0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سلامت و زیبایی طبیعی پوست، مو و ناخن با گیاهان دارویی

معرفی، خرید و دانلود کتاب سلامت و زیبایی طبیعی پوست، مو و ناخن با گیاهان دارویی

نویسنده:
بریژیت مارس
درباره سلامت و زیبایی طبیعی پوست، مو و ناخن با گیاهان دارویی

کتاب سلامت و زیبایی طبیعی پوست، مو و ناخن با گیاهان دارویی ( Herbs for healthy skin hair and nails) راهنمایی‌ برای حفظ زیبایی ظاهری ماست. هیچ کسی نمی‌تواند منکر میل انسان‌ها به زیبایی و جذابیت شود برای همین است که استفاده از لوازم آرمایشی پیشینه‌ای بسیار طولانی در بین انسان‌ها دارد. افزایش سن، بیماری‌، سبک زندگی ناسالم و تماس مستقیم با نور خورشید باعث آسیب دیدن پوست و مو می‌شوند و طراوت آن را از بین می‌برند. برای همین است که ما از لوازم آرایشی گوناگون استفاده می‌کنیم. اما لوازم آرایشی صنعتی هم گران هستند و هم به خاطر ترکیبات شیمیایی‌ای که دارند عوارض ناخواسته‌ای را به همراه خواهند داشت. برای همین بهتر است که به کمک مواد طبیعی و گیاهی زیبایی و سلامت پوست خود را حفظ کنیم. برا ی این کار لازم است تا دانشی درباره داروهای گیاهی ضامن حفظ سلامت پوست داشته باشیم. کتاب فوق به همین منظور نوشته شده است. در این اثر به نکات مهمی درباره ساختار پوست، مو و ناخن انسان‌ها اشاره شده است که شناخت آن‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد. این اثر میتواند سبک زندگی ما را سالم‌تر کند. تالیف آن در سال 1998 صورت گرفته است. انتشارات نسل نواندیش این اثر را در سال 1993 به کمک میرمجید خلخالی زاویه ترجمه و منتشر کرده است.

درباره بریژیت مارس

خانم بریژیت مارس (Brigitte Mars) نویسنده، گیاه‌شناس، سرآشپز و عضو انجمن گیاه‌پزشکی ایالات متحده آمریکا است. او در سال 1952 در مرکز ایالت کلرادوی آمریکا متولد شد. بریژِیت بیش از چهار دهه است که در حوزه درمان‌های طبیعی، کار و پژوهش می‌کند. یافته‌های این نویسنده به عنوان درمان مکمل مورد استفاده افراد بسیاری قرار گرفته و نتیجه داده است. 

خانم مارس ابداع کننده فرمولاسیون مجموعه چای‌های گیاهی پرطرفدار  Uni tea  است که خواص درمانی گوناگونی دارند. او یک سخنران توان‌مند و شناخته شده است که سمینارهای زیادی درباره سلامت و زیبایی در سراسر ایالات متحده آمریکا برگزار می‌کند. بریژیت با مراکز علمی متعدد در آمریکا نظیر دانشگاه ناروپا، دانشگاه عل جامع سلامت باومن و مدرسه طب طبیعی همکاری دارد و در برخی از آن‌ها مشغول به تدریس و آموزش است. 

او را به عنوان یک مجری تلویزیونی برنامه هفتگی با موضوع درمان‌های طبیعی نیز می‌شناسند. این برنامه مخاطبان بسیاری دارد. مقالات این نویسنده در نشریاتی مانند گیاهان دارویی برای سلامتی و راهنمای گیاهان دارویی به چاپ می‌رسند. از دیگر آثار خانم مارس می‌توان به چای‌های گیاهی شفابخش و داروخانه گیاهی اشاره کرد. بریژیت الان 69 سال دارد و در زادگاهش زندگی می‌کند.

3 دلیل برای خواندن کتاب سلامت و زیبایی طبیعی پوست، مو و ناخن با گیاهان دارویی

کتاب سلامت و زیبایی طبیعی پوست، مو و ناخن با گیاهان دارویی یکی از آثاری است که می‌تواند هزینه شما را برای مصرف مواد آرایشی صنعتی کاهش دهد. خواندن این کتاب را به دلایل زیر توصیه می‌کنیم.

  • با مطالعه این اثر، شناخت بسیار مناسبی نسبت به ساختمان و عملکرد پوست، مو و ناخن پیدا می‌کنیم.
  • در کتاب فوق، دستورالعمل‌های زیادی برای حفظ زیبایی و سلامت پوست موجود است.
  • در این اثر، آموزش درست کردن انواع ماسک پوست و مو و مواد آرایشی گیاهی وجود دارد و ما می‌توانیم به سادگی آن‌ها را درست و استفاده کنیم.

در بخشی از کتاب سلامت و زیبایی طبیعی پوست، مو و ناخن با گیاهان دارویی می‌‌خوانیم

استرس می‌تواند باعث چرب‌تر شدن پوست شود. اگر پوست چرب دارید باید از مصرف غذاهای چرب مانند سرخ کردنی‌ها، بستنی و چیپس پرهیز کنید زیرا باعث افزایش چربی پوست می‌شوند. کمبود ویتامین‌ها می‌تواند در چرب شدن بیش از اندازه پوست نقش داشته باشد. در صورت استفاده از مواد آرایشی سعی کنید به جای انواع پایه – روغنی از انواع پایه – آبی استفاده کنید. می‌توانید از روغن‌های اساسی (اسانس‌ها) مانند روغن شمعدانی، اسطوخودوس لیمو و درخت چای برای کمک به تنظیم غدد چربی استفاده کنید، اما برای این کار باید ابتدا آن‌ها را رقیق کنید. افشانه‌ی صورت تهیه شده از روغن (اسانس) بادرنجبویه می‌تواند به بستن منافذ پوست برای پیشگیری از تبخیر آب کمک کند. 

این روزها مواد آرایشی طبیعی بسیاری را می‌توان در فروشگاه‌های سلامت یافت که از خواص شگفت‌انگیزی برخوردارند. در صورت تمایل به استفاده از آن‌ها لازم است این نکته را به خاطر داشته باشید که باید ابتدا موادی را که فکر می‌کنید برای پوست صورت‌تان مفید و مناسب هستند در مقادیر اندک تهیه کنید و پس از امتحان آن‌ها روی پوست‌تان، مناسب‌ترین ترکیبات مواد آرایشی مختص خودتان را پیدا کنید.

بهترین راه زدودن بقایی مواد پاک کننده از روی صورت آن است که ابتدا صورت را با آب گرم بشویید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب سلامت و زیبایی طبیعی پوست، مو و ناخن با گیاهان دارویی

حفظ زیبایی و سلامت پوست کار چندان راحتی نیست. برای آن‌که ظاهری جذاب داشته باشید باید سبک زندگی خودتان را تغییر دهید و عادت‌های اشتباه و نامناسب را کنار بگذارید. لازم است تا رژیم غذایی سالمی داشته باشید، ورزش کنید و عادات نادرست مثل کشیدن سیگار را کنار بگذارید. در این‌جا سه کتاب به شما معرفی می‌کنیم تا آن‌ها را برای داشتن زندگی‌ای سالم‌تر بخوانید و بشنوید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
9.۸۱ مگابایت
تعداد صفحات
216 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۲:۰۰
نویسندهبریژیت مارس
مترجم میرمجید خلخالی زاویه
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Herbs for healthy skin, hair and nails,۱۹۹۸‭.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹.۸۱ مگابایت
۲۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سلامت و زیبایی طبیعی پوست، مو و ناخن با گیاهان دارویی
سلامت و زیبایی طبیعی پوست، مو و ناخن با گیاهان دارویی
بریژیت مارس
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
تومان