0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تمرین نیروی حال
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب تمرین نیروی حال

نویسنده:
اکهارت تول
درباره تمرین نیروی حال

کتاب تمرین نیروی حال نوشته اکهارت تول، یک کتاب روانشناسی و توسعه فردی است که به خوانندگان کمک می‌کند تا از طریق تمرین‌های ساده، به زندگی در لحظه حال بپردازند. این کتاب در سال 2002 منتشر شد و به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری در جهان تبدیل شد. نویسنده کتاب تمرین نیروی حال، بر این باور است که ریشه بسیاری از مشکلات و رنج‌های ما، در عدم حضور در لحظه حال است. زمانی که ذهن ما درگیر افکار و خاطرات گذشته یا نگرانی‌های آینده است، نمی‌توانیم به طور کامل از لحظه حال لذت ببریم و به همین دلیل، احساس نارضایتی و رنج می‌کنیم. تله در این کتاب، تمرین‌های ساده‌ای را آموزش می‌دهد که به ما کمک می‌کند تا به طور مداوم در لحظه حال حضور داشته باشیم. این کتاب توسط فاطمه مشایخی به فارسی ترجمه شده است. این ترجمه، که توسط انتشارات کوچه منتشر شده است، یکی از دقیق‌ترین و روان‌ترین ترجمه‌های موجود از این کتاب است.

درباره نویسنده

اکهارت تول یک معلم و نویسنده معنوی آلمانی است که بیشتر به خاطر کتاب‌های پرفروش خود، نیروی حال و سرزمین تازه شناخته می‌شود. او در سال 1948 در آلمان به دنیا آمد و در سال 1977، در سن 29 سالگی، پس از یک دوره طولانی افسردگی، تجربه‌ای دگرگون‌کننده داشت که زندگی او را برای همیشه تغییر داد. وی معتقد است که ریشه بسیاری از مشکلات و رنج‌های ما در عدم حضور در لحظه حال است. زمانی که ذهن ما درگیر افکار و خاطرات گذشته یا نگرانی‌های آینده است، نمی‌توانیم به طور کامل از لحظه حال لذت ببریم و به همین دلیل، احساس نارضایتی و رنج می‌کنیم. اکهارت تول در کتاب‌های خود، تمرین‌های ساده‌ای را آموزش می‌دهد که به ما کمک می‌کند تا به طور مداوم در لحظه حال حضور داشته باشیم. آموزه‌های او برای بسیاری از افراد در سراسر جهان الهام‌بخش بوده است. او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین معلمان معنوی معاصر شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب تمرین نیروی حال را بخوانیم؟

کتاب تمرین نیروی حال، برای افرادی که به دنبال بهبود کیفیت زندگی خود هستند، یک منبع ارزشمند است. این کتاب به ما کمک می‌کند تا از طریق تمرین‌های ساده، به زندگی در لحظه حال بپردازیم و از شادی و آرامش بیشتری در زندگی لذت ببریم. در اینجا برخی از نکات جذاب کتاب تمرین نیروی حال آورده شده است:

●     آموزش تمرین‌های ساده و کاربردی: تمرین‌های کتاب تمرین نیروی حال، بسیار ساده و کاربردی هستند و می‌توان آنها را به راحتی در زندگی روزمره به کار برد.

●     زبان روان و قابل‌فهم: زبان کتاب تمرین نیروی حال، روان و قابل‌فهم است و برای عموم مردم مناسب است.

●     کمک به بهبود کیفیت زندگی: کتاب تمرین نیروی حال، می‌تواند به ما کمک کند تا از زندگی خود بیشتر لذت ببریم و از شادی و آرامش بیشتری برخوردار شویم.

در بخشی از کتاب تمرین نیروی حال می‌خوانیم

اگرچه آثار جنون ذهن خودمحور، هم‌چنان در همه جا دیده می‌شود؛ اما پدیده‌ی تازه‌ای در شرف شکل‌گیری است. هرگز پیش از این، تا این حد مردم آمادگی این را نداشتند تا الگوهای ذهنی جمعی را در هم بشکنند، که نوع بشر را از دیرباز در بند درد و رنج نگه داشته است. حالت جدیدی از آگاهی در حال شکل‌گیری است. به اندازه‌ی کافی درد کشیده‌ایم! این آگاهی حتی همین حالا درون شما در حال تولد است؛ در همین لحظه‌ که این کتاب را در دست دارید و خطوطی را می‌خوانید که از امکان تجربه یک زندگی رها و آزاد خبر می‌دهد؛ زندگی‌ای که دیگر در آن رنجی را - به خود یا دیگران - تحمیل نمی‌کنید.

بسیاری از خوانندگانی که برای من نامه نوشتند، گفتند که کاش بخش‌های عملی آموزه‌های کتاب نیروی حال به شکل ساده‌تری ارائه می‌شد تا می‌توانستند آن را به صورت روزانه تمرین کنند. درخواست ایشان، انگیزه‌ی نگارش این کتاب شد.

پیشنهادهایی برای علاقه مندان به کتاب تمرین نیروی حال

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب تمرین نیروی حال هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

●     پاکسی ذهن برای موفق شدن در زندگی، استیو اسکات

●     هنر شفاف اندیشیدن، رولف دوبلی

●     هنر خوب زندگی کردن، رولف دوبلی


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
667.۴۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
130 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۲۰:۰۰
نویسندهاکهارت تول
مترجمفاطمه مشایخی
ناشرکتاب کوچه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Practicing the power of now
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۶۷.۴۹ کیلوبایت
۱۳۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

نسخه نمونه ای که گذاشتین خیلی کمه. نمیشه محتوای کتاب رو فهمید

4

خود کتاب پربار. ترجمه پیچیده و غیر روان

نمایش 1 نقد دیگر
3.5
(4)
38,000
٪50
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
تمرین نیروی حال
تمرین نیروی حال
اکهارت تول

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تمرین نیروی حال
٪50
تمرین نیروی حال
اکهارت تول
کتاب کوچه
3.5
(4)
38,000
٪50
19,000
تومان