0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فیلم نامه نویس

معرفی، خرید و دانلود کتاب فیلم نامه نویس

حرفه: سینماگر ۱
نویسنده:
تیم گری یرسن
ناشر:
گیلگمش
درباره فیلم نامه نویس

کتاب فیلم نامه نویس نوشته تیم گری یرسن یک مجموعه جامع و گویا است که به عنوان یک منبع حیاتی برای همه علاقه‌مندان به هنر سینما و فیلم‌نویسی معرفی می‌شود. این مجموعه با گنجاندن زندگی‌نامه‌ها، مصاحبه‌ها و خاطرات فیلم‌نامه‌نویسان برجسته، افق‌های مختلف و ملیت‌های متنوعی از این هنرمندان را برای خوانندگان روشن می‌کند. با خواندن این کتاب، شما به یک سفر عمیق به دنیای پشت پرده هنر سینما خواهید رفت و درک عمیق‌تری از نظریه‌ها، فلسفه‌ها و مسائل فنی و هنری در سینما پیدا خواهید کرد. به علاوه، این کتاب با زبانی ساده و دوستانه خوانندگان را به دنیایی از افکار و اندیشه‌های هنری و اجتماعی هدایت می‌کند که بسیاری از ما ممکن است به آن‌ها کمتر دسترسی داشته باشیم. اگر به دنبال توسعه دانش و درک عمیق‌تر در زمینه سینما و فیلم‌نویسی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را بخوانید.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های هنری علاقمند هستید به دسته‌بندی هنر در فیدیبو سر بزنید.


چرا باید کتاب فیلم نامه نویس را بخوانیم

کتاب فیلم‌نامه‌نویس یک منبع بی‌نظیر برای افرادی است که به هر عنوانی با حوزه فیلم‌نامه‌نویسی درگیر است یا علاقه‌مند به درک عمیق‌تر فرآیند ساخت فیلم و نقش اساسی فیلم‌نامه در آن دارد. این کتاب از تجربیات و دانش افراد برجسته در عرصه فیلم‌نامه‌نویسی بهره‌برده و برای همه افرادی که از نزدیک یا دور به صنعت سینما علاقه دارند، مفهوم و اهمیت فیلم‌نامه را با دقت و واضحی مطرح می‌کند. به واسطه مصاحبه‌ها، خاطرات، و تجربیات این افراد، شما فرصت خواهید داشت تا با دنیای پشت پرده ساخت فیلم آشنا شوید و نقش بسیار مهمی که فیلم‌نامه‌نویسان در ایجاد یک اثر برجسته دارند را درک کنید. این کتاب نه تنها برای فیلم‌نامه‌نویسان حرفه‌ای مفید است، بلکه برای عامه‌مردمی که به دنیای سینما علاقه دارند، اطلاعات ارزشمندی ارائه می‌دهد.


در بخشی از کتاب فیلم نامه نویس می‌خوانیم

«می‌دونی با دیالوگ‌هات چه آسیب بزرگی به سینما می‌زنی؟ تو نبوغی داری که هیچ‌کسِ دیگه‌ای نداره و همه می‌خوان از تو تقلید کنند. نابغه‌های استفاده از دیالوگ در اصل فقط تو و وودی آلن هستید. تموم شد و رفت». تارانتینو نیز در جواب به آریاگا می‌گوید: «خودت می‌دونی که با ساختار‌های پُر‌پیچ‌و‌خم و شخصیت‌های عجیب و غریبت چه آسیب عظیمی به سینما می‌زنی؟».



پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب فیلم نامه نویس

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب شکل،کلمه، رنگ نویسنده فرید ادگو

ü   کتاب تاریخ هنر نویسنده جسی برایانت وایلدر

ü   کتاب آشنایی با فلسفه هنر و زیبایی شناسی نویسنده سجاد باغبان ماهر


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۷۴ مگابایت
تعداد صفحات
287 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۴:۰۰
نویسنده تیم گری یرسن
مترجم فرزام امین صالحی
ناشرگیلگمش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Screenwriting
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
160,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۷۴ مگابایت
۲۸۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(4)
72,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فیلم نامه نویس
فیلم نامه نویس
حرفه: سینماگر ۱
گیلگمش
5
(4)
72,000
تومان