناسب برای تمام سنین: این کتاب برای نوجوانان و بزرگسالان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و حماسی مناسب است.

 مورد استقبال منتقدان و خوانندگان: این کتاب مورد استقبال منتقدان و خوانندگان قرار گرفته است و به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های فانتزی شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3 می‌خوانیم 

سرگرد ویلز راهروهای خالی جهنم را بالا و پایین می‌کرد. دنبال رمز می‌گشت. تمام روز کارش این بود که این راهروها را گز کند. هر روز خدا کارش همین بود. دنبال رمز می‌گشت. همیشه هم فکر می‌کرد این رمز بالاخره باید یک جایی باشد که او از چشمش افتاده و حالا امروز پیدایش می‌کند. اما هیچ وقت پیدایش نمی‌کرد. ته قلبش هم می‌دانست که هرگز پیدایش نمی‌کند. آخر خط بود. به هر طریقی که فکرش را می‌کرد، همه شان به آخر خط رسیده بودند. بقیه مدتها بود که مرده بودند. کل مجموعه فرماندهی به دست آن ویروس یا هر زهرماری که بود، قلع و قمع شده بودند. ویروس لعنتی مثل کرم از لای هواکشها، صافی ها، تصفیه کننده های هوا، لایه های ضد عفونی کننده هوا و بقیه تجهیزات ایمنی ای که سازندگان این ساختمان سالها قبل اینجا نصب کرده بودند به داخل خزیده بود.

البته این طور هم نبود که همه شان با هم مرده باشند. نه، اول فقط هشت تایشان مرده بودند و تازه این مال دو سال پیش بود. یعنی ویلز به نظرش می‌آمد حداقل دو سال گذشته است. راجع به زمان قطعیت نداشت. بقیه شان هم یکی یکی مرده بودند، بعضی هایشان همان موقع مریض شده بودند. بعضی های دیگر هم مریض نشده بودند به این خیال واهی که حداقل چند نفرشان جان سالم به در می‌برند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب مجموعه پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3

اگر شما هم به خواندن رمان و داستانهای خارجی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۴ مگابایت
تعداد صفحات
310 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۰:۰۰
نویسندهتری بروکس
مترجم بهرنگ حبعلی موجانی
ناشرویدا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Gypsy Morph
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
قیمت ارزی
9 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۴ مگابایت
۳۱۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
176,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعۀ پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3
مجموعۀ پیدایش شانارا، کودک جادو جلد 3
جلد سوم
ویدا
0
(بدون نظر)
176,000
تومان