0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب شما برنده اید

معرفی، خرید و دانلود کتاب شما برنده اید

کتاب متنی
نویسنده:
درباره شما برنده اید

کتاب شما برنده‌اید «You Can Win» راهنمای آسان برای یادگیری یک زندگی بهتر است، کتابی که شما را از خرد باستانی به تفکر امروزی می‌برد، به شما کمک می‌کند اهداف جدیدی را ایجاد کنید، حس جدیدی از هدف ایجاد کنید، و ایده‌های جدیدی در مورد خود ایجاد کنید. آینده. همان‌طور که عنوان کتاب نشان می‌دهد، رهنمودهای این کتاب یک‌عمر موفقیت را تضمین می‌کند. این کتاب شما را قادر می‌سازد تا تفکر مثبت را به نگرش، جاه‌طلبی و عمل تبدیل کنید تا به شما برتری دهد. این کتاب به شما کمک می‌کند با تسلط بر هفت مرحله مثبت‌اندیشی، اعتمادبه‌نفس ایجاد کنید. با تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت موفق باشید. با انجام کارهای درست به دلایل درست با کنترل کارها به‌جای اینکه اجازه دهید آنها شما را کنترل کنند مسئولیت خود را بر عهده بگیرید همچنین با ایجاد احترام متقابل با افراد اطرافتان اعتماد ایجاد کنید. با ازبین‌بردن موانع اثربخشی کارهای بیشتری انجام دهید. کتاب شما برنده‌اید در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی قرار گرفته و توسط انتشارات نسل نواندیش چاپ شده است. ترجمه کتاب نیز بر عهده فاطمه رضایی ملک خیلی بوده است.

معرفی نویسنده، شیو کهرا

«SHIV KHERA» شیو کِهرا نویسنده و سخنران اهل هندوستان در سال 1949 به دنیا آمد. او یک نویسنده، مربی، مشاور تجاری و سخنران بسیار موردتوجه است. کهرا الهام‌بخش افراد بسیاری بوده و آن‌ها را تشویق می‌کند تا پتانسیل واقعی خود را درک کنند. او آموخته‌های پرمفهوم و پویای خود را به نقاط مختلف جهان، از ایالات متحده تا سنگاپور، برده است. 40 سال تحقیق و پژوهش او میلیون‌ها نفر را در مسیر رشد و تحقق قرار داده است.

بیش از 8 میلیون نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان فروخته شده است، از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی او "شما می‌توانید برنده شوید" که به 21 زبان ترجمه شده است. برخی از مشتریان او شامل لوفت‌هانزا، اچ‌پی، دی‌اچ‌ال، اچ‌اس‌بی‌سی، کانن، نستله، فیلیپس، مرسدس، جانسون و جانسون، متلایف و بسیاری دیگر هستند.

و میلیون‌ها نفر او را به‌عنوان سخنران اصلی شنیده‌اند. او در برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی حضور داشته است. آقای کهرا سفیر برند بنیاد میزگرد است. او توسط The Lions International و Rotary International مورد تقدیر قرار گرفته است.

3 دلیل برای خواندن کتاب

درک اهمیت و تأثیر نگرش در موفقیت: نویسنده در کتاب عواملی را که نگرش شما را تعیین می‌کنند همراه با توضیح قانع‌کننده در مورد نگرش مثبت مشخص می‌کند. او شما را در این مسیر خودسازی بیگانه نمی‌گذارد؛ بنابراین پاسخی روشن به سول «چگونه یک نگرش مثبت ایجاد کنیم» می‌دهد. این توضیحات با مثال‌هایی که می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و حکایت‌هایی که به شما انگیزه می‌دهند که به آینده نگاه کنید مطرح می‌شود.

کمک به رسیدن به آگاهی درباره این که چه چیزی «شما را از رسیدن به هدف دلخواهتان باز می‌دارد.» برای رسیدن به این آگاهی یک تحلیل SWOT در کتاب گنجانده شده است که به شما بینشی کامل از خودتان می‌دهد. به شما می‌آموزد که نقاط قوت خود را برجسته کنید تا بتوانید درحالی‌که سر خود را بالا گرفته‌اید به جلو حرکت کنید. در مورد نقاط ضعف شما، دلایل شکست شما صحبت می‌کند و راه‌حل‌های لازم را ارائه می‌دهد. فرصت‌های مختلفی را که در انتظار یا نادیده گرفته می‌شوند و تهدیدهایی که باید بر آنها غلبه کنید را آشکار می‌کند.

خواندن کتاب به شما انگیزه می‌دهد و «عزت‌نفس» شما را تقویت می‌کند. این کتاب مانند مربی عمل می‌کند که با شما می‌دود و شما را تشویق می‌کند تا با سرعتی حتی سریع‌تر حرکت کنید. همچنین «مهارت‌های بین‌فردی» شما را تقویت می‌کند و چگونگی بهبود مهارت‌های بین‌فردی برای حفظ روابط و ارائه بیشتر بهترین‌ها نیز برشمرده شده است.

در بخشی از کتاب شما برنده‌اید می‌خوانیم

اهمیت طرز فکر در سازماندهی‌ها تاکنون فکر کرده‌اید چرا برخی افراد، سازمان‌ها یا کشورها موفق تراز دیگران هستند؟ رمز و رازی در بین نیست. آن‌ها موفق‌اند چون می‌اندیشند و بسیار مؤثرتر عمل می‌کنند و با سرمایه‌گذاری بر ارزشمندترین دارایی‌هایشان که همانا افراد هستند، عمل می‌کنند، با مدیران اجرایی شرکت‌های بزرگ سراسر جهان صحبت کرده‌ام و از آنان پرسیدم: «اگر چوبه دستی سحرآمیزی داشتید و با آن می‌توانستید یک اصل را تغییر دهید تا به کاهش امتیاز رقبا، افزایش قدرت تولید و سود دست یابید، آن اصل تغییرپذیر چه بود؟» همه آنان یک پاسخ دادند و آن این که مایل‌اند طرز فکر کارکنان را تغییر دهند۔ با طرز فکر بهتر، کارکنان به بازیکنان بهتری برای یک تیم تبدیل خواهند شد، از اتلاف وقت می‌کاهند و بسیار صادق‌تر می‌شوند و آن‌گاه شرکتشان مکانی بی‌نظیر برای کار و فعالیت خواهد بود. تجربه نشان داده است که منابع انسانی باارزش‌ترین سرمایه برای هر شرکت است افراد، بسیار ارزشمند تراز سرمایه و تجهیزات هستند، اما متأسفانه به‌رغم این موضوع، منابع انسانی می‌تواند پراتلاف‌ترین منبع سرمایه نیز باشد۔ به عبارتی، کارکنان می‌توانند درعین‌حال که بزرگ‌ترین سرمایه‌تان باشند، بزرگ‌ترین مصیبت شما نیز به شمار آیند۔

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

این کتاب با ارائه برنامه‌های عملی بعد از هر فصل که شما را به طور کامل ارزیابی می‌کند، به‌اندازه به شما انرژی لازم را در اجرای تمرینات کتاب خواهد داد. کتاب نوید نتایج فوری را می‌دهد و کلمه غیرممکن را از فرهنگ لغت خواننده می‌کند. به همین دلیل است که وقتی روی سکوی برندگان می‌ایستید، جام خود را در آسمان بالا نمی‌برید، بلکه کتابی را در دست می‌گیرید که همین کتاب «شما برنده‌اید» است.

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۸ مگابایت
تعداد صفحات
366 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۱۲:۰۰
نویسندهشیو کِهرا
مترجم فاطمه رضایی ملک خیلی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
you can win
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۸ مگابایت
۳۶۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
100 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
5
(1)
79,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شما برنده اید
شیو کِهرا
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
79,900
تومان