0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قلبمان را به روی مردان بگشاییم
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب قلبمان را به روی مردان بگشاییم

مسئولیت زندگی خویش را به عهده گیریم و عشقی کارآمد، رقم بزنیم
نویسنده:
سوزان جفر
درباره قلبمان را به روی مردان بگشاییم

کتاب قلبمان را به روی مردان بگشاییم (opening our heart to men) به ما کمک می‌کند تا مسئولیت  زندگی خودمان را بر عهده بگیریم و عشقی کارآمد را رقم بزنیم. این اثر در 2005 به زبان انگلیسی منتشر شد و خیلی زود مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت. برقرار کردن رابطه عاطفی یکی از مناقشه‌برانگیزترین موضوعات عصر ماست و روانشناسی در این مورد اطلاعات بسیار زیادی را می‌تواند در اختیار ما قرار دهد. عنوان کتاب فوق ممکن است غلط‌‌ انداز به نظر برسد و برخی فکر کنند که مگر مردان برتری خاصی دارند تا ما زنان، خودمان را به آن‌ها نزدیک کنیم. نویسنده با رد این برداشت می‌گوید که خواسته اثر فوق را صرفا با بعد زنانه وجودش بنویسد. در حقیقت او می‌گوید که به عنوان یک زن بهتر می‌فهمد که زنان چه برداشتی از خود و از مردها دارند.

کتاب فوق دارای ده فصل اصلی است که مهارت‌های پایه‌ای را برای برقراری ارتباط با مردان به ما یاد می‌دهد. در گام نهایی نیز دستورالعمل‌هایی برای یافتن عشق والاتر نوشته شده است. این کتاب دو ضمیمه نیز دارد. برخی از عبارتهای کلیدی این کتاب در ضمیمه‌ها قرار گرفته‌اند.

این کتاب را فاطمه باغستانی به همت انتشارات نسل نواندیش به فارسی ترجمه کرده است. ترجمه آن در سال 1396 روانه بازار نشر شد.

درباره نویسنده

کتاب قلبمان را به روی مردان بگشاییم توسط سوزان جفرز (Susan Jeffers) نوشته شده است. سوزان در سوم مارس سال 1938 و در منطقه گیلدنبرگ واقع در ایالت پنسیلوانیا دیده به جهان گشود. پس از اتمام دبیرستان، این نویسنده در دانشگاه ایالتی پن مشغول به تدریس شد اما به دلیل ازدواج نتوانست تحصیل را ادامه دهد و دانشگاه را رها کرد. 

در اواسط دهه شصت میلادی خانواده سوزان به منهتن نیویورک مهاجرت کردند و او فرصت آن را پیدا کرد تا دوباره به دانشگاه بازگردد. خانم جفرز به سراغ روانشناسی رفت و در کالج هانتر دانشگاه کلمبیا مدرک دکترای روانشناسی بالینی گرفت. او پس از پایان تحصیلش در یکی از بیمارستان‌های نیویورک مشغول به کار شد و مدتی در آن‌جا نقش مدیر اجرایی را ایفا کرد.

او به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه ترس شناخته شده است. حاصل پژوهش‌های این محقق در مدرسه تحقیقات اجتماعی به صورت چندین دوره درسی ارائه شد. خانم جفرز  در حوزه خودیاری و روابط اجتماعی تحقیقات بسیاری کرده است. برای همین از او کتاب‌های خودآموز زیادی وجود دارد. کتاب شکوه زندگی، ابهام را در آغوش بگیر و با زندگی برقصیم تعدادی از آثار پرفروش این نویسنده هستند. بسیاری از آمریکایی‌ها بهبود رابطه زناشویی خود را متاثر از کتاب‌ها و آموزه‌های سوزان می‌دانند. این روانشناس و محقق برجسته نهایتا در  27 اکتبر سال 2012 در لس‌آنجلس کالیفرنیا درگذشت. او در طول زندگی خود دو بار ازدواج کرد و مجموعا سه فرزند داشت.

سه دلیل برای خواندن کتاب قلبمان را روی مردان بگشاییم

بسیاری از ما ممکن است باور داشته باشیم که موفقیت در رابطه به ویژگی‌های ظاهری و میزان ثروت وابسته است. اما این مولفه‌ها نمی‌توانند ضامن خوشبختی و تجربه عشقی والا باشند. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که می‌خواهند یک زندگی عاشقانه را تجربه کنند.

  • این کتاب دارای لحنی زنانه و مبتنی بر تجربه‌زیسته خود نویسنده است و در عین حال استانداردهای روانشناختی را رعایت می‌کند.
  • اثر فوق تعدادی از کلیشه‌های مربوط به موفقیت را به چالش می‌کشد.
  • لحن صدا و روان کتاب فوق باعث می‌شود تا آموزه‌های آن را به راحتی در زندگی خودمان به کار بگیریم.

در بخشی از کتاب قلبمان را روی مردان بگشاییم می‌خوانیم

نگران نباش

اخم نکن

همه چیز عالی است,

اما در آینده‌ای نزدیک!

این حقیقت است. همه چیز عالی است. ما در مسیر درست قرار داریم، فقط در این لحظه از زندگی در تقاطع ایستاده‌ايم و نمی‌دانیم کدام مسیر را برویم. افراد زیادی هستند که تلاش می‌کنند ما را وادار کنند که برگردیم و دیگر تلاش نکنیم. کسانی که همه ناکامی‌های امروز زندگی زنان را به گردن جنبش زنان می‌اندازند و برخی از ما وسوسه می‌شویم که با آن‌ها موافقت کنیم. ترس به ما می‌گوید که ازموقعیت‌های ناراحت‌کننده، فرار کنیم يا پنهان شویم. بیرون آمدن از منطقه امن و رویارویی با جهان پیرامون گاهی فریادهای ساکت وحشت را به همراه دارد؛ اما یقین بدانید که با عقب رفتن و پا پس کشیدن به هیچ‌یک از خواسته‌هایمان نخواهیم رسید. اگر برگردیم فقط و فقط صدای نومیدی را می‌شنویم.

پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان به کتاب قلبمان را روی مردان بگشاییم

اگر قصد دارید تا روابط عاطفی و خانوادگی بهتری تجربه کنید و خواندن کتاب فوق کمک‌تان کرده است به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این کتاب‌ها را نیز مطالعه کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۱ مگابایت
تعداد صفحات
328 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۵۶:۰۰
نویسندهسوزان جفر
مترجمفاطمه باغستانی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Opening our hearts to men
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۱ مگابایت
۳۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قلبمان را به روی مردان بگشاییم
٪30
قلبمان را به روی مردان بگشاییم
مسئولیت زندگی خویش را به عهده گیریم و عشقی کارآمد، رقم بزنیم
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان