0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دو بلیت برای اتاق تاریک

معرفی، خرید و دانلود کتاب دو بلیت برای اتاق تاریک

نویسنده:
مهسا لزگی
ناشر:
کتاب چ
درباره دو بلیت برای اتاق تاریک

کتاب دو بلیت برای اتاق تاریک نوشته مهسا لزگی اثری جذاب است که در دنیای فانتزی و رازآلود ایجاد شده است. این داستان با مفهوم مرگ شروع می‌شود و سپس با سفری پرماجرا به دنیایی ناآشنا و خارق‌العاده ادامه پیدا می‌کند. در این دنیا، شخصیت اصلی داستان به نام رویا، پاسخ به پرسش‌های پیچیده‌ای که طولانی‌مدت در ذهنش پیچیده شده است، پیدا می‌کند. او در این سفر پر از معماها و چالش‌ها مسیری را طی می‌کند که به سرانجام به آرامش و درک بیشتر از جهان و خودش می‌رسد. این کتاب با ترکیب عناصر فانتزی و رمان معمایی، خواننده را به دنیایی جذاب و متفاوت می‌برد که در آن پیچیدگی‌های ذهنی و معنوی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره مهسا لزگی

مهسا لزگی، نویسنده پرتلاش و با استعداد در زمینه کتاب‌های کودک و نوجوانان در سال ۱۳۷۱ متولد شد. او تاکنون توانسته تعداد زیادی کتاب در حوزه کودکان و نوجوانان را به چاپ برساند. یکی از آثار او به نام "بابا مساوی mc2" است که دو سال پیش نوشته شده و به انتشارات علمی-فرهنگی تحویل داده شده است. این کتاب نمونه‌ای از خلاقیت و تلاش مهسا لزگی در زمینه ادبیات کودکان و نوجوانان است و نشان از تعهد و علاقه او به این حوزه دارد. او همچنین در کارگاه‌های داستان‌نویسی اتاق تجربه تحت نظر فریدون عموزاده خلیلی فعالیت می‌کند و از تجربیات این کارگاه‌ها برای آفرینش آثار جدید خود بهره می‌برد.

از دیگر کتاب‌های مطرح و معروف مهسا لزگی به کتاب‌های آقای موش کور خانه نیست و بابا = mc2 می‌توان اشاره کرد که هر دو از آثار پرمخاطب این نویسنده جوان در حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان است.

جهت مشاهده سایر آثار مهسا لزگی کلیک کنید.

چرا باید کتاب دو بلیت برای اتاق تاریک را بخوانیم

کتاب دو بلیت برای اتاق تاریک اثر مهسا لزگی یک انتخاب عالی برای علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی و رازآلود است. این داستان با یک شروع معمایی و جذاب که مرگ را به موضوع می‌گیرد، خواننده را به یک سفر فراگیر و هیجان‌انگیز به دنیایی نو و نامعمول می‌برد. در این دنیا، اصولاً پرسش‌ها و مسائل پیچیده زندگی و مرگ که تا کنون در ذهنمان پیچیده مانده‌اند، به روشی معنوی و جذاب پرسیده و پاسخ داده می‌شوند.


این کتاب با ترکیب عناصر فانتزی، ماجراجویی و رمان معمایی، خواننده را به دنیایی متفاوت و جذاب منتقل می‌کند. از طریق داستان اصلی و شخصیت اصلی آن، ما با مفاهیم عمیقی از جمله معنویت، ذات انسانی، و معنا در زندگی آشنا می‌شویم. به علاوه، ترکیب زیبایی از روایت و ساختار داستان باعث می‌شود که این کتاب تجربه خواندنی دلچسب و معنوی را به ما هدیه دهد. به همین دلیل، اگر به دنبال یک داستان دلپذیر و پر از عمق برای مطالعه هستید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب دو بلیت برای اتاق تاریک می‌خوانیم

«در زدند. با خودم فکر کردم چه خوب می‌شد اگر بابا پشت در بود. یک ماه پیش بابا مُرد. قفسه‌ سینه‌اش درد می‌کرد و بعد از روی مبل به طرف زمین خم شد و من خیال کردم دارد دراز می‌کشد. دراز کشید، اما نه برای خوابیدن.»

توی چمدان ما فقط کت و شلوار خاک گرفته، بابا یک ساعت شماطه دار مسواک من و چند پر زردرنگ است که گوشه و کنار آن ریخته. اما این چه سفری است؟ آن هم وقتی که یک ماه می شود که بابا مرده است.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب دو بلیت برای اتاق تاریک

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب همه جا پای پول در میان است نویسنده جورج اورول

ü   کتاب دختری در قطار نویسنده پائولا هاوکینز

ü   کتاب خرمگس نویسنده اتل لیلیان وینیچ


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
745.۴۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
99 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۱۸:۰۰
نویسندهمهسا لزگی
ناشرکتاب چ
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
58,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۴۵.۴۳ کیلوبایت
۹۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دو بلیت برای اتاق تاریک
دو بلیت برای اتاق تاریک
مهسا لزگی
کتاب چ
5
(1)
35,000
تومان