0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جادوی فکر بزرگ
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ

اهداف عالی برای خود تعیین کنید ...
درباره جادوی فکر بزرگ

بسیاری از افراد در دنیا به دنبال معجزه‌ای برای موفقیت هستند و دیوید جی شواترز معتقد است باید به جادوی فکر بزرگ پناه ببریم. او در کتابی که به همین نام نوشته است از این جادو و اثرات آن صحبت می‌کند.

 The magic of thinking big اولین‌بار در سال ۱۹۵۹ منتشر شد؛ اما سال‌هاست در فهرست کتاب‌های خواندنی در سراسر دنیا حضور دارد. در طی ۶۰ سالی که از انتشار این اثر گذشته است بیش از ۶ میلیون نسخه از آن فروخته شده است.

ایده‌ی کتاب جادوی فکر بزرگ این است که برای رسیدن به موفقیت ابتدا باید خودتان را باور کنید. نویسنده در این کتاب از این موضوع حرف می‌زند که برای داشتن یک موفقیت بزرگ در واقعیت ابتدا باید خودتان را لایق آن بدانید و به شکل ذهنی باور کنید که به این موفقیت دست یافته‌اید سپس خواهید توانست آن کار را در واقعیت انجام دهید. او معتقد است رسیدن به موفقیت نیازمند برنامه زیری است. باید بدانید دقیقاً چه می‌خواهید، در آن مسیر گام بردارید و سعی کنید تمام موانع را از سر راه بردارید. این کار زمانی که به خودتان ایمان داشته باشید ساده‌تر خواهد بود.

کتاب جادوی فکر بزرگ پر از راه‌حل‌های عملی برای هرکسی است و می‌توانید به کمک آن‌ها عملکرد خود را بهبود ببخشید و به چیزی که می‌خواهید دست پیدا کنید.

دیوید جی شوارتز کیست؟

دیوید جی شواترز (David j shwartz) نویسنده‌ی آمریکایی است که سال ۱۹۲۷ در ایالت نبراسکا به دنیا آمد. او در دانشگاه نبراسکا در مقطع لیسانس درس خواند و سپس برای ادامه تحصیل به اوهایو رفت. او استاد دانشگاه جورجیا هم بوده است. اگرچه دیوید شواترز در سال ۱۹۸۷ درگذشت؛ اما کتاب‌های انگیزشی‌ای که برای عموم مردم نوشت هنوز هم پرطرفدار هستند. در ادامه تعدادی از کتاب‌های او را معرفی می‌کنیم:

  • یک رویکرد پایه
  • مقدمه‌ای بر مدیریت
  • بازاریابی امروز

چند دلیل برای خواندن کتاب جادوی فکر بزرگ

جادوی فکر بزرگ کتابی است که چیزهای زیادی را به خواننده یاد می‌دهد در ادامه درباره‌ی چیزهایی که این کتاب می‌تواند در اختیارتان بگذارد صحبت می‌کنیم:

  • باور به خودتان: دیوید جی شوارتز در این کتاب به خوانندگانش یادآوری کرده است باید خودشان را باور کنند تا دنیا آن‌ها را باور کند و در نتیجه بتوانند در مسیر درست گام بردارند و برای آرزوهایشان تلاش کنند.
  • این کتاب به شما کمک می‌کند کنترل زندگی خود را به دست بگیرید. این کار دشواری است و لازم است تمرین زیادی انجام دهید تا از حاشیه‌ها عبور کنید و محیط را به شکلی درآورید که برای پیشرفت نیاز دارید. کتاب جادوی فکر بزرگ در این مسیر کنارتان خواهد بود.
  • به راه‌حل‌های عملی دست پیدا می‌کنید: تفاوت کتاب جادوی فکر بزرگ با بسیاری از کتاب‌های دیگر در این است که این کتاب پر از راه‌حل‌های عملی است که به شما کمک خواهد کرد با سرعت جلو بروید و در مسیر قرار بگیرید.

باتوجه‌به دلایل گفته شده اگر به این کتاب علاقه پیدا کرده‌اید باید بدانید چند ترجمه‌ی فارسی از آن در بازار کتاب ایران موجود است. یکی از این ترجمه‌ها ترجمه‌ی مهین خالصی است که انتشارات نسل نواندیش آن را با عنوان کامل «جادوی فکر بزرگ، اهداف عالی برای خود تعیین کنید» منتشر کرده است. این ترجمه در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی در فیدیبو در دسترس است.

در بخشی از کتاب جادوی فکر بزرگ می‌خوانیم

شش ماه بعد، به دیترویت برگشتند. دلیل آن هیچ ربطی به اشتغال نداشت. بلکه، به قول خود آن‌ها، «ما تحمل زندگی‌کردن در شهری کوچک را نداشتیم. به‌علاوه، همه‌ی دوستان ما در دیترویت هستند. ما مجبور بودیم برگردیم.»

در صحبت‌های بعدی با این افراد، به دلیل اصلی این که چرا شهر کوچک فلوریدا را دوست نداشتند، پی بردم. در طول اقامت کوتاهشتان در آنجا، فقط دیدی سطحی از جامعه پیدا کرده بودند- از تاریخ آن، طرح‌های آن برای آینده، و مردمان آن. آن‌ها بدن‌های خود را به فلوریدا منتقل کردند، ولی ذهن‌هایشان را در دیترویت جا گذاشتند.

من با ده‌ها مدیر، مهندس و فروشندگانی صحبت کرده‌ام که مشکل کاری پیدا کرده‌اند؛ چون شرکت‌هایشان می‌خواهند آن‌ها را به محل دیگری منتقل کنند، ولی آن‌ها دوست ندارند بروند. «من به‌هیچ‌وجه نمی‌توانم نقل‌مکان به شیکاکگو (یا سان فرانسیسکو یا آتلانتا یا نیویورک یا میامی) را تصور کنم.» این اظهارنظری است که روزی چند بار گفته می‌شود.

ایجاد علاقه نسبت به محلی جدید یک راه دارد. فقط تصمیم بگیرید راجع به محل جدید پرس و جو کنید. هرچه را که می‌توانید، راجع‌ یه آن یاد بگیرید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب جادوی فکر بزرگ

جادوی فکر بزرگ یک کتاب مهم انگیزشی است که به شما کمک می‌کند از پتانسیلتان بیشترین استفاده را کنید و به بهترین نسخه‌ی خودتان تبدیل شوید. کتاب‌های دیگری هم وجود دارند که در این مسیر به شما کمک می‌کنند:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۸۰ مگابایت
تعداد صفحات
344 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۲۸:۰۰
نویسنده دیوید جی شوارتز
مترجممهین خالصی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The magic of thinking big
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۸۰ مگابایت
۳۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

درود بر شما بعد اینکه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید رو گوش دادید یا خوندید با صدای آقای سلطان زاده این کتاب رو هم مطالعه کنید مکمل هم هستند

3.9
(10)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
جادوی فکر بزرگ
جادوی فکر بزرگ
دیوید جی شوارتز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جادوی فکر بزرگ
٪30
جادوی فکر بزرگ
اهداف عالی برای خود تعیین کنید ...
انتشارات نسل نواندیش
3.9
(10)
79,900
٪30
55,930
تومان