0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ظهور و سقوط خانواده ی شایق پور

معرفی، خرید و دانلود کتاب ظهور و سقوط خانواده ی شایق پور

نویسنده:
اشکان نیری
ناشر:
نشر برج
درباره ظهور و سقوط خانواده ی شایق پور
ثریا با آخرین فرزندش بهزاد، در یکی از محلات قدیمی سمنان در خانه‌باغی زندگی می‌کند. وضع اقتصادی او و فرزندانش متوسط است اما براساس گذشته‌ی سرمایه‌داری خانوادگی‌اش این جمله از زبانش نمی‌افتد: «یک زمانی نصف سمنان مال ما بوده.» در اواخر آذر ۱۳۸۵ ساعاتی پیش از مرگش متوجه می‌شود هنوز می‌تواند روی زمین‌ها و مستغلات زیادی ادعای مالکیت داشته باشد. و این تازه آغاز ماجراست. در بخشی از کتاب آمده است: " ثریا از بابک که آن زمان تازه کار جراحی داخلی را در مشهد شروع کرده بود خواست ماهی را از بین ببرد البته بدون این که چیزی به بهزاد.بگوید با خودش گفت: «مرگ یک بار، شیون هم یک بار بابک تمام دانش و تجربهی داروشناسی اش را جمع کرد و با ترکیب چند نوع اسید شیمیایی و عصاره ی چند گیاه سمی سفید و لزج درست کرد و در تعطیلات عید نوروز که به سمنان آمده بود آن را داخل مخزن آب انبار ریخت. چند ساعت که گذشت ماهی خاکستری کوچولو بیحال شد و به تاریکی آبهای ته مخزن فرورفت اما بعد از سه روز درست دم غروب سیزده به در، دوباره به روی آب و به حال طبیعی اش برگشت با این تفاوت که روی پوست بدون فلس یک دست خاکستری اش رگه های سرخ پررنگی پیدا شده بود و یکی از دندانهای بلندش از وسط شکسته بود."

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
2.۵۷ مگابایت
تعداد صفحات
368 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۱۶:۰۰
نویسندهاشکان نیری
ناشرنشر برج
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲.۵۷ مگابایت
۳۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

رمان ایرانی با مایه هایی از طنز و مواردی از پراکنده گویی و آسمان ریسمان بافتن که با فانتزی فاصله داره و به نظرم پرداختن به وقایع و موضوعات فرعی بسیار متنوع و نیمه کاره که اصولا اهمیت پرداختن به آنها بر خواننده معلوم نمیشود و نویسنده هم بالاجبار از آنها گذر کرده نقطه ضعف این اثر است و نیز پخش های پایانی آن. و البته فرمت پی دی اف و قیمت نامتناسب جای گله داره

5

این کتاب متن روان و بسیار گیرایی داشت. از خواندن کتاب واقعا لذت بردم. کنار هم چیدن این همه شخصیت که خواننده بعد از مدتی فکر میکنه مدت‌ها بین اونها زندگی کرده، به زیبایی تمام انجام شده بود. خیلی دلم می‌خواد که در موردش با کسی که کتاب رو خونده صحبت کنم.

5

کتاب جذاب و پرکششی بود احساس نزدیکی و صمیمیت و همزادپنداری از خصوصیات مثبت این کتاب است

4.3
(4)
54,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ظهور و سقوط خانواده ی شایق پور
ظهور و سقوط خانواده ی شایق پور
اشکان نیری
نشر برج
4.3
(4)
54,000
تومان