0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
افکار قلبی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب افکار قلبی

گنجینه ای خرد درونی که شما را در مسیر رشد و تحول یاری می دهد
نویسنده:
لوئیز ال هی
درباره افکار قلبی

کتاب افکار قلبی مجموعه‌ای از مراقبه‌ها، رفتارهای معنوی و اقتباس‌هایی از سخنرانی‌ها و مقاله‌های نویسنده‌ی آن، لوئیز ال. هی است. این کتاب با تمرکز بر جنبه‌هایی از تجارب زندگی روزمره‌ مانند یک راهنما برای رویایی با مشکلات است. ال. هی در این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا توانایی‌هایش را کشف کند و  با خود برترش، یا به تعبیری دیگر خود درونی‌اش، ارتباط برقرار کند و در مسیر بهبود کیفیت زندگی‌‎اش گام بردارد.

این کتاب با نام انگلیسی  Heart Thoughts: A Treasury of Inner Wisdom نخستین بار در سال 1990 میلادی به چاپ رسیده است و از نگاه کاربران وبسایت آمازون امتیاز 4 از 5 را دریافت کرده است.

درباره لوئیز ال. هی

لوئیز ال. هی، نویسنده‌ی آمریکایی، در تاریخ 8 اکتبر 1926 میلادی در لس‌آنجلس به دنیا آمد و در سن 90 سالگی در سن‌دیه‌گو درگذشت. دوران کودکی و نوجوانی او با مشکلاتی از جمله فقر و ترک دبیرستان همراه بوده است. اما او پس از سرگذراندن تمام آن‌ها در سال 1950 به عنوان مدل برای سه طراح مد آن روز‌های آمریکا کار کرد. لوئیز چهار سال بعد ازدواج کرد، ازدواجی که چهارده سال بعد به پایان رسید و لوئیز را دلشکسته و غمگین کرد. در همین روزها بود که او با کلیسای علوم مذهبی آشنا شد. در آنجا با قدرت تغییر اندیشه و همچنین آثار و تفکرات نویسندگانی همچون فلورانس اسکاول شین و ارنست هولمز آشنا شد. او تحصیل و آموختن در این راه را ادامه داد تا آنکه در سال 1977 نخستین کتاب خود را با عنوان شفای بدن منتشر کرد. مدتی بعد او مبتلا به سرطان دهانه‌ی رحم شد اما توانست بر آن پیروز شود.

لوئیز پس از  این دوران نیز به فعالیت خود در زمینه علوم دینی و ذهنی ادامه داد و کتاب‌هایی در این زمینه از جمله من همانی هستم که فکر می‌کنم و قدرت درون را به رشته تحریر درآورد. از معروف‌ترین کتاب او به نام شفای زندگی بیش از 40 میلیون نسخه در جهان  به فروش رفته است. لویئز ال. هی در کنار نویسندگی فعالیت‌های زیاد دیگری انجام داده است از جمله تاسیس بنیاد هِی هوس، انتشار اپلیکیشن‌های موبایل و ...

چرا باید کتاب افکار قلبی را بخوانیم

این کتاب با ارائه مراقبه‌های و تمرینات مختلف به شما کمک می‌کند باورها و روش‌های جدیدی را بیاموزید، رفتارهای جدید را تمرین کنید. ایجاد تغییرات مثبت در زندگی باعث می‌شود احساس رهایی کنید و در موقعیت‌های مشکل‌ساز با قدرت به زندگی پاسخ دهید.

نسخه‌ی الکترونیک این کتاب از انتشارات نسل نواندیش با ترجمه‌ی الهام آرام‌نیا و شمس‌الدین حسینی در دسته‌ی روانشناسی اپلیکیشن فیدیبو قرار دارد.

در بخشی از کتاب افکار قلبی می‌خوانیم

من همه ی بخش های وجودم را می پذیرم

بزرگ‌ترین بخش شفا یافتن یا کامل کردن خودمان این است که همه‌ی بخش‌های وجودمان را بپذیریم. زمانی که عملکرد ما خوب بوده و زمانی که عملکردمان خوب نبوده است. زمان‌هایی که می‌ترسیدیم و زمان‌هایی که عشق می‌ورزیدیم. زمان هایی که احمق و نادان بودیم، و زمان هایی که بسیار شجاعانه و عاقلانه عمل کردیم. زمان‌هایی که بازنده بودیم، و زمان هایی که برنده بودیم. همه‌ی این مسایل بخشی از وجود ماست. بیشتر مشکلات ما از بخش‌های طرد شده‌ی وجودمان ناشی می‌شوند- نه جایی که خودمان را کامل و بی قید و شرط دوست داریم. بیایید از سر شرم به زندگی‌مان نگاه نکنیم. گذشته را عاملی برای غنی‌سازی زندگی‌تان در نظر بگیرید. اگر این سرشاری نبود، اکنون اینجا نبودید. وقتی با همه‌ی وجودتان بپذیرید که در حال کامل شدن هستید، شفا می یابید.

اگر کاملاً عاشق خودتان نباشید،

در طول مسیر هیچ چیز نخواهید آموخت.

اکنون می توانید اشتباهاتتان را فراموش کنید. از همین حالا شروع به مهربان بودن

با خودتان کنید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب افکار قلبی

اگر از مطالعه‌ی این کتاب لذت برده‌اید، مطالعه‌ی کتاب‌های زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌دهیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
645.۰۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
229 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۳۸:۰۰
نویسنده لوئیز ال هی
مترجم الهام آرام نیا
مترجم دوم شمس الدین حسینی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Heart thoughts: a treasury of inner wisdom
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۴۵.۰۸ کیلوبایت
۲۲۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی بی نظیر که واقعا آرومم کرد و دیدم رو گسترده تر ساخت .... حقایقی بی نظیر از اینکه دنیا و جهان هستی بخشنده تر از چیزی هستند که فکرش رو میکنیم ... پیشنهاد میکنم خوندن کتاب رو

1

همه چیز رو خیلی کلی میگه٫ این کتاب انگار ربطی به عنوانش نداره و زیاد عمیق نیست٫ خوشم نیومد

3
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
افکار قلبی
٪30
افکار قلبی
گنجینه ای خرد درونی که شما را در مسیر رشد و تحول یاری می دهد
انتشارات نسل نواندیش
3
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان