0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راز قدیمی چشمه ی جوانی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب راز قدیمی چشمه ی جوانی

نویسنده:
پیتر کلدر
درباره راز قدیمی چشمه ی جوانی

کتاب راز قدیمی چشمه‌ی جوانی (Ancient secret of fountain of youth) اثری مرموز و شگفت‌آور است که به ما راز جوان ماندن را می‌آموزد. ممکن است در نگاه اول چنین چیزی را غیرممکن بدانیم اما دستیابی به جوانی با رعایت دستورالعمل‌هایی کاری ناشدنی نیست. همه انسان‌ها میل به جاودانگی و جوانی دارند اما گذر زمان و سختی‌های روزگار آن‌ها را پیر می‌کند. جوان ماندن فقط در ظاهر انسان‌ها اتفاق نمی‌افتد. بلکه احساس شادی داشتن در زندگی و کسب آرامش نیز به چنین چیزی کمک می‌‌کنند. در اساطیر گفته شده است که اسکندر به دنبال یافتن چشمه جوانی بود عنوان این کتاب نیز به همان داستان قدیمی اشاره دارد. در اثر فوق، با ایده‌ها، تکنیک‌ها و روش‌هایی خردمندانه آشنا خواهیم شد که موجب افزایش قدرت و حفظ سلامتی‌مان می‌شوند و حس آرامش را در درون‌مان افزایش می‌دهند. این کتاب با دیگر آثار مرتبط با سبک زندگی و سلامتی تفاوت دارد و بیشتر از آن‌که مبتنی بر روانشناسی موفقیت باشد، تحت تاثیر آموزه‌های عرفانی و فلسفی شرق نوشته شده است. 

این نسخه را قدیمی که اکنون در دست ماست در سال 1999 نوشته شده است و پنج بخش اساسی دارد. در نسخه اولیه قسمت پایانی کتاب وجود نداشت و بعدها در دست‌نوشته‌های نویسنده پیدا شد. پس از چاپ مجدد، این کتاب مجددا به لیست پرفروش‌های روزنامه نیویورک تایمز راه یافت و به زبان‌های زنده دیگر ترجمه شد. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را با ترجمه روان خانم فاطمه شریعت‌زاده جنیدی در سال 1389 به چاپ رساند. نسخه متنی این اثر تاکنون 5 بار تجدید چاپ شده است.

درباره پیتر کلدر

پیتر کلدر (peter kelder)  با پدرخوانده و مادرخوانده‌اش در نیمه غربی ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کرد و در حالی‌که هنوز در سن نوجوانی بود، ماجراجویی و سفر را آغاز کرد. این ماجراجویی او را به سرزمین‌های دور و عجیب و غریب کشاند. پیتر شخصیتی متین، موقر و فرهیخته داشت و به تدریج یاد گرفت تا به چندین زبان مختلف صحبت کند برای این‌که بتواند به جاهای دورتری برود و فرهنگ‌های دیگری را نیز ببیند. کلدر تاکید کرده است که کلنل بردفورد، نام مستعار شخصیت اصلی کتابش، متعلق به فردی واقعی بوده که به تبت سفر کرده است. خود او توانسته است در دهه سی میلادی در جنوب کالیفرنیا او را ملاقات کند. برای همین در همانجا این کتاب را نوشته است.

با همه این‌ها کلدر یک شخصیت آرام و درون‌گرا است که خود قصد نداشت بیش از این برای مردم شناخته شود. او از گفت‌وگو با رسانه‌ها پرهیز می‌کرد و باور داشت که کتابش به اندازه کافی گویا است. 

کلدر باور دارد که همه دانش‌ها ریشه‌ای در باستان دارند و در حقیقت یک راز نیستند. اما باید تلاش کنیم تا آن‌ها را کشف کنیم.

3 دلیل برای خواندن کتاب راز قدیمی چشمه‌ی جوانی

کتاب راز قدیمی چشمه جوانی یکی از جالب‌ترین کتاب‌هایی است که در مورد جوان و سالم بودن نوشته شده است. علاوه بر نثر زیبا و روان و تم داستانی این کتاب، دلایل دیگری نیز برای مطالعه آن وجود دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • این اثر بر روی جنبه‌های معنوی زندگی ما انسان‌ها تاکید زیادی دارد و از این منظر با بسیاری از کتاب‌های توسعه فردی متفاوت است.
  • توصیه‌ها، پندها و نکات موجود در کتاب فوق، قابلیت به کار گرفتن در زندگی روزمره‌مان را دارند و چندان پیچیده و ناممکن نیستند.
  • کتاب فوق، فقط اثری برای بهبود زندگی روزمره نیست و آن را می‌توان کتابی عرفانی- فلسفی نیز دانست.

در بخشی از کتاب راز قدیمی چشمه جوانی می‌خوانیم

مدت‌ها طول کشید تا توانستم گروهی با این سه شرط را گرد هم آورم و از همان ابتداء کلاس، با موفقیت بزرگی روبه‌رو شد. ما هفته‌ای یک بار گرد هم می‌آمدیم. اوایل هفته‌ی دوم. می‌توانستم علائم پیشرفت را در تعداد زیادی از شاگردان کلاس مشاهده کنم. با وجود اين. کلنل از ما خواست درباره‌ی برنامه‌ی پیشرفت‌مان با یکدیگر گفتگو نکنیم. من نمی دانستم دیگران با این مسئله موافقت می‌کنند يا خیر. بالاخره در پایان آن ماه شک و تردیدم کاهش یافت.

بعد از یک هفته یک جلسه‌ی مخصوص برگزار کردیم. که در آن درباره‌ی نتایج به دست آمده با یکدیگر و صحبت کنیم. هر کس قدری از پیشرفت هایش را توضیح داد. بعضی از گزارش‌ها حاکی از رضایت شاگردان بود. پیرمردی هفتاد و پنج ساله بیشتر از دیگر اعضا پیشرفت کرده بود.

جلسات هفتگی باشگاه هیمالیا ادامه یافت. وقتی به هفته‌ی دوم رسیدیم. عملاً تمام اعضاء تمام تمرینات پنجگانه را ۲۱ بار در روز انجام می‌دادند. همه بر این عقیده بودند که نه تنها احساس بهتری دارند. بلکه فکر می‌کنند جوان‌تر شده‌اند و بعضی هم می‌گفتند. که دیگر سن واقعی شان را به‌کسی نمی‌گویند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب راز قدیمی چشمه‌ی جوانی

کتاب راز قدیمی چشمه‌ی جوانی می‌تواند شروعی مناسب برای توسعه فردی و بهبود خود باشد. اما بدون شک با خواندن آن سوالات بسیار زیادی به ذهن ما خطور می‌کند که باید به آن‌ها جواب دهیم. اگر از خواندن این کتاب لذت بردید و دوست داشتید تا مطالعه در این زمینه را ادامه دهید این آثار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
653.۹۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
120 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۰:۰۰
نویسندهپیتر کلدر
مترجم لادن شریعت زاده
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ancient secret of the fountain of youth
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۵۳.۹۹ کیلوبایت
۱۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتاب خوبب است اما احتمالا حتی بک نفر هم در فیدیبو قبل از انتشار و به بروش گذاشتن، آن را چک‌نکرده است. نسخه‌ای که اینجا قرار داده شده، پر از غلط‌های تایپی، جمله‌بندی‌اای ناقص و به هم ریختگی صفحات است. از همه عجیبتر این که این کتاب اصولا باید مبتنی بر عکس و تصویر برای نشان دادن شیوه‌ی پنج تمرین باشد اما هیچ تصویری ندارد.. به هر حال از فیدیبو انتظار بسیار بیشتری می‌رود.

1
(1)
59,900
٪30
41,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راز قدیمی چشمه ی جوانی
٪30
راز قدیمی چشمه ی جوانی
پیتر کلدر
انتشارات نسل نواندیش
1
(1)
59,900
٪30
41,930
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر