0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟

برای به اوج رسیدن باید جذابیت داشته باشید
درباره چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟

جذابیت و مورد قبول جامعه و دیگران بودن یکی ازدغدغه‌های انسان‌ها در تمام جهان است که برایان تریسی به خوبی پاسخ سوال چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم را داده است. دوست داشتنی بودن و تاثیرگذاری از ویژگی‌های مهمی است که انسان‌ها برای بهبود روابط خود به آن نیاز دارند. 

کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟ با عنوان اصلی The Power Of Charm: How To Win Anyone Over In Any Situation در چهل فصل با زبانی ساده و دلنشین به خوانندگان خود می‌آموزد که چگونه در یک جمع مورد توجه همگان قرار بگیرند و بدرخشند. در واقع یکی از ویژگی‌های انسان موفق، مقبول همه بودن است به طوری که در محل کار، در خانواده و در جمع دوستان خود به عنوان الگو معرفی می‌شوند. دوست داشتنی بودن یک ویژگی ذاتی نیست بلکه با تمرین و ممارست به دست می‌آید. نویسنده در این کتاب با بیان شیوه‌های مختلف و کارآمد سعی دارد بیان کند که افراد چگونه موفق‌تر، پولساز‌تر و متقاعدکننده‌تر باشند. کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم با ترجمه سیما فرجی توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است. با مراجعه به دسته بندی روانشناسی، می‌توانید به دیگر کتاب‌های حوزه موفقیت فردی در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

غیر ممکن است که تا به حال نام برایان تریسی Brian Tracy را نشنیده باشید. برایان تریسی موفق‌ترین و معروف‌ترین نویسنده موفقیت است که کتاب‌هایش در تمام کشورهای جهان در لیست پرفروش‌ها قرار گرفته است. این نویسنده آمریکایی-کانادایی در سال 1944 در شهر تورنتو به دنیا آمده و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. او به دلیل مشکلات مالی خانواده خیلی زود تحصیل را ترک کرد و در شغل‌های مختلف مشغول شد. برایان تریسی نویسنده معروف قورباغه‌ات را قورت بده اولین کتاب خود را در سال 1985 با نام روانشناسی فروش نوشت. او تاکنون بیش از 45 عنوان کتاب چاپ کرده است که می‌توانید بعضی از آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

چهار دلیل برای اینکه چرا باید چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم را بخوانیم

جذابیت یکی از اصول رسیدن به موفقیت و سربلندی است. در واقع برای اینکه تبدیل به یک انسان دوست داشتنی شویم باید نکات مختلفی را مد نظر بگیریم، از نحوه صحبت کردن تا لباس پوشیدن، ایستادن، نگاه کردن و گوش دادن به دیگران. رعایت همگی این موارد ما را تبدیل به یک انسان دلنشین می‌کند. چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم به ما کمک می‌کند تا:

  • رفتارهای بیرونی و تصویر ظاهری خود را کنترل کنیم.
  • نکات جذاب بودن را یاد بگیریم و عملی کنیم.
  • روابط اجتماعی خود را بهبود ببخشیم.
  • چگونه به یک هم‌صحبت دلنشین تبدیل شویم.

در بخشی از چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم می‌خوانیم

انسان‌های دوست داشتنی اغلب دیگران را به شنیدن حرف2های خود تشویق و ترغیب می‌کنند و اغلب اوقات فرصت‌های بسیاری به دست می‌آورند. به طور معمول فرصت‎‌هایی در اختیار این افراد قرار می‌گیرد که شاید هرگز در اختیار انسان‌های عادی قرار نگیرد.

از سخن هر انسانی می‌توان به شخصیت او پی برد. این که چه بگویید و چگونه بگویید دو عامل مهم در توانمند ساختن شما برای جذب و متقاعد کردن دیگران محسوب می‌شود. 

هرگاه داستان یا ماجرایی را بازگو می‌کنیم، موثرترین شیوه برای انگیزه بخشیدن به دیگران برای واکنش دادن، پاسخ دادن یا اظهارنظر کردن این است که از آن‌ها بپرسیم "چه احساسی در این‌باره داری؟" یا "چه عقیده‌ای در این‌باره داری؟" این سوال‌ها همیشه به پاسخی گسترده و همه‌جانبه منجر می‌شود.

برای تاثیرگذاری اولیه هرگز فرصت دومی به دست نمی‌آوریم. اغلب اوقات نخستین تاثیرگذاری ما بر دیگران به صورت حضوری انجام نمی‌شود بلکه به صورت تلفنی است. فراموش نکنید که در گفتگوی تلفنی نیز لبخندتان در صدای شما شنیده و احساس می‌شود.

پیشنهادهایی برای دوستداران چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم

تاثیرگذاری اجتماعی یکی از راه‌های موفقیت است. وقتی در محیط کار بتوانید موثر باشید، خیلی زودتر به ترفیع درجه می‌رسید و درآمدتان بیشتر می‌شود. به همین نسبت در زندگی اجتماعی و عاطفی خود نیز رشد می‌کنید. اگر شما قصد دارید تا بر توانایی های خود تمرکز کنید و آن‌ها را تقویت کنید، به عناوین زیر سر بزنید: 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1,022.۹۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
211 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۰۲:۰۰
نویسندهران آردن
نویسنده دومبرایان تریسی
مترجمسیما فرجی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The power of charm
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۰۲۲.۹۰ کیلوبایت
۲۱۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟
چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟
برای به اوج رسیدن باید جذابیت داشته باشید
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
تومان